grinnikquote:
Die was hier in huis net ook langsgekomen. We hebben het genre veranderd in "smijt je baby in het rond muziek"quote:
quote:
mayoquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
Ik heb toastjes gekocht. Wat ik kan ik daar op doen? Een paar snelle makkelijke dingetjesBen weer lekker op tijd enzo
Succes als je nog iets kan vinden in de winkel voorop je toastjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
Ik heb toastjes gekocht. Wat ik kan ik daar op doen? Een paar snelle makkelijke dingetjesBen weer lekker op tijd enzo
Dat mag, maar je doet me dan teveel eer aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik nog eens zeggen dat jij echt een topuser bent?
Perzikpittenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
Tonijnssalade, elke soort salade eigenlijk. Filet americain.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |