Laten we hier ons hoop maar op vestigen dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:38 schreef theguyver het volgende:
wij krijgen een WW3 en daarmee boeken we positieve vooruitgang.
Zie ww 1 en ww 2 niet alleen hebben deze oorlogen dood en verderf veroorzaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Laten we hier ons hoop maar op vestigen dan.
Op het moment dat het gross door heeft wat er gaat gebeuren zal het volk ingrijpen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Er zal niets tegen ze gebeuren, daar hebben ze te veel macht voor.
Wat er nu gaande is is een wereld van twee krachten. De kracht van boven (elite) die keihard drukt op de samenleving die de mensen probeert te houden waar ze zijn. (ook veel politici doen mee aan deze kracht). En de kracht van beneden van mensen die wakker worden en het niet meer pikken en zelf hun wereld aan het veranderen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
De Grote Samenzwering = een grote samenzwering van eeuwenoude bankiersbaronnen met een plan voor een Nieuwe Wereld Orde, die al 200 jaar in de maak is, zo goed als voltooid inmiddels(?), en inmiddels tot alle uiteinden van de wereld doorgedrongen. Hoe groot acht u de kans, U gelover van dit complot, dat het tij nog kan worden gekeerd? en hoe dan? en waar baseert u dat op?
Als het allemaal zo enorm diep is doorgedrongen tot de hedendaagse, technologisch gevormde wereld van vandaag de dag, hoe groot is de kans dan nog dat het nog tijdig lukt het te stoppen, voordat het net zich sluit?
En hoe moet de samenleving dan eigenlijk verder zonder deze kern-leiding mét volledig uitgedacht masterplan, zonder dat de complete bodem onder haar vandaan valt? Hoe zou de wereld eruit zien als morgen in het wereldnieuws officieel wordt verteld wat er zich de afgelopen 200 jaar heeft afgespeeld? en dat alle 'top-eliteleden' voor verraad, fraude, oorlogsmisdaden, corruptie etc. in de bak zijn beland? Wat dan? Het lijkt alsof je dan compleet op 'reset' drukt, dus totale chaos. Am I right?
Kortom: hoe groot is de kans dat het tij nog gekeerd kan worden, en als die gekeerd is, wat dan?
Zo lang er banken (en dan met name centrale banken) blijven bestaan zal het steeds weer dezelfde elite zijn die de touwtjes in handen blijft houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Wantie het volgende:
Als je naar de geschiedenis kijkt dan zie je dat na elke reset de wereld weer eenzelfde vorm aan gaat nemen met een nieuwe elite die alles aanstuurt.
Ook de elite gaat dood he, en stokje doorgeven kan best, maar ... is lastigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zo lang er banken (en dan met name centrale banken) blijven bestaan zal het steeds weer dezelfde elite zijn die de touwtjes in handen blijft houden.
En die touwtjes laten ze echt niet los.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zo lang er banken (en dan met name centrale banken) blijven bestaan zal het steeds weer dezelfde elite zijn die de touwtjes in handen blijft houden.
Nope... en dus blijft alles alleen maar naar beneden denderen, behalve voor de 'select few' daar bovenin.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die touwtjes laten ze echt niet los.
gelukkig zit de f nog twee plaatsjes van de j verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nope... en dus blijft alles alleen maar naar beneden denderen, behalve voor de 'select few' daar bovenin.
Uiteraard niet. Maar ja, als ineens alles open en bloot op straat komt te liggen, en heel de mensheid komt precies te weten wie er verantwoordelijk zijn voor van alles en nog wat (en in de conspiracy-wereld is men daar flink concreet in, als het om namen gaat..), en ze worden uit hun paleizen gerukt, en hun systeem volledig ontmanteld en afgebroken, dan is het natuurlijk voor hun ook niet meer houdbaar, en zal er een moment komen dat hun vele miljarden geen drol meer waard zijn. Of dat is al niet meer mogelijk... Vraag me wel af hoe dat er uit zou zien, alle volkeren der aarde, tegen de zittende elitequote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
En die touwtjes laten ze echt niet los.
Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar ja, als ineens alles open en bloot op straat komt te liggen, en heel de mensheid komt precies te weten wie er verantwoordelijk zijn voor van alles en nog wat (en in de conspiracy-wereld is men daar flink concreet in, als het om namen gaat..), en ze worden uit hun paleizen gerukt, en hun systeem volledig ontmanteld en afgebroken, dan is het natuurlijk voor hun ook niet meer houdbaar, en zal er een moment komen dat hun vele miljarden geen drol meer waard zijn. Of dat is al niet meer mogelijk... Vraag me wel af hoe dat er uit zou zien, alle volkeren der aarde, tegen de zittende eliteMaar zij hebben de middelen iig, en het geld, en de macht... Wij hebben geen supersonische satellieten, en beschikking over allerlei oorlogsvoertuigen.
Vraag me af in hoeverre zo'n scenario nog mogelijk is.
Zo niet, dan is het eigenlijk a sort of zinloos om je hiermee bezig te houden, 'want je kunt er toch niks tegen doen'. Kun je net zo goed je kop weer terug in het zand steken en proberen te genieten van een avond the voice of holland kijken op tv.![]()
Nee, we zouden natuurlijk wel op z'n minst de wereld een beetje kunnen verbeteren natuurlijk. Alleen het grootkapitaal en de huidige multinationals (en alle verwoestende effecten ervan) versla je niet zomaar even, en staat iig verbetering van de wereld wel behoorlijk in de weg. Maar het lijkt er voor mij op, als ik er zo over nadenk, dat je niet veel meer kunt als 'gewoon volk' dan komen tot compromissen, en 'ze' op de knieën dwingen waar mogelijk. Maar dat zal niet in z'n totaliteit zijn waarschijnlijk.
Goeie post. Wel mee eens. Alleen geen voice voor mij maar downton abbeyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar ja, als ineens alles open en bloot op straat komt te liggen, en heel de mensheid komt precies te weten wie er verantwoordelijk zijn voor van alles en nog wat (en in de conspiracy-wereld is men daar flink concreet in, als het om namen gaat..), en ze worden uit hun paleizen gerukt, en hun systeem volledig ontmanteld en afgebroken, dan is het natuurlijk voor hun ook niet meer houdbaar, en zal er een moment komen dat hun vele miljarden geen drol meer waard zijn. Of dat is al niet meer mogelijk... Vraag me wel af hoe dat er uit zou zien, alle volkeren der aarde, tegen de zittende eliteMaar zij hebben de middelen iig, en het geld, en de macht... Wij hebben geen supersonische satellieten, en beschikking over allerlei oorlogsvoertuigen.
Vraag me af in hoeverre zo'n scenario nog mogelijk is.
Zo niet, dan is het eigenlijk a sort of zinloos om je hiermee bezig te houden, 'want je kunt er toch niks tegen doen'. Kun je net zo goed je kop weer terug in het zand steken en proberen te genieten van een avond the voice of holland kijken op tv.![]()
Nee, we zouden natuurlijk wel op z'n minst de wereld een beetje kunnen verbeteren natuurlijk. Alleen het grootkapitaal en de huidige multinationals (en alle verwoestende effecten ervan) versla je niet zomaar even, en staat iig verbetering van de wereld wel behoorlijk in de weg. Maar het lijkt er voor mij op, als ik er zo over nadenk, dat je niet veel meer kunt als 'gewoon volk' dan komen tot compromissen, en 'ze' op de knieën dwingen waar mogelijk. Maar dat zal niet in z'n totaliteit zijn waarschijnlijk.
Is dat niet ook opgenomen in een kasteel van Rothschild? Diezelfde als waar Eyes wide shut is opgenomen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie post. Wel mee eens. Alleen geen voice voor mij maar downton abbey
Een bizar gegeven is dat eigenlijk, dat ze het gewoon in hun kasteel hebben laten opnemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Is dat niet ook opgenomen in een kasteel van Rothschild? Diezelfde als waar Eyes wide shut is opgenomen?
Ik weet alleen dat het Highclere Castle heet en dat het in de Cotswolds ligt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Is dat niet ook opgenomen in een kasteel van Rothschild? Diezelfde als waar Eyes wide shut is opgenomen?
Hoe lang zit je nou al op BNW? En dan kom je met dit soort opmerkingen? De koninklijke families, de Rotschild families etc etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook de elite gaat dood he, en stokje doorgeven kan best, maar ... is lastig
Pssst , doet die bewustquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op BNW? En dan kom je met dit soort opmerkingen? De koninklijke families, de Rotschild families etc etc.
Beide goede voorbeelden van elite die generatie op generatie aan macht heeft moeten inboeten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op BNW? En dan kom je met dit soort opmerkingen? De koninklijke families, de Rotschild families etc etc.
Kan je dat onderbouwen? Lijkt me niet aangezien er sowieso van de Rotschilds bijna geen gegevens bestaan. Deze familie heeft bij bijna alle banken van de wereld belang en aandelen en bezitten een fortuin wat zijn weerga niet kent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beide goede voorbeelden van elite die generatie op generatie aan macht heeft moeten inboeten.
Dat spreekt elkaar tegen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Lijkt me niet aangezien er sowieso van de Rotschilds bijna geen gegevens bestaan. Deze familie heeft bij bijna alle banken van de wereld belang en aandelen en bezitten een fortuin wat zijn weerga niet kent.
Ken die verhalen, maar je snapt zelf hopelijk wel dat dat nergens op slaat.quote:Wanneer het geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- (vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar) van de bankiersfamilie “De Rothschild” onder de wereldbevolking verdeeld zou worden dan zou iedere wereldburger 70 miljoen dollar ontvangen.
Dat zou je ook moeten zeggen tegen de maker van de website waarnaar je linkt. Hoe komt die bij dat bedrag? Dat schrijft hij niet. Toch slik je het als zoete koek, terwijl je van mij verwacht dat ik met goede gronden moet komen om dat te weerleggen.quote:Svp niet zo maar niet onderbouwde rare beweringen maken Wantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |