SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Een echte barbaas met een spoelborstel! Alleen de echte hebben datquote:Op donderdag 31 december 2015 15:39 schreef renwan het volgende:
Bijna heel de vaat erdoorheen gejaagd, komt zo het mooiste namelijk de glazen!
En als echte barbaas heb ik gewoon een spoelborstel in huis natuurlijk
Ik heb er dit jaar nog geen gehad want ik wil niet vies dik wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef Remqo het volgende:
Even een oliebol naar binnen proppen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef Remqo het volgende:
Even een oliebol naar binnen proppen.
Dit was ook mijn eerste dit jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar nog geen gehad want ik wil niet vies dik worden
Ik ga er denk ik vanavond ook een paar klappen om een goede bodem te leggenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste dit jaar.
vanavond nog een paar en dan weer een jaar ervan afblijven.
Vanaaf pizza 🍕 als ondergrondquote:Op donderdag 31 december 2015 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar nog geen gehad want ik wil niet vies dik worden
Jij kwam daaro die slijter van ruim je het wel even zelf op Scuidward? !?quote:
Ik zei 'zet het maar op mijn rekening'.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij kwam daaro die slijter van ruim je het wel even zelf op Scuidward? !?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:21 schreef Scuidward het volgende:
'Ow en haal die kinderchampagne even weg, is geen gezicht.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |