Ach ieder zijn ding natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 20:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry.Ik houd niet van een barleywine. Heb het vaker geprobeerd, maar dat is niets voor me
Een doppelbock heb ik ook niet graag.
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Poosje niet gepost vanwege avondeten. Nu bij vrienden, dus bij dezen allen een mooie jaarwisseling!
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Poosje niet gepost vanwege avondeten. Nu bij vrienden, dus bij dezen allen een mooie jaarwisseling!
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Stond die er ook in?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is it me you're looking for?
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Tsjongequote:
Mijn ultieme biertje, geen idee.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ieder zijn ding natuurlijk
Wat is jouw ultieme biertje?
datisjouwmening!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Compleet met de lollige gifs
Ze mag dan ook blij zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En wat als het cafevolk blij is bij nummer 4, ben jij dan ook blij?
Op dat moment ben ik mijn staatslot aan het checken, of sta ik op mijn balkon.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En wat als het cafevolk blij is bij nummer 4, ben jij dan ook blij?
Welke eindnummer en ga je trakteren?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op dat moment ben ik mijn staatslot aan het checken, of sta ik op mijn balkon.
Ik zou ook zelfmoord neigingen krijgen van claudiaquote:Op donderdag 31 december 2015 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op dat moment ben ik mijn staatslot aan het checken, of sta ik op mijn balkon.
Een 9 en dat ligt aan de prijsquote:Op donderdag 31 december 2015 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Welke eindnummer en ga je trakteren?
Leuke naam welquote:Op donderdag 31 december 2015 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn ultieme biertje, geen idee.
Ik houd wel van een mannenliefde. Dat is een heerlijke saison. Ik zal binnenkort wel een poging wagen mn nr 1 in het tijdelijke subforum te plaatsen.
Jij?
Eindelijkquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Nou. Voor mij is het ook tijd om weg te gaan. Jullie hoeven me niet uit te zwaaien, want dat doe ik andersom ook (bijna niet)![]()
Fijne jaarwisseling allemaal. Ik heb genoten van de top 2000 op FOK! Jullie hebben het met zn allen een stuk leuker gemaakt. Bedankt en fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |