Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de basis van de meeste problemen van syndroom liggen bij de ongezonde invloed van zijn moeder.
Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het probleem ook is dat hij verder nauwelijks een sociaal- of eigen leven heeft. Dan heb je te veel tijd om jezelf met andere mensen te vergelijken en steeds gefrustreerder/wereldvreemder te worden. Het is opvallend dat veel langdurige maagden of weinig behoefte hebben om te investeren in vriendschappen, tenzij het ze zou helpen aan een relatie. Dan ben je niet oprecht geïnteresseerd in andere mensen, wat direct verklaart waarom sociaal contact zo stroef verloopt. Te veel bezig met zichzelf.
Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.
Deezertje. Syndroom zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het constant over autisme, maar was het nou deezertje of symdroom die zei dat hij autistisch was?
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebt
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?
Hangt er vanaf hoe je het uitlegt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelf
Gewoon doen dat laatste.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.
Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
Ik denk dat genoeg mensen een nieuwe input erg waarderen hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.
Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
Komt door zijn moeder. Of zooooiets.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.
En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
Er is ook nog een dating topic, daar ligt de focus niet op deze twee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idd klopt. Ik had gelezen dat de vuistregel bij autisme is, is dat je jezelf altijd in sociale omgevingen moet gooien en open moet staan om normaal gedrag te leren en kopiëren.
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.
En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
Ik twee jaar werd ook koekoek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Was al raar vanwege mijn werk. het is een soort van cabin fever en dat kan zelfs de mentaal sterkste mensen slopen, geloof me.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen word dan wel een beetje raar denk ik.
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgend jaar deze tijd is de situatie nog net zo
Normaalste zaak van de wereld tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn)
Dit soort topics hebben zelden zin. Het is meer een uitlaatklep dan dat mensen daadwerkelijk iets gaan doen om hun situatie te veranderen. Dat zie je keer op keer weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.
het is ook niet perse een heel groot iets idd, maar het is echt niet standaard, dus er is meestal wel iets dat iemand daarin tegenhoudt en dat is meestal niet iets dat je heel positief kan uitleggen, zeker voor diegene zelf is het vaker een negatief iets dat hem/haar tegenhoudt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Tenminste, niet anders als in dat er gebreken aan zitten of de persoon in kwestie niet normaal is. Als iemand alleen maar heel verlegen is, bijvoorbeeld, is er niet echt iets 'anders' aan, maar kan het wel een stuk lastiger zijn om van de maagd-status af te geraken.
Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme,
Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je?quote:maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |