Tot m'n 25e iig. welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef hoas het volgende:
Ontspannen moet je leren, of wil je de rest van je leven als een tornado doorgaan?
Dit is idd. ook belangrijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef hoas het volgende:
Ontspannen moet je leren, of wil je de rest van je leven als een tornado doorgaan?
Ik ontspan genoeg, meer dan genoeg. Ik heb het alleen niet op avond na avond achter m'n computer zitten en niks doen. Dus zoek ik een nieuwe hobbyquote:
Iets met programmeren gaan doen? Ga iets programmeren wat je leuk lijkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik ontspan genoeg, meer dan genoeg. Ik heb het alleen niet op avond na avond achter m'n computer zitten en niks doen. Dus zoek ik een nieuwe hobby
Nah, vond het redelijk interessant destijds en de cursus(sen) maar gevolgd en afgemaakt omdat ik toch niks beters te doen had. Ook had ik nog geen idee wat voor vervolgstudie ik ga doen dus was ik me een beetje op alle vlakken aan het oriënterenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:00 schreef WP8iscool het volgende:
Iets met programmeren gaan doen? Ga iets programmeren wat je leuk lijkt.
Heb ik niet echt, erg cliché; een knappe baan vinden en gelukkig worden. Verder zou ik nog wel binnen een knappe tijd een marathon kunnen lopen, maar daar train ik al voorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:00 schreef WP8iscool het volgende:
Wat is je toekomst droom? wat zou je ooit nog willen doen of kunnen?
Wat heb je nodig om gelukkig te worden? En een knappe baan te vinden?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Nah, vond het redelijk interessant destijds en de cursus(sen) maar gevolgd en afgemaakt omdat ik toch niks beters te doen had. Ook had ik nog geen idee wat voor vervolgstudie ik ga doen dus was ik me een beetje op alle vlakken aan het oriënteren
[..]
Heb ik niet echt, erg cliché; een knappe baan vinden en gelukkig worden. Verder zou ik nog wel binnen een knappe tijd een marathon kunnen lopen, maar daar train ik al voor
Goede vraag, géén idee. Het typische beeld van een aantal kinderen, vrouw waar ik erg gelukkig van wordt etc.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:07 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om gelukkig te worden?
Een goede studie afronden; m'n studiepad ligt al helemaal uitgestippeld voor me. Dus 'dat zie ik later maar weer verder'quote:
Dan ga ik liever weer terug met het programmeren, in mijn opzicht veel nuttiger. Maar dat is ook sowieso niet wat ik zoek, ik wil iets actiefs doen, nieuwe mensen ontmoeten, niet het gevoel hebben dat ik elke week precies hetzelfde doe. En ervoor zorgen dat als ik later terug kijk op m'n tienerjaren dat ik m'n gehele vroege leven weg heb gesleten op de bank voor de televisiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:13 schreef Grutsk het volgende:
Ga een nieuwe taal leren, is leuk en heb je later ook iets aan
Ja, dat is serieus wel een goede suggestiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Diconnected het volgende:
Is vrijwilligerswerk niet een idee?
Jawel, je kan je gaan verdiepen in lichaamsstaal en communicatie. Dat is iets wat je in beiden gevallen kan gebruiken. En sowieso wel interessantquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Goede vraag, géén idee. Het typische beeld van een aantal kinderen, vrouw waar ik erg gelukkig van wordt etc.Niks waaraan ik nu al kan werken
[..]
Een goede studie afronden; m'n studiepad ligt al helemaal uitgestippeld voor me. Dus 'dat zie ik later maar weer verder'
Vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Diconnected het volgende:
Is vrijwilligerswerk niet een idee?
Je kan ook kijken op websites van lokale verzorgingstehuizen/ziekenhuizen of het asiel. Of bij een stichting die je aan het hart gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:17 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja, dat is serieus wel een goede suggestieIk zal 'ns kijken wat er allemaal in de buurt is
EDIT: Heb gekeken op de vacaturebank voor mij in de buurt, zaten weinig dingen tussen. Veel voor op de ochtenden door de weeksWel ingeschreven voor de nieuwsbrief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |