SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Serieus? Oh dan scheelt het wel dat mijn eigen tandarts dit soort dingen niet doetquote:Op donderdag 31 december 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij de tandarts had je de volle mep betaald.
385 vind jij duur?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:18 schreef Calcio het volgende:
Tja, Nederland is een duur land, was al langer bekend
Slik een nitraat doorquote:Op donderdag 31 december 2015 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voel me een beetje ziekjes. Net eten gemaakt maar helemaal geen trek
Jij hebt erg weinig verstand van de vrije markt voor iemand die zich als rechts bestempeld.quote:
Hoe komt hetquote:Op donderdag 31 december 2015 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voel me een beetje ziekjes. Net eten gemaakt maar helemaal geen trek
Vreselijk inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent wel een aanwinst voor deze sc
in Duitsland zijn dit soort dingen allemaal veel goedkoperquote:Op donderdag 31 december 2015 19:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Goedkoop
Is toch je gebit waar je last van hebt
Hoe duur is het in Duitsland?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
in Duitsland zijn dit soort dingen allemaal veel goedkoper
Ga je daar toch heenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
in Duitsland zijn dit soort dingen allemaal veel goedkoper
Heb je geen verstandskiezen meer?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van m'n gebit
Beterschapquote:Op donderdag 31 december 2015 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gebroken hart
Nee gekkigheid. Gewoon griepje denk ik
Hoe duur is het in Duitsland dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik heb toch geen last van m'n gebit
2x de helftquote:Op donderdag 31 december 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe duur is het in Duitsland dan?
Ah, verrassendquote:
In Duitsland is de ingreep gratis maar betaal je dat gewoon door je ziekenfonds.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe duur is het in Duitsland dan?
wel fijn dat ie gewoon getrokken kan wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar binnenkort dus 1 niet meer hopelijk. Zie er vies hard tegen op. Het geld boeit me uiteindelijk weinig (maar wou wel even weten waar ik op kon rekenen qua bedrag) maar het feit dat ze die kies eruit trekken enz dat staat mij tegen. Durf ik echt niet.
Of hoe doen ze dat dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel fijn dat ie gewoon getrokken kan worden
Wel goed gerekend verder. Want ook al ben je gezond ben je toch blij dat je het betaald, als je en keer wat nodig hebtquote:Op donderdag 31 december 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Duitsland is de ingreep gratis maar betaal je dat gewoon door je ziekenfonds.
Dus daar betaal je vooral veel als je gezond bent.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snijden als ie schuin groeit.
Oh sorry dat wist ik niet...quote:
8,2% van je salaris afstaan is belachelijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed gerekend verder. Want ook al ben je gezond ben je toch blij dat je het betaald, als je en keer wat nodig hebt
dat zou maar 2 tientjes zijn voor jouquote:Op donderdag 31 december 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
8,2% van je salaris afstaan is belachelijk.
Is ziekenfonds 8 procetn van je salaris?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, nee?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat zou maar 2 tientjes zijn voor jou
serieus zoveel? Wowquote:Op donderdag 31 december 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ziekenfonds 8 procetn van je salaris?
Nog steeds goedkoper dan in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En nog 7% voor de werkgever.
Nee?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nog steeds goedkoper dan in Nederland
als je uitkering hebquote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nog steeds goedkoper dan in Nederland
Dat is wel veel ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En nog 7% voor de werkgever.
Daar zullen ook wel weer uitzonderingen in zijn. De overheid bepaald voor jou wat je krijgt.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja.
Maar de ingreep is dus altidj gratis? Maakt niet uit of het om een gaatje in je kies gaat of een ziekenhuisoperatie?
Percentueel zal het altijd duurder zijn natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 19:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou ja ligt natuurlijk aan je salaris in duitsland
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Percentueel zal het altijd duurder zijn natuurlijk
Als je salaris pak hem beet 35k is betaal je ~2830 aan premie per jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou ja ligt natuurlijk aan je salaris in duitsland
Nou? Dan is het toch duurder?quote:
Zal vooral wel beter klinken dan het in de praktijk uitpakt jaquote:Op donderdag 31 december 2015 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zullen ook wel weer uitzonderingen in zijn. De overheid bepaald voor jou wat je krijgt.
Een afschuwelijk systeem
Ik wil idd vooral zelf bepalen waar ik voor betaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vooral wel beter klinken dan het in de praktijk uitpakt ja
Engelandquote:Op donderdag 31 december 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland is de basis helemaal gratis.
Maar dan heb je echt geen eigen keuzes meer voor artsen.
Daarom privaat verzekerd zijn.
Alsof je economie beter wordt als je uit de EU gaatquote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland
Brexit
Mooi voor brexit stemmen.
Extreem-rechts en voor de EU zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Alsof je economie beter wordt als je uit de EU gaat
Wat zuip je zoal?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo effe wat drinken en blowen bij een maat, dan naar wat andere maten en effe wat zuipen en blowen
goedkoopste auterniw ever!
Ik ben tegen EU maar voor Europa.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Extreem-rechts en voor de EU zijn.
Uh, oke.
Ik ook, daarom stem ik voor de Brexit.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ben tegen EU maar voor Europa.
Maar dan moet dat alternatief er wel zijn en dat is er nietquote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, daarom stem ik voor de Brexit.
Vrijhandelsverdragen, die er zo zijn onder druk van het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar dan moet dat alternatief er wel zijn en dat is er niet
Je mag de Europese markt niet zomaar betreden. Zwitserland bijv zit praktisch in de EU, kijk wat voor (EU) regels zij moeten naleven om in de markt te komenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijhandelsverdragen, die er zo zijn onder druk van het bedrijfsleven.
dat spul is legaal, dummiequote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon legaal!
Huh.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon legaal!
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Enfin, ik ben er vandoor.
Fijne avond allen.
Fijne avondquote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond allen.
Adios, gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond allen.
Douchenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook trouwens. Douchen en gezellig doen.
Veel plezier allemaal
ik heb pas om 22:00 met m'n matties afgesproken in de stadquote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik blijf nog even, ik drink ff me bier op en dan ga ik er van door
zolaatquote:Op donderdag 31 december 2015 19:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik heb pas om 22:00 met m'n matties afgesproken in de stad
ahja, qua drank is dit geen speciale dag voor mequote:Op donderdag 31 december 2015 19:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, lekker indrinken en daarna zuipen en uitgaan
Voor mij welquote:Op donderdag 31 december 2015 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ahja, qua drank is dit geen speciale dag voor me
Ik ook maar op oudejaarsnacht blijf ik doorzuipen tot ik neerval. Normaal gesproken hou ik het toch een tikje rustigerquote:Op donderdag 31 december 2015 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik drink sowieso al lekker steevast!
Maar goed ja
ahja voorzichtig man whahahquote:Op donderdag 31 december 2015 19:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ook maar op oudejaarsnacht blijf ik doorzuipen tot ik neerval. Normaal gesproken hou ik het toch een tikje rustiger
Ik wil ook wij zitten fucking happy feet te kijken met oud en nieuw.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef Calcio het volgende:
Zo, nu maar eens lekker achteroverleunen op het balkon met een jointje naar vuurwerk kijken.
Gelukkig en een gezond 2016!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig nieuwjaar all![]()
Dat jullie allemaal maar veel liefde mogen ontvangen in 2016
heb je pilletje gedaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
ik heb pijn in mn rechterkaak en ik heb niet geslapen
en ik ben mn fiets kwijt
Ik heb m'n fiets nog welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
ik heb pijn in mn rechterkaak en ik heb niet geslapen
en ik ben mn fiets kwijt
Paar extra borrels nemen danquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
alcohol was al uitgewerkt toen ik wilde slapen, en dan kan ik nooit slapen
dan zou ik op de muur komen te staanquote:
je hebt dat toch al vaker gedaan?quote:
je wou zeggen dat het tijdens de feestdagen was?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:03 schreef BrandX het volgende:
De bans zijn nu pas gegeven omdat wij mods ook een leven hebben met feestdagen en dus niet eerder het kleinzerig afzeiken met tig man van 1 user is geconstateerd.
bans worden verder niet besproken, ben je het er niet mee eens kan je mailen naar forum@fok.nl
de nacht van 31 en de dag 31 december was voor mij wel feest jaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je wou zeggen dat het tijdens de feestdagen was?
Ik heb wel eens een goed boek gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een goed boek gelezen.
Het heet Animal Farm. Heb jij die ook gelezen? Dan kunnen we daar over praten
Als ik kon bewijzen dat onze dm's en pm's nog gelezen werden, dan zou ik dat zeker doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Moet je 1984 lezen, veel interessanter
Dude echtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik kon bewijzen dat onze dm's en pm's nog gelezen werden, dan zou ik dat zeker doen.
Maar meer dan bange mods die niks durven zeggen via dm, kom ik helaas niet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een goed boek gelezen.
Het heet Animal Farm. Heb jij die ook gelezen? Dan kunnen we daar over praten
Doe maar of je neus bloedt en veel plezier verderquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dude echtwaarom zou iemand interesse hebben in het lezen van onze DM's en PM's.
En hoezo 'kon ik maar'; kon je dat eerst dan? Interessant, want als iemand mijn dm's of pm's leest (buiten de afzender) wil ik dat in het kader van wet privacy zelf ook graag weten.
En bange mods
Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:24 schreef Sked het volgende:
Ik vind dat hier niet echt een positieve sfeer hangt
Het is mogelijk voor admins om dm's te lezen. Puntquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dude echtwaarom zou iemand interesse hebben in het lezen van onze DM's en PM's.
En hoezo 'kon ik maar'; kon je dat eerst dan? Interessant, want als iemand mijn dm's of pm's leest (buiten de afzender) wil ik dat in het kader van wet privacy zelf ook graag weten.
En bange mods
als een mod roept dat de zon om de aarde draait mag je daar best iets van zeggenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Etsu het volgende:
Zou niet langer over doorgaan jongens, straks heb je zelf ook weer een ban te pakken
De mods hebben altijd gelijk
dat zou voor t eerst zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een mod roept dat de zon om de aarde draait mag je daar best iets van zeggen
Klopt, dan mag je een mailtje sturenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een mod roept dat de zon om de aarde draait mag je daar best iets van zeggen
wie nog meer? En waarom?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:36 schreef Etsu het volgende:
McGrath ookal![]()
De mensen zijn echt gek geworden.
waar lurkt zij aanquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
en we hebben moblo ook nog
ze is een trouwe lurker
Je doet hier niet mee als je niet regelmatig wat genotsmiddelen tot je neemtquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent het zonnetje van grtd
wat nou rip grtd
nog niet helaasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
Jezus wat rustig hier, zit er niemand in de wajong of zo.
Nee iedereen is te brak om te postenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
Jezus wat rustig hier, zit er niemand in de wajong of zo.
ik ben ook verassend genoeg niet brakquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee iedereen is te brak om te posten
Ja dat zal het zijn idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee iedereen is te brak om te posten
#trotsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben ook verassend genoeg niet brak
mijn jaloersheid laat dit niet toe. Kusjes mag ik wel incasseren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je hem ook kusjes namens mij geven?
moiquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
iemand nog naar de klote gegaan vannacht?
moiquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
hmm okequote:
Ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
is goed hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm oke
bij buikklachten moet je maar de huisarts even bellen, niet een topic in LIF openen
maar een tip hoor
Welke 6quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
als die 6 mensen ofzo niet geband waren, zaten we al in deel 6500
wat saai
Weet ik niet? Iedere mod bepaalt min of meer wat wel/niet mag, dus dan maar zekerheid voor niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Fok-it
McGrath
Inso
Lokasenna
Ama
Tjacka
[..]
Mag dat niet 1x hier voor de duidelijkheid? Kan gewoon in profielen kijken en streepjes zien.
Bans bespreken is sowieso niet toegestaan. Fyi.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet? Iedere mod bepaalt min of meer wat wel/niet mag, dus dan maar zekerheid voor niet.
Maar die namen idd.
Heb alleen de namen genoemd van degenen met een 'profielwijziging'. Kan de profielen er wel bij gaan zetten als bron hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bans bespreken is sowieso niet toegestaan. Fyi.
Het was alleen een mededeling. Ik oordeel nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb alleen de namen genoemd van degenen met een 'profielwijziging'. Kan de profielen er wel bij gaan zetten als bron hoor.
Forever young, aww yeahh!!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat ik volwassen ben geworden.
True, true. Alleen minder uitbarstingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel veranderd zo te zien.
:s :squote:
Hey knapperdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
:s :s
ik had 4-fmp. was fissa
Heb je geen vrienden om iets mee te doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:50 schreef pinman het volgende:
[..]
Gewoon thuis gebleven, wat vuurwerk gezien, FOK!ken en wat TV gekeken
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden om iets mee te doen?
Dat doe ik omdat het lekkerder is dan zo'n vieze pizza die 3 weken in de vriezer heeft gelegen en door kutmarokkantjes in elkaar wordt gezet in zo'n ranzig restaurantquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onbewust doe je dat wel door een eigen pizza te maken.
Nouen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het lekkerder is dan zo'n vieze pizza die 3 weken in de vriezer heeft gelegen en door kutmarokkantjes in elkaar wordt gezet in zo'n ranzig restaurant
Zo lang het lekker smaakt en ik er niet ziek van word maakt me dat niet zo heel veel uit. :$quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
En dan kies je gewoon de verkeerde tent. Ik ken er genoeg die het vers klaarmaken.
Zolang jij die kutmarokkantjes maar kan hosselen he :$quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het lekker smaakt en ik er niet ziek van word maakt me dat niet zo heel veel uit. :$
Alleen Turken hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang jij die kutmarokkantjes maar kan hosselen he :$
Ik ken Calcio niet. Zie zijn naam de afgelopen paar dagen wel ineens vaak opduiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |