Dit is een understatement.quote:
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jongens ik trek mijn joggingbroek uit. En een normale broek weer aan en ga er dan ook vandoor!
Veel plezier nog hier en allemaal een fijne jaarwisseling!
Was leuk hier![]()
Kan best met dit weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alvast beste wensen allemaal. Straks naakt het nieuwe jaar in. Schijnt Susanna Hoffs ook te doen
Fijne naakte jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alvast beste wensen allemaal. Straks naakt het nieuwe jaar in. Schijnt Susanna Hoffs ook te doen
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jongens ik trek mijn joggingbroek uit. En een normale broek weer aan en ga er dan ook vandoor!
Was leuk hier![]()
Tot ziens en veel plezierquote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
Was leuk hier![]()
Ik trek net trainingsbroek aanquote:Op donderdag 31 december 2015 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
Was leuk hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |