Ik denk ook dat ik binnen een week met hangende pootjes weer gestopt benquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef FoxF1 het volgende:
Mijn inmiddels ex-vriendin had ook last van extreme stemmingswisselingen, en toen ze gestopt was met de pil was het ineens (binnen een paar dagen) vele malen minder. Later heeft ze nog een keer weer een andere pil geprobeerd en daar werd het NOG erger van dan dat het ooit geweest was. Dat duurde dus ook niet langer dan een week!
tja, klote dat ik dat niet wist.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
gewoon een spuit
Bij de gynocoloog is dat normaal (heb ik gelezen)
het gaat nu weer wat beter, alleen is de impact, lichamelijk, veel groter dan ik verwacht had. Gisteravond was ik echt beroerd. Ik had super erge buikkrampen en ben in 4 jaar niet meer zo ongesteld geweest als gisteravond. ik kon ieder uur mn maandverband wel vernieuwen. Ik heb dan ook de hele avond op de bank en in bed gelegen met aspirines bij de hand. ik voelde gisteravond pas goed dat er spieren zijn uitgerekt, die je normaal nooit gebruikt. Ik heb ook heel bizar gedroomd, namelijk dat ik menstruatiebloed opkotste. Lijkt me wel een duidelijk teken dat ik er heel veel mee bezig ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bedankt voor je verslaggeving, Goddess! Hoe voel je je nu? Kan je weer normaal zitten?
alhoewel het pijnlijk was, zou ik het zo weer doen. ik merk nu al de voordelen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Waaaah, dat wordt dus geen spiraaltje voor mij! Wat een nare bijwerkingen!
Ik wordt dus ook nogal zwartgallig van de pil. Doe het al jaren met condooms. Niet honderd procent veilig, maar nog een kindje is ook geen ramp
Hehe, als je het plaatsen van een spiraaltje nodig hebt om af te dwingen dat mensen lief voor je zijn...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alhoewel het pijnlijk was, zou ik het zo weer doen. ik merk nu al de voordelen!
dat beroerd voelen was ook wel weer ff lekker na een periode van 4 jaar niets van mn baarmoeder gevoeld te hebben (klinkt misschien een beetje bizar, maar ik vroeg me af en toe af of ie er echt nog wel zat) en iedereen is heel lief voor je
* Toeps noteert.quote:Op donderdag 12 december 2002 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ja! ik slikte Diane35 en had gigantisch last van humeurigheid en stemmingswisselingen. Ik heb bij de dokter een andere pil gevraagd en echt ALLE vervelende klachten zijn verdwenen. Ga dus gewoon even langs je huisarts of bel hem/haar (mijne heeft bijv. een receptenlijn, je hoeft alleen maar te bellen en te zeggen wat de klachten zijn en je krijgt een nieuwe pil)
Jaaah! Dat is m: Diane 35. Aan mij voorgeschreven zonder blikken of blozen ondanks erg veel vaatziekten in mijn familie (waar deze pil niet goed mee samengaat heb ik begrepen).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
* Toeps noteert.
Ik heb ook de Diane 35, en ik voel me al een tijd zo labiel als een vaatdoek. Welke heb jij nu?
(Hmm, ik zie net dat deze post al uit 2002 stamt.)
Ik heb Meliane gehad, die is lichter dan Microgynon. Van alle pillen die de revu zijn gepasseerd, was die het minst erg...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef Toeps het volgende:
Dan ga ik toch maar eens langs de doc voor een lichtere pil.
Weet iemand welke oké is?
Ja ik was ook aan de Diane 35!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
* Toeps noteert.
Ik heb ook de Diane 35, en ik voel me al een tijd zo labiel als een vaatdoek. Welke heb jij nu?
(Hmm, ik zie net dat deze post al uit 2002 stamt.)
Ik zou niet per se voor een lichtere gaan, maar voor een pil met een andere samenstelling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef Toeps het volgende:
Dan ga ik toch maar eens langs de doc voor een lichtere pil.
Weet iemand welke oké is?
Lullig voor je dat je met een vrouw zit opgescheept die jou lelijk vindt, geen zin in seks heeft, steeds dikker wordt en nergens van kan genieten. Maar ach, that's life!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef FatalException het volgende:
De pil beschadigt het geluk van de mens.
1) Vrouwen hebben sterkere seksuele visuele prikkels nodig om verliefd te worden (de minder uitziende man valt dus buiten de boot).
2) Vrouwen voelen minder positieve gevoelens
3) Ze hebben minder zin in seks
4) Ze worden dikker
5) Ze kunnen minder genieten van dingen
Dat moet allemaal betaald worden om maar lekker zonder rubber te kunnen neuken.
En het vervelende is: Als een vrouw eenmaal de pil heeft geslikt, zal, als ze stopt, een groot deel van de bijwerkingen haar hele leven blijven.
Van al deze bijwerkingen geen last gehad toen ik met de pil begon... ben er nooit me gestopt dus weet niet welke eventuele 'ontwenningsverschijnselen' daarmee gepaard gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef FatalException het volgende:
De pil beschadigt het geluk van de mens.
1) Vrouwen hebben sterkere seksuele visuele prikkels nodig om verliefd te worden (de minder uitziende man valt dus buiten de boot).
2) Vrouwen voelen minder positieve gevoelens
3) Ze hebben minder zin in seks
4) Ze worden dikker
5) Ze kunnen minder genieten van dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |