SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Daar begon het mee, maar dat was eigenlijk de nummer 2000.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben we al gehad toch? Welke stond daar?![]()
ow... die weet ik ook niet, toen was ik vergeten dat het al 3u eerder begon.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar begon het mee, maar dat was eigenlijk de nummer 2000.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
minuut of 9?quote:
November Rain ook daarentegen
Ik op Piano manquote:
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
moet je nog even 11 maand wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
200 wordt wel gehaald voor 12-en hoorquote:
Bedoelde de topicjesquote:Op donderdag 31 december 2015 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar begon het mee, maar dat was eigenlijk de nummer 2000.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Godverdomme!quote:Op donderdag 31 december 2015 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je nog even 11 maand wachten![]()
!!!!
Was een leuke editie dit jaar hoop alleen niet dat ze de komende jaren niet meer dat Top 2000 cafe laten meezingen tijdens sommige platen![]()
owquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dit inderdaad, wat een vervelend dingquote:Op donderdag 31 december 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Was een leuke editie dit jaar hoop alleen niet dat ze de komende jaren niet meer dat Top 2000 cafe laten meezingen tijdens sommige platen
Ze smelten de kazen!![]()
Even checken of mijn recorder aangeslagen is danquote:
de opname van onze Horizon ook idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoop dat ze volgend jaar oprotten met die voorgekauwde kutlijst, maar zal wel geen werkelijkheid worden.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Jup wordt opgenomen.
doorposten en we zien welquote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Het is wel elk jaar een beejte van hetzelfde laken een pak jaquote:Op donderdag 31 december 2015 22:31 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik hoop dat ze volgend jaar oprotten met die voorgekauwde kutlijst, maar zal wel geen werkelijkheid worden.
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 31 december 2015 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nummer 4 gaat het straks snel.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wij kunnen 4 dingen tegelijk opnemenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben queen aan het opnemen op ned 3Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
4 minuten lang haat postenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nummer 4 gaat het straks snel.
ik zou dat ook moeten kunnen maar ik krijg een fout meldingquote:Op donderdag 31 december 2015 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij kunnen 4 dingen tegelijk opnemen
ow neuj hier niet... ff bellen met de helpdesk dusquote:Op donderdag 31 december 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou dat ook moeten kunnen maar ik krijg een fout meldingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Horizon ding?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij kunnen 4 dingen tegelijk opnemenIsn't it ironic, don't you think
Dit.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Blijf toch maar hier hangen. Finkers maar later terugkijkenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Bij nummer 4 moet ik de muziek afzetten
Misschien is Brennie dan al thuis (hopelijk) en dan moet de muziek sowieso af want die is meer van rap en house enzo
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow neuj hier niet... ff bellen met de helpdesk dus![]()
"Heeft u de stekkers goed aangesloten? Heeft u de media box aanstaan? Heeft u de mediabox geprobeerd opnieuw op te starten? "
"Ja kut, ik ben geen debiel"
Als we zo doorgaan halen we die felbegeerde 200 jongens en meisjes.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
zulke gesprekken heb ik nooit.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
"Heeft u de stekkers goed aangesloten? Heeft u de media box aanstaan? Heeft u de mediabox geprobeerd opnieuw op te starten? "
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Standaard helpdesk vragenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Isn't it ironic, don't you think
En wel graag de hele versie anders word ik boos!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Optiefen met die speakers!quote:
Daar gaan we voorquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Als we zo doorgaan halen we die felbegeerde 200 jongens en meisjes.Isn't it ironic, don't you think
De outro inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
En wel graag de hele versie anders word ik boos!
De vorige was beter.quote:
Heb je er niet meer waar ze de boel slopen?"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Stuur een SMS-jequote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
En wel graag de hele versie anders word ik boos!Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik ook!quote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
En wel graag de hele versie anders word ik boos!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Heeft er ooit iemand cooler uit gezien?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moet al de hele tijd plassen, ik probeer het vol te houden tot coldplay komt
quote:Op donderdag 31 december 2015 22:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
De vorige was beter.
Heb je er niet meer waar ze de boel slopen?
-XOXO-![]()
Hij zingt over rainquote:Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Stickertje het volgende:
Klateren op Coldplayquote:Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Stickertje het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Pas sinds ik hd tv heb zie ik dat zijn vrouw als ze dood is een spiegel over haar hoofd heeft, dat haar kist maar voor een kwart open is, was me nooi opgevallen...
November Rain![]()
![]()
Wat was dat voor schijtlollig Happy New Year persoonRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Axl heeft haar vermoordquote:Op donderdag 31 december 2015 22:37 schreef SureD1 het volgende:
Pas sinds ik hd tv heb zie ik dat zijn vrouw als ze dood is een spiegel over haar hoofd heeft, dat haar kist maar voor een kwart open is, was me nooi opgevallen...
November Rain
Deze keer moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:36 schreef Stickertje het volgende:
Fix You.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schijtlollig, issie weer!quote:Op donderdag 31 december 2015 22:37 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat was dat voor schijtlollig Happy New Year persoontop woord, echt
-Scorpion_17![]()
no shitquote:Op donderdag 31 december 2015 22:37 schreef SureD1 het volgende:
November Rain![]()
zit een heel verhaal achter ook nogZe smelten de kazen!![]()
Heb je die scene dat hij bij die gun store staat gemist of zoquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Vertel. Ik ken het nietquote:Op donderdag 31 december 2015 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
no shit![]()
zit een heel verhaal achter ook nog
Ik was ook nooit zo van de geweren en rozen in die tijd
Ik las : " pas sinds ik tv heb zie ik dat..." en ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:37 schreef SureD1 het volgende:
November Rain
-Scorpion_17![]()
Hehehequote:Op donderdag 31 december 2015 22:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze een dubbele longontsteking had gekregen in die regenbui op hun feest
Heb je het korte verhaal gelezen wat bij November Rain hoort ?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb je die scene dat hij bij die gun store staat gemist of zo
Zij pleegt zelfmoordZe smelten de kazen!![]()
Op een jaren 90 beeldbuis tv zie je dat niet, en toen was er nog geen internet ja... Wist ik veel?!quote:Op donderdag 31 december 2015 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
no shit![]()
zit een heel verhaal achter ook nog![]()
O..quote:Op donderdag 31 december 2015 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je het korte verhaal gelezen wat bij November Rain hoort ?
Zij pleegt zelfmoord
waarom?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zij pleegt zelfmoordIsn't it ironic, don't you think
Niet zomaar zelfmoord, ze pleegt hara kiri rekiki.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zij pleegt zelfmoordReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rochzanger heeft vriendin, vriendinpleegt zelfmoord, nu is hij depressief.. dat is het zo;n beetje..quote:
het verhaal wordt uitgbeeld in 3 videoclips, november rain, don't cry & estrangedZe smelten de kazen!![]()
Wat heeft Rekik hiermee van doen danquote:Op donderdag 31 december 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zomaar zelfmoord, ze pleegt hara kiri rekiki.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik zag het altijd op tmf/mtv.. heb de spiegel altijd gezienquote:Op donderdag 31 december 2015 22:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op een jaren 90 beeldbuis tv zie je dat niet, en toen was er nog geen internet ja... Wist ik veel?!
DUN DUN DUN DUNNNNNNNNNNRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Nee die speelt gitaarquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Schitterend om dit 1 keer in het jaar weer te horen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Schitterend om dit 1 keer in het jaar weer te horen.
Ik doe lekker hipster, 2 keertjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Schitterend om dit 1 keer in het jaar weer te horen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Keihard op het randje dit.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik doe lekker hipster, 2 keertjes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ken ik niet.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Op wieveel nummers kon je eigenlijk stemmen? Ik heb dat nog nooits gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:43 schreef Stickertje het volgende:
Nu komt mijn meest favoriete liedje, hier heb ik ook op gestemd"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
15 liedjes uit de keuze lijs en 10 vrije keuzesquote:Op donderdag 31 december 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op wieveel nummers kon je eigenlijk stemmen? Ik heb dat nog nooits gedaan.Ze smelten de kazen!![]()
quote:Herinner me hem vaag van vorig jaar moet ik zeggen.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
25. Verdeeld tussen de lijst en 10 vrije keus.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op wieveel nummers kon je eigenlijk stemmen? Ik heb dat nog nooits gedaan.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ik hoor nu parijs in mn ene oor en de top2000 in mn andere oor, ik word hier niet blij van...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
ik hoor nu parijs in mn ene oor en de top2000 in mn andere oor, ik word hier niet blij van...![]()
Praat nederlands met diegene en zet het uitquote:Op donderdag 31 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
ik hoor nu parijs in mn ene oor en de top2000 in mn andere oor, ik word hier niet blij van...
-Scorpion_17![]()
Dat was toch altijd minder? Mij staat 10 keuze, 5 vrij bij. Mar ik heb dit jaar en vorig jaar niet gestemd dus ik kan in e war zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
15 liedjes uit de keuze lijs en 10 vrije keuzesLaffe huichelaar![]()
vork in het oor steken waar je parijs in hoortquote:Op donderdag 31 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
ik hoor nu parijs in mn ene oor en de top2000 in mn andere oor, ik word hier niet blij van...Ze smelten de kazen!![]()
De beste van PJquote:Op donderdag 31 december 2015 22:44 schreef Stickertje het volgende:
ongelofelijk dat dit nooit een single is geweest![]()
tja..... het is gelukkig afgelopen. Linda tettert weer verder.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Praat nederlands met diegene en zet het uitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wats-ap doet het weerRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
dank voor de updatequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ff iets. Wat doet die tweede man/vrouw steeds daar in de studio?The secret of getting ahead is getting started![]()
producerenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff iets. Wat doet die tweede man/vrouw steeds daar in de studio?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Meelezen op Fok en onze tips opvolgen.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff iets. Wat doet die tweede man/vrouw steeds daar in de studio?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Meebewegen en op een macbook loerenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff iets. Wat doet die tweede man/vrouw steeds daar in de studio?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Zij doet dadelijk haar masker af, en dan staat daar claudia de breij om haar liedje live te zingenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff iets. Wat doet die tweede man/vrouw steeds daar in de studio?Ze smelten de kazen!![]()
Dat was wel een bazenserie.quote:
BTW niet opzoeken hoe die ene er nu uit ziet. Dat grietje. Mijn god
scheten denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
the horrorquote:Op donderdag 31 december 2015 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zij doet dadelijk haar masker af, en dan staat daar claudia de breij om haar liedje live te zingenIsn't it ironic, don't you think
*zoekt*quote:Op donderdag 31 december 2015 22:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was wel een bazenserie.
BTW niet opzoeken hoe die ene er nu uit ziet. Dat grietje. Mijn godT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
wendy van dijk in hoogst eigen persoon?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zij doet dadelijk haar masker af, en dan staat daar claudia de breij om haar liedje live te zingenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en dat in zo een klein ruimtequote:![]()
ssst wij kijken nog laterquote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef SureD1 het volgende:
Herman Finkers over Armin van Buuren: "muziekvervangend gebonk"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Spoilersquote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef SureD1 het volgende:
Herman Finkers over Armin van Buuren: "muziekvervangend gebonk"
-Scorpion_17![]()
Ik vind Herman erg amusant tot dusver. Geen spoilers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ziet 'ie niet ver naast nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef SureD1 het volgende:
Herman Finkers over Armin van Buuren: "muziekvervangend gebonk"Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Prima chicks daar die je er niet zou verwachtenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Niet veel veranderdquote:Op donderdag 31 december 2015 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Zie t probleem niet voor 41?Isn't it ironic, don't you think
komt wish you were here nog?
JA
White Collarquote:Op donderdag 31 december 2015 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Zie t probleem niet voor 41?
-XOXO-![]()
Jammer dat dit Coldplay nummer zo aanslaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik neem Child in Time als pauze.
Deze is nog wel prima hoor
Deze herinner ik me wel nog van de vorige editie.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Pearl Jam was beter geweest om te onthouden hmm?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:54 schreef Ingolstadt het volgende:
Deze herinner ik me wel nog van de vorige editie.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
En laatste van Coldplay
Wat een parelZe smelten de kazen!![]()
Is er echt geen enkel nummer van Coldplay dat jou ook maar iets kan bekoren?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet echt een karakteristiek nummer dus ik denk dat ik hem volgend jaar wederom ben verdrongenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pearl Jam was beter geweest om te onthouden hmm?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Proberen we het gewoon opnieuwquote:Op donderdag 31 december 2015 22:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet echt een karakteristiek nummer dus ik denk dat ik hem volgend jaar wederom ben verdrongen
-Scorpion_17![]()
als ik er 1 MOET kiezen, dan viva la vida, dat is tenminste een uptempo nummer en heeft niet dat vreselijke gesleepquote:Op donderdag 31 december 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er echt geen enkel nummer van Coldplay dat jou ook maar iets kan bekoren?Ze smelten de kazen!![]()
nog 99Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
lichtjeeesRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
9 Pink Floyd Wish You Were Here 1975
8 Deep Purple Child In Time 1972
7 Boudewijn de Groot Avond 1997
6 Billy Joel Piano Man 1974
5 Led Zeppelin Stairway To Heaven 1971
4 Claudia de Breij Mag Ik Dan Bij Jou 2011
3 The Eagles Hotel California 1977
2 Queen Bohemian Rhapsody 1975
1 John Lennon Imagine 1971Ze smelten de kazen!![]()
Mag ik dan bij jou vind ik nog niet eens heel vreselijk eigenlijk
He reclame even een colaatje ophalenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
...quote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Mag ik dan bij jou vind ik nog niet eens heel vreselijk eigenlijkT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zou nu heel snel wegrennenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Mag ik dan bij jou vind ik nog niet eens heel vreselijk eigenlijk
*haat incomingZe smelten de kazen!![]()
9 Pink Floyd Wish You Were Here 1975![]()
![]()
8 Deep Purple Child In Time 1972
7 Boudewijn de Groot Avond 1997![]()
![]()
6 Billy Joel Piano Man 1974
5 Led Zeppelin Stairway To Heaven 1971![]()
3 The Eagles Hotel California 1977![]()
2 Queen Bohemian Rhapsody 1975![]()
1 John Lennon Imagine 1971![]()
Ow ik ging niet weg.quote:
Ik bedoelde ja later dat wij later Finkers gingen kijken!"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Ik zit met spanning naar de balk te kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga stuk als mijn appje langskomtZe smelten de kazen!![]()
quote:* Ingolstadt is geen neuk gevendequote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou nu heel snel wegrennen
*haat incoming
Oehh jongens we gaan topic 200 halen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe weten we dat het jouw app is?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga stuk als mijn appje langskomtIsn't it ironic, don't you think
koetje boequote:Op donderdag 31 december 2015 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op mensen die BOEEEEEE roepen als de nummer 4 wordt aangekondigd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
aan de signatuur -HJBDquote:Op donderdag 31 december 2015 23:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe weten we dat het jouw app is?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Oehh jongens we gaan topic 200 halen.
-XOXO-![]()
The force in you is strongquote:Op donderdag 31 december 2015 22:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou nu heel snel wegrennen
*haat incomingIsn't it ironic, don't you think
Wel jammer dat dit niet de laatste TT wordt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
jammer hequote:Op donderdag 31 december 2015 23:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Wel jammer dat dit niet de laatste TT wordt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
8 Deep Purple Child In Time 1972![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
6 Billy Joel Piano Man 1974![]()
4 Claudia de Breij Mag Ik Dan Bij Jou 2011![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor daar istie weerquote:Op donderdag 31 december 2015 23:03 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 Claudia de Breij Mag Ik Dan Bij Jou 2011![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is vrij duidelijk, geloof mequote:Op donderdag 31 december 2015 23:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe weten we dat het jouw app is?
-Scorpion_17![]()
Tot volgend jaar lieve mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
slaap lekkerquote:
JA DAT ZEG IKquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Wish you were herequote:
Fijne jaarwisseling jullie en bedankt voor de gezelligheidquote:
-Scorpion_17![]()
Staat er soms #viesdik in of wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 23:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk, geloof me
Bij het darten gister was iemand van FOK die dat op zn bordje had staan. Bordje werd hem afgenomen in Engeland
gitaar
Hoeveel?quote:
Nee, wel fok. Komt er niet door gok ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Staat er soms #viesdik in of wat?
Bij het darten gister was iemand van FOK die dat op zn bordje had staan. Bordje werd hem afgenomen in EngelandT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Goed bezig mensen!![]()
(Toilet break, te veel bier)
Doen ze dat uberhaupt?quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 John Lennon Imagine 1971
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
nou de meesten weten dat ze na 3 bier niet moeten gaan pissen omdat ze dan de hele tijd door moeten pissen...... dus ik gok minstens 20quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij SR nietquote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, wel fok. Komt er niet door gok ik.
WERE JUST 2 LOST SOULS SWIMMING IN A FISH BOWL
Lekker rustig volk gewoon, zou ik ook zijn als Sweet Child niet werd gedraaid.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef Stickertje het volgende:
wat een saaie cafe bezoekers, al 2 uur met verwondering te kijkenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
WERE JUST 2 LOST SOULS SWIMMING IN A FISH BOWL![]()
![]()
Ja bij Layla gister maar daar was geen studio vanquote:
antropologiequote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef Stickertje het volgende:
wat een saaie cafe bezoekers, al 2 uur met verwondering te kijken
Ik wed dat het vreten gratis is. Hilarisch als er erop Let.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef Stickertje het volgende:
wat een saaie cafe bezoekers, al 2 uur met verwondering te kijkenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Na 21:00 vandaag moest je wel reserveren las ikquote:Op donderdag 31 december 2015 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wed dat het vreten gratis is. Hilarisch als er erop Let.
wish you were here..... wie missen we?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gister werd er door iemand gezegd ( geen idee wie het was ) dat een bezoeker zelf een zakje nootjes had meegebrachtquote:Op donderdag 31 december 2015 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wed dat het vreten gratis is. Hilarisch als er erop Let.
En ze hebben er zin in zeg..quote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Na 21:00 vandaag moest je wel reserveren las ik
-Scorpion_17![]()
ja er werden gisteren meerdere malen hapjes uit tuppewarebakjes uitgedeeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister werd er door iemand gezegd ( geen idee wie het was ) dat een bezoeker zelf een zakje nootjes had meegebrachtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heerlijk nederlands tochquote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister werd er door iemand gezegd ( geen idee wie het was ) dat een bezoeker zelf een zakje nootjes had meegebracht
-Scorpion_17![]()
niks mis mee, vooral die nootjes van de jumbo in die oranje zakquote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister werd er door iemand gezegd ( geen idee wie het was ) dat een bezoeker zelf een zakje nootjes had meegebrachtRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
wutquote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er werden gisteren meerdere malen hapjes uit tuppewarebakjes uitgedeeld.![]()
jammer, dat heb ik gemist
en dat mocht gewoon?quote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister werd er door iemand gezegd ( geen idee wie het was ) dat een bezoeker zelf een zakje nootjes had meegebrachtIsn't it ironic, don't you think
Ik denk dat het woord schijtlollig niet mag in de app
-Scorpion_17![]()
blijkbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heeft mij ook nooit echt kunnen pakken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan me even niets bij inbeelden.quote:
Hij is begonnen. Ik herken hem.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:10 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:10 schreef houdjemond het volgende:
Forever man van Clapton staat er niet in. Kutlijst eigenlijkRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
sex pistols staan er ook niet in, ik blijf er elk jaar weer op stemmen in mijn vrije keuze lijstquote:Op donderdag 31 december 2015 23:11 schreef Ingolstadt het volgende:
Forever man van Clapton staat er niet in. Kutlijst eigenlijkZe smelten de kazen!![]()
Veel meekijkende jongeren aan die picaatjes te zienRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
ik heb er al drie achter elkaar de lul die ik benRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
twittertjes bij usernamen met '@' ervoorquote:Op donderdag 31 december 2015 23:12 schreef Stickertje het volgende:
rode balk zijn appjes of twitter bereichten?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |