SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jij wordt niet meer gewaardeerd in het VBL'se??quote:Op donderdag 31 december 2015 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verplichte vakantie
Tong80 en ik zijn geen populaire figuren om het niet al te nadrukkelijk te zeggen
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef Nizno het volgende:
grmbl... wat is toch die fascinatie van users om bans te bespreken?
KAP DAAR EENS MEE!SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Vroeger stonden die bans gewoon openbaar, toen had je die problemen niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef Nizno het volgende:
KAP DAAR EENS MEE!wat is de rede eigenlijk dat dat niet mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
KAP DAAR EENS MEE!sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.las het toevallig
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
KAP DAAR EENS MEE!Omdat mensen nou eenmaal van nature nieuwsgierig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik ben alleen genomineerd voor positieve awardsquote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wordt niet meer gewaardeerd in het VBL'se??
Ik zag dat ik ook een paar 'user die het meest achteruit gegaan is' awards mocht koppen. Dat stelt me teleur, die kutgrappen maak ik namelijk al lang zat
Gezeik voorkomen. Waardoor het gezeik via de achterdeurtjes gaat, maar zo wordt het toch minder.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is de rede eigenlijk dat dat niet mag?
DM's worden gelezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Tevens was het het dartstopic, maar voor meer feitjes kun je me DM'en aangezien het bespreken van bans niet zo tof is
iets met leuk gezellig en niet uitdagen enzo...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is de rede eigenlijk dat dat niet mag?
Die was vorig jaar nog bij 2000 a go goquote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
Ik moet ineens denken aan die gast die 20 jr geleden ofzo bij MTV een huiskamerconcert van Metallica won. Dat was wel tof
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
Ik moet ineens denken aan die gast die 20 jr geleden ofzo bij MTV een huiskamerconcert van Metallica won. Dat was wel tof
Dat weet ik ook nog... Jeez I'm old...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
Afgaande op mijn banhistorie niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar mag je het toch wel bespreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |