Als ze goede productkennis heeft zou ik haar doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien is het kassameisje ook interessant!
Zolang ze maar verstand van worst heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ze goede productkennis heeft zou ik haar doen.
Welke worst past het beste bij deze wijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Zolang ze maar verstand van worst heeft
Juist!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:28 schreef Scuidward het volgende:
Als ze kennis wilt maken met mijn product natuurlijk ook.
[..]
Welke worst past het beste bij deze wijn?
- Uhmm ... dat weet ik even niet.
MIJN WORST
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_ballen_die_.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:33 schreef Scuidward het volgende:
Heb je een link? Geef ik even mijn waardeoordeel nadat ik Wikipedia bijgelezen heb.
Als ik even de graadmeter van mijn eigen lul als referentiekader neem ...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_ballen_die_.html
Mag het hopen, matige kop, tieten kloppen niet in verhouding met het lichaam. Nee sorry, zou d'r niet doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:38 schreef Scuidward het volgende:
Maar misschien zien ze er van dichtbij anders uit.
Ja ik heb ook mijn mond gehouden, was een typisch gevalletje out of my leaguequote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
Bij de mijne kreeg ik zo'n kriebel in mijn buik. Niks mee gedaan. Beetje spijt maar.
Ja ik had ook zo'n huisgenoot (qua gezicht dan). Sta je samen op de bus te wachten zie je iedereen omkijken.
Zo moet je niet denken. Geen idee hoe je er uit ziet maar je zal vast een goeie knul zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik heb ook mijn mond gehouden, was een typisch gevalletje out of my league
IK heb gezien wat jij kan krijgen, dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:31 schreef renwan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat "ouwe ballen die" filmpje op dumpert totaal overrated vind?
Ja grote tieten maar daar houdt het ook mee op
Niet teveel veren in mijn reet steken Geerdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK heb gezien wat jij kan krijgen, dan snap ik het wel.
Ik heb schijnbaar een leuke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Geen idee hoe je er uit ziet maar je zal vast een goeie knul zijn
Meer heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een leuke persoonlijkheid
Klopt ik heb al jaren geleden geleerd dat je daar verder mee komt dan met looks. Ik ben gewoon een gemiddelde gozerquote:
Musculair?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt ik heb al jaren geleden geleerd dat je daar verder mee komt dan met looks. Ik ben gewoon een gemiddelde gozer
Niet eensquote:
Snap ook niet waarom jij nog geen leuke chik hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:53 schreef Scuidward het volgende:
Naja jullie weten hoe ik er uit zie ... 'nuff said.
Ligt aan andere dingen. Vooral mijzelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom jij nog geen leuke chik hebt
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
Sowieso vind ik een chick krijgen makkelijker dan er een houden
Ik ben nu 6 maanden ofzo weer vrijgezel na 3 jaar. Moet echt weer even inkomen hoorquote:
Absoluut, 8 jaar lang minstens 10 km per dag gelopen en toen gedwongen mee opgehouden. In combinatie met bier ga je er gewoon op achteruitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Ah ik zie het al. Gebrek aan lichaamsbeweging.
Ik probeer het nu constant te houden maar eigenlijk moet ik ook meer gaan sporten. Gedwongen zei je? Dat is wel sneu. Kan fietsen wel? Ik heb een racefiets maar geen pomp voor een Frans ventielquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Absoluut, 8 jaar lang minstens 10 km per dag gelopen en toen gedwongen mee opgehouden. In combinatie met bier ga je er gewoon op achteruit
Gedwongen is ook overdreven eigenlijk. Had een baan waarbij ik veel moest lopen en ben toen met een bullshit reden ontslagen (derde jaarcontract had er vast wat mee te makenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik probeer het nu constant te houden maar eigenlijk moet ik ook meer gaan sporten. Gedwongen zei je? Dat is wel sneu. Kan fietsen wel? Ik heb een racefiets maar geen pomp voor een Frans ventieldat somt mijn leven wel op.
Ah!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
Had een baan waarbij ik veel moest lopen
Ahh ...quote:
Kutlevenquote:
Sex is inderdaad wel leuk maar niet het belangrijkste, ben op het moment eigenlijk gelukkiger dan ik in de laatste 2 jaar met sex wasquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:11 schreef Scuidward het volgende:
Zolang ik muziek heb ben ik eigenlijk wel een gelukkig mens. Ow het gevoel dat ik krijg als ik een goede rap hoor.
Het is dan ook een mythe dat je seks nodig hebt om een gelukkig mens te worden. Maar intimiteit, dat is wel belangrijk. Veel te serieuze discussie voor dit tijdstip maar ben eigenlijk constant serieus. Ook op festivals dat mijn beste vriend straalbezopen is en ik ook niet kan zeggen dat ik nuchter ben en alsnog weet ik precies waar we heen gaan en waarom en hij verbaasd zich daar elke keer over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Sex is inderdaad wel leuk maar niet het belangrijkste, ben op het moment eigenlijk gelukkiger dan ik in de laatste 2 jaar met sex was![]()
Juist!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is dan ook een mythe dat je seks nodig hebt om een gelukkig mens te worden. Maar intimiteit, dat is wel belangrijk. Veel te serieuze discussie voor dit tijdstip maar ben eigenlijk constant serieus. Ook op festivals dat mijn beste vriend straalbezopen is en ik ook niet kan zeggen dat ik nuchter ben en alsnog weet ik precies waar we heen gaan en waarom en hij verbaasd zich daar elke keer over.
Gelukkig komt er ooit nog een WOVmeet bij Geerd thuisquote:
Sex en fappen kun je niet vergelijken. Sorry Geerdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz sex is als fappen?? Intimiteit is als lepeltje lepeltje ?
Sex is wel iets beter als fappen, maar je moet niet denken dat je fappen niet meer nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz sex is als fappen?? Intimiteit is als lepeltje lepeltje ?
God-zij-dank.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig komt er ooit nog een WOVmeet bij Geerd thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |