Nee hij redt het niet want het is maar een mietje. Grossieren in tattoos en spieren op insta om iets te compenseren. Zijn kleine pikkie en gebrek aan ballen. Laat hem eens simpel en met grinta spelen. Verrekt ventje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Depay heeft in een interview aan het begin van het seizoen gezegd dat hij graag een ster wil worden. Dit is precies de reden waarom hij het niet gaat redden.. hij is de basis uit het oog verloren: voetbal.
Dan hoop ik voor hem dat Mourinho vanavond iets anders aan het doen wasquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:50 schreef gniffie het volgende:
Komt wel goed met Memphis. Onder kut trainers als Hiddink/Blind en safe spelende trainer als Van Gaal valt er amper iets te winnen.
Mourinho haalde een faalspeler als Schurrle dus paar keer slecht spelen maakt Mourinho niets uitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat Mourinho vanavond iets anders aan het doen was
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef empa1010 het volgende:
Volgens de 'Daily Expres' heeft ie te horen gekregen dat ie niet meer nodig is bij ManU.
Ja volgens the Sun gaat Messi naar FC Dordrechtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef empa1010 het volgende:
Volgens de 'Daily Expres' heeft ie te horen gekregen dat ie niet meer nodig is bij ManU.
Woef.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja volgens the Sun gaat Messi naar FC Dordrecht
Geruchten als feiten brengen, stop daarmee
Zozo, dan gaat fc dordt misschien wel promoveren!!1quote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ferme taal.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hij redt het niet want het is maar een mietje. Grossieren in tattoos en spieren op insta om iets te compenseren. Zijn kleine pikkie en gebrek aan ballen. Laat hem eens simpel en met grinta spelen. Verrekt ventje.
Ik vraag me af wat mensen die anoniem op een internetforum dit soort taal uitkramen allemaal te compenseren hebben.....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hij redt het niet want het is maar een mietje. Grossieren in tattoos en spieren op insta om iets te compenseren. Zijn kleine pikkie en gebrek aan ballen. Laat hem eens simpel en met grinta spelen. Verrekt ventje.
Madquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij komt op mij niet echt onsympathiek over ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanwaar die onvoorwaardelijke liefde voor Depay van sommige users hier? Er zijn toch genoeg voetballers die beter kunnen voetballen en een stuk sympathieker zijn dan dit over het paard getilde kutjong
Op mij wel..in interviews..zijn houding op het veld.. dom en arrogant ventje. Dat zou ik niet eens erg vinden, als hij goed zou kunnen voetballen. Zlatan is ook een arrogante eikel, maar hij maakt het wel waar. Dan mag hetquote:Op maandag 30 mei 2016 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt op mij niet echt onsympathiek over ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |