abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158746510
Ik kan er maar niet over uit dat als ik op een willekeurige dag, zeg donderdag, vraag wat iemand die middag/avond doet zo'n beetje alle leeftijdgenoten en vrienden van mij antwoorden met; 'Niks, beetje op de bank zitten/gamen/series kijken'.

Nu zou je kunnen zeggen dat ik het als tiener relatief druk heb, ik zit nog op de middelbare school, in het examenjaar. Maar school gaat me allemaal goed af, haal alles met twee vingers in m'n neus, heb extra vakken op een hoger niveau en nog verveel ik me doordeweeks helemaal kapot. _O-

Als ik kijk naar waar mijn tijd allemaal aan op gaat komt het op het volgende neer;

Krachttraining in de sportschool (4-5x per week)
Hardlopen, buiten, tot 3 keer in de week.
Huiswerk uiteraard; elke dag misschien een uurtje.
Werken, alleen zaterdag. Van 8:00 tot 18:00

Verder ga ik elke vrijdag/zaterdag (vaak ook zondag nog) avond uit/drink ik een biertje met wat vrienden.

Ik heb ongeveer zo'n 30 lesuren in de week, 5 dagen. De rest van de tijd vul ik op met het hierboven genoemde + het 'Niksen, beetje op de bank zitten/gamen/series kijken'

Maar dat laatste zou ik graag willen vervangen met iets anders, ik ben nog jong en zou dus prima iets moeten vinden waar ik mijn tijd aan kan besteden, het liefst iets nuttigs. Voornamelijk omdat het 'niksen' m'n neus uit komt. :)
Iemand die goede suggesties heeft? Heb eraan gedacht om nog een baantje te nemen, gewoon omdat. Ik wil het liefst iets actiefs doen, Reddit/FOK!/Tweakers/4Chan lezen is dus niet echt een optie.

Heb ook aardig wat 'MOOC's' gevolgd over van alles en nog wat. Dat was aardig nuttig, kan ondertussen aardig onderweg met verschillende programmeertalen en ik heb nog wat andere kleine cursussen gevolgd.

Hoop dat jullie me er een beetje mee kunnen helpen. De enigste dag dat ik me serieus niet echt verveel is de zaterdag, omdat ik daar dan helemaal geen tijd voor heb. Als ik thuis kom van me werk douche ik, kleed ik me aan, eet wat en ga vervolgens uit. De rest van m'n week is altijd zo saai ;(
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_158746617
Nieuwe mensen ontmoeten lijkt me ook tof :D . Het is niet zo dat bijna geen vrienden heb, in tegendeel zelfs. Maar ik verveel me gewoon zo ontzettend snel :{
-Harry Jekkers
pi_158746688
Ontspannen moet je leren, of wil je de rest van je leven als een tornado doorgaan?
pi_158746777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef hoas het volgende:
Ontspannen moet je leren, of wil je de rest van je leven als een tornado doorgaan?
Tot m'n 25e iig. wel :P Maar alles lijkt zo saai, ik weet niet eens meer wat ik vorige week heb gedaan. Ik vind het gewoon zonde van m'n tijd om thuis m'n tienerjaren te verslijten aan het internet en series kijken
-Harry Jekkers
pi_158746831
Alleen serieuze reacties graag.

[ Bericht 82% gewijzigd door Diconnected op 01-01-2016 23:14:55 ]
pi_158748566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef hoas het volgende:
Dit is idd. ook belangrijk!
pi_158748722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Dit is idd. ook belangrijk!
Ik ontspan genoeg, meer dan genoeg. Ik heb het alleen niet op avond na avond achter m'n computer zitten en niks doen. Dus zoek ik een nieuwe hobby :)
-Harry Jekkers
pi_158749091
U
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Ik ontspan genoeg, meer dan genoeg. Ik heb het alleen niet op avond na avond achter m'n computer zitten en niks doen. Dus zoek ik een nieuwe hobby :)
Iets met programmeren gaan doen? Ga iets programmeren wat je leuk lijkt.

Wat is je toekomst droom? wat zou je ooit nog willen doen of kunnen?
pi_158749216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:00 schreef WP8iscool het volgende:
Iets met programmeren gaan doen? Ga iets programmeren wat je leuk lijkt.
Nah, vond het redelijk interessant destijds en de cursus(sen) maar gevolgd en afgemaakt omdat ik toch niks beters te doen had. Ook had ik nog geen idee wat voor vervolgstudie ik ga doen dus was ik me een beetje op alle vlakken aan het oriënteren :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:00 schreef WP8iscool het volgende:
Wat is je toekomst droom? wat zou je ooit nog willen doen of kunnen?
Heb ik niet echt, erg cliché; een knappe baan vinden en gelukkig worden. Verder zou ik nog wel binnen een knappe tijd een marathon kunnen lopen, maar daar train ik al voor :P
-Harry Jekkers
pi_158749261
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Nah, vond het redelijk interessant destijds en de cursus(sen) maar gevolgd en afgemaakt omdat ik toch niks beters te doen had. Ook had ik nog geen idee wat voor vervolgstudie ik ga doen dus was ik me een beetje op alle vlakken aan het oriënteren :P

[..]

Heb ik niet echt, erg cliché; een knappe baan vinden en gelukkig worden. Verder zou ik nog wel binnen een knappe tijd een marathon kunnen lopen, maar daar train ik al voor :P
Wat heb je nodig om gelukkig te worden? En een knappe baan te vinden?
pi_158749431
Ga een nieuwe taal leren, is leuk en heb je later ook iets aan :)
pi_158749470
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:07 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Wat heb je nodig om gelukkig te worden?
Goede vraag, géén idee. Het typische beeld van een aantal kinderen, vrouw waar ik erg gelukkig van wordt etc. :P Niks waaraan ik nu al kan werken ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:07 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

En een knappe baan te vinden?
Een goede studie afronden; m'n studiepad ligt al helemaal uitgestippeld voor me. Dus 'dat zie ik later maar weer verder'
-Harry Jekkers
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:15:19 #13
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_158749498
Is vrijwilligerswerk niet een idee?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_158749553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:13 schreef Grutsk het volgende:
Ga een nieuwe taal leren, is leuk en heb je later ook iets aan :)
Dan ga ik liever weer terug met het programmeren, in mijn opzicht veel nuttiger. Maar dat is ook sowieso niet wat ik zoek, ik wil iets actiefs doen, nieuwe mensen ontmoeten, niet het gevoel hebben dat ik elke week precies hetzelfde doe. En ervoor zorgen dat als ik later terug kijk op m'n tienerjaren dat ik m'n gehele vroege leven weg heb gesleten op de bank voor de televisie :X

Talen vind ik sowieso niks :D
-Harry Jekkers
pi_158749572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Diconnected het volgende:
Ja, dat is serieus wel een goede suggestie :D Ik zal 'ns kijken wat er allemaal in de buurt is :)

EDIT: Heb gekeken op de vacaturebank voor mij in de buurt, zaten weinig dingen tussen. Veel voor op de ochtenden door de weeks :( Wel ingeschreven voor de nieuwsbrief.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nelvalhil op 01-01-2016 23:35:30 ]
-Harry Jekkers
pi_158751146
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Goede vraag, géén idee. Het typische beeld van een aantal kinderen, vrouw waar ik erg gelukkig van wordt etc. :P Niks waaraan ik nu al kan werken ;)

[..]

Een goede studie afronden; m'n studiepad ligt al helemaal uitgestippeld voor me. Dus 'dat zie ik later maar weer verder'
Jawel, je kan je gaan verdiepen in lichaamsstaal en communicatie. Dat is iets wat je in beiden gevallen kan gebruiken. En sowieso wel interessant :)
pi_158752349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:15 schreef Diconnected het volgende:
Vrijwilligerswerk :')
Je inspannen zonder er geld voor te krijgen :')_!
pi_158754609
Houtbewerking of klussen, dure hobby maar zodra je 't een beetje kan kan je ook nog eens lekker wat bij verdienen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:29:22 #19
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_158758297
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:17 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Ja, dat is serieus wel een goede suggestie :D Ik zal 'ns kijken wat er allemaal in de buurt is :)

EDIT: Heb gekeken op de vacaturebank voor mij in de buurt, zaten weinig dingen tussen. Veel voor op de ochtenden door de weeks :( Wel ingeschreven voor de nieuwsbrief.
Je kan ook kijken op websites van lokale verzorgingstehuizen/ziekenhuizen of het asiel. Of bij een stichting die je aan het hart gaat.
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')