abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158765994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de basis van de meeste problemen van syndroom liggen bij de ongezonde invloed van zijn moeder.
Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.
pi_158766004
Ik heb het constant over autisme, maar was het nou deezertje of symdroom die zei dat hij autistisch was? :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158766005
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat het probleem ook is dat hij verder nauwelijks een sociaal- of eigen leven heeft. Dan heb je te veel tijd om jezelf met andere mensen te vergelijken en steeds gefrustreerder/wereldvreemder te worden. Het is opvallend dat veel langdurige maagden of weinig behoefte hebben om te investeren in vriendschappen, tenzij het ze zou helpen aan een relatie. Dan ben je niet oprecht geïnteresseerd in andere mensen, wat direct verklaart waarom sociaal contact zo stroef verloopt. Te veel bezig met zichzelf.
Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelf
pi_158766012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.
Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?
pi_158766037
Maar syndroom, als het je zo hoog zit: wat doe jij concreet om in gesprek te raken met vrouwen? Om ze te leren kennen?
pi_158766058
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het constant over autisme, maar was het nou deezertje of symdroom die zei dat hij autistisch was? :P
Deezertje. Syndroom zover ik weet niet.
pi_158766061
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebt :')
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.

En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158766066
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.

Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
pi_158766070
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelf
Hangt er vanaf hoe je het uitlegt.
pi_158766083
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.

Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
Gewoon doen dat laatste.
pi_158766095
quote:

[..]

Ik denk dat genoeg mensen een nieuwe input erg waarderen hoor ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158766113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.

En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
Komt door zijn moeder. Of zooooiets.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:42:23 #188
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158766116
Volgend jaar deze tijd is de situatie nog net zo :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158766118
quote:

[..]

Er is ook nog een dating topic, daar ligt de focus niet op deze twee.
pi_158766120
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik denk dat dit idd klopt. Ik had gelezen dat de vuistregel bij autisme is, is dat je jezelf altijd in sociale omgevingen moet gooien en open moet staan om normaal gedrag te leren en kopiëren.
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens. :') Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
pi_158766129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn :P )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158766177
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens. :') Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Ik twee jaar werd ook koekoek.
pi_158766178
quote:

[..]

Gewoon doen :*
pi_158766199
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:44 schreef Vova het volgende:

[..]

Ik twee jaar werd ook koekoek.
Iedereen wordt dan wel een beetje raar denk ik.
pi_158766258
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iedereen word dan wel een beetje raar denk ik.
Was al raar vanwege mijn werk. het is een soort van cabin fever en dat kan zelfs de mentaal sterkste mensen slopen, geloof me.
pi_158766271
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgend jaar deze tijd is de situatie nog net zo :)
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158766302
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn :P )
Normaalste zaak van de wereld toch :)
pi_158766305
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.
Dit soort topics hebben zelden zin. Het is meer een uitlaatklep dan dat mensen daadwerkelijk iets gaan doen om hun situatie te veranderen. Dat zie je keer op keer weer.
pi_158766307
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet per se, hoor. Tenminste, niet anders als in dat er gebreken aan zitten of de persoon in kwestie niet normaal is. Als iemand alleen maar heel verlegen is, bijvoorbeeld, is er niet echt iets 'anders' aan, maar kan het wel een stuk lastiger zijn om van de maagd-status af te geraken.
het is ook niet perse een heel groot iets idd, maar het is echt niet standaard, dus er is meestal wel iets dat iemand daarin tegenhoudt en dat is meestal niet iets dat je heel positief kan uitleggen, zeker voor diegene zelf is het vaker een negatief iets dat hem/haar tegenhoudt.
compact en kleverig.
pi_158766322
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het is bij autisme,
Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.
quote:
maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens. :') Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je? :o
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')