Mijn Zuid-Koreaanse vriend is 29 en heeft nimmer seks of wat dan ook gehad. Ram autistisch daar niet van. Maar die hoor ik nooit zo klagen, hijs tevreden met zijn projecten, waar ik hem weleens bij help. En Hij is homo btw, en niet lelijk maar wel een grote onhandige lompe kluns, het is dat ik hem 9 maanden heb misgelopen anders had ik het wel gedaan met hem, hij is een beetje dikkig vind ik tof. En dan ken ik nog een knul van 22 ook nog maagd maar dat is een beetje een rare snuiter. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
25, dan begrijp je hopelijk waarom ik zo gefrustreerd ben. Welke 25-jarige is nog maagd? Er zijn maar bar weinig mensen van mijn leeftijd die het voor elkaar krijgen om seksloos door het leven te gaan en hun eigen seksualiteit zo lang weten te onderdrukken.
Je stelt je aan. Seks is geen primaire levensbehoefte, je gaat niet dood als je geen seks hebt. En seks is al helemaal geen recht. Wees eens niet zo'n jankbal en verander jezelf. Niemand gaat namelijk voor jou veranderen en geen enkele meid zal d'r benen voor je spreiden omdat je zo "gefrustreerd" bent. Behalve een prostituee dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
25, dan begrijp je hopelijk waarom ik zo gefrustreerd ben. Welke 25-jarige is nog maagd? Er zijn maar bar weinig mensen van mijn leeftijd die het voor elkaar krijgen om seksloos door het leven te gaan en hun eigen seksualiteit zo lang weten te onderdrukken.
Ik was ergens in de 24 toen ik voor het eerst seks had. Was het kut om zo lang maagd te zijn? Mwah, kon me er niet echt druk om maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Behoefte.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebt
Elk mens heeft toch behoefte aan intimiteit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebt
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.quote:
Het is geen zuurstof, water of voedselquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Elk mens heeft toch behoefte aan intimiteit.
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.quote:
Arme hoerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.
Maar ik raad Syndroom toch aan om eens wat losser om te gaan met z'n principes....
Dan ben je maar een keer immoreel en neuk je een hoer. Boeie.
Het is alleen als je geen relatie oid hebt dat je geacht wordt te motiveren waarom je er een zou willenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Elk mens heeft toch behoefte aan intimiteit.
Afgunstquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.
Maar ik raad Syndroom toch aan om eens wat losser om te gaan met z'n principes....
Dan ben je maar een keer immoreel en neuk je een hoer. Boeie.
Nou dan kan hij dat in ieder geval uitsluiten voor zichzelf hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.
Och ja. Misschien ziet hij dan in dat seks ook maar seks is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan hij dat in ieder geval uitsluiten voor zichzelf he
Hij zou wat mij betreft best behoefte aan seks kunnen hebben en het min of meer missen. Dat het een engerd is snap ik wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.
Het begint idd steeds enger te worden. En het ligt nooit aan hem.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.
Snelste klant ooit man.quote:
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Vova het volgende:
En afgunst word haat en voordat je het weet loopt er weer een met een zwaard te zwaaien.
Die zijn het ergst.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.
Norman Bates durfde ook niet tegen z'n moeder in te gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |