quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kop daar kun je niet boos op worden gewoon, als je met die smile de 12e binnenloopt ben je al binnen,
Dat is in de praktijk ook zo.
Je kunt een heel treinstel al laten lachen door gewoon te zeggen heuj hoe is het??
4 maarquote:
Trouwens, mij uitmaken voor kettingroker he!quote:
Ja vanaf maandag ga ik vol aan die IQ testen beginnen. Dit weekend hou ik nog even rustig aanquote:
Weet je al wat over de vertrekprocedure?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag ga ik vol aan die IQ testen beginnen. Dit weekend hou ik nog even rustig aan
Gaan ze je IQ testen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag ga ik vol aan die IQ testen beginnen. Dit weekend hou ik nog even rustig aan
Nee maar is dat met die psychologische test dan van belang?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je al wat over de vertrekprocedure?
IQ, reactievermogen, rollenspel, gesprek met psycholoogquote:
Klopt niet van belangquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee maar is dat met die psychologische test dan van belang?
[..]
IQ, reactievermogen, rollenspel, gesprek met psycholoog
Fuck dan kan ik het HC schap op mijn buik schrijven. Immers is mijn IQ best verkloot.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee maar is dat met die psychologische test dan van belang?
[..]
IQ, reactievermogen, rollenspel, gesprek met psycholoog
Niet dat ik het niet wil weten hoorquote:
Ook jij kan hc worden !!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck dan kan ik het HC schap op mijn buik schrijven. Immers is mijn IQ best verkloot.
Netjes netjes!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Trouwens, mij uitmaken voor kettingroker he!
Heb gisteren van 7 tot 6 maar een half pakje gerookt
Iemand uit deze SC werkt daar toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:55 schreef renwan het volgende:
Godver mn internet klapt er weer uit. Even ziggo bellen
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Iemand uit deze SC werkt daar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |