Nee dat doe ik nooit na het zuipen, kotsen is voor hommo'squote:
Hier ook nooit, ja 1 keer.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nooit na het zuipen, kotsen is voor hommo's
Ik heb een tijd gehad dat mijn lichaam shots per direct er weer uit flapte met wat anders spul erbij. Gelukkig is dat weer achterwege en drink ik weer alles!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee dat doe ik nooit na het zuipen, kotsen is voor hommo's
Precies ik heb nog nooit gekotst van drank, als je moet kotsen betekend het dat je niet kon omgaan met de alcohol dat je teveel dronk om stoer te zijn. Drink altijd zoveel dat ik verdwaald ben maar niet dat ik moet kotsen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook nooit, ja 1 keer.
Op een lege maag zuipen, wordt wakker kokhalzen maar kwam niks uit.
Daarna ook meteen over, koffie broodje erin en pilsje.
Maar ik weet niet hoe het gaat als ik aan de sterke shit ga en shotjes nemen.
Daarom ook maar 1 of 2 of 3 meer niet dan gewoon weer pils.
Shotjes zijn af en toe wel leuk, maar bier blijft drank nummer 1.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook nooit, ja 1 keer.
Op een lege maag zuipen, wordt wakker kokhalzen maar kwam niks uit.
Daarna ook meteen over, koffie broodje erin en pilsje.
Maar ik weet niet hoe het gaat als ik aan de sterke shit ga en shotjes nemen.
Daarom ook maar 1 of 2 of 3 meer niet dan gewoon weer pils.
Ja die adel en shit die wilde toch zoveel eten dat ze met een veer in de keel gingen kotsen dan konden ze weer verder eten.quote:
Wist ik niet. Vindingrijk waren ze toen!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja die adel en shit die wilde toch zoveel eten dat ze met een veer in de keel gingen kotsen dan konden ze weer verder eten.
Begin bij het vraagteken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga champagne drinken met Roosje denk ik, maar ik durf haar niet te vragen.
De Romeinen deden het ook al blijkt:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wist ik niet. Vindingrijk waren ze toen!
Jup !! De romeinen iddquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja die adel en shit die wilde toch zoveel eten dat ze met een veer in de keel gingen kotsen dan konden ze weer verder eten.
Nouja letterlijk is het een in of uitgang van het Romeins theater, maar mensen denken dat het met kotsen te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ooit in mijn leven ga ik iets het 'Vomitorium' noemen!
Dit verhaal is beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja letterlijk is het een in of uitgang van het Romeins theater, maar mensen denken dat het met kotsen te maken heeft.
Liever gewoon kaas worst en pils en kapsalon bestellen !!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
12 uur lange vreet partijen dat lijkt me echt wat voor ons twee Geerd.
Wat ga je doen in Utje dan/quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck ik moet morgen vroeg op en wil niet slapen.
Wat is een kapsalon?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Liever gewoon kaas worst en pils en kapsalon bestellen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |