die was mooi hè, met dat koorquote:Op donderdag 31 december 2015 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je even de kwis terug kijken
je zit nu zonder broek?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een broek aan doen en richting supermarkt. Ik ga eens even wijn inslaan.
Ik denk dat we er volgend jaar 2 op kunnen ruimen..quote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Ferdo het volgende:
Volgend jaar graag weer meer van Brooker c.s. in de lijst. En deze weer in de Top 100
als het ook voor komt als zijn telefoon uit is dan is er wel iets aan de hand op het netwerk. Dan wens ik je sterkte met de helpdesk. Even kijken wat de sim doet in een andere telefoon is een optie. Kijken of hij dan ook gebruikt als hij hem uit heeft.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doet hij al als het goed is. Misschien moet ik er wat meer op zitten. Het gebeurt zelfs als hij zijn telefoon uit heeft staan.
Nou Nederland? 275.000 Nederlanders ongeveerquote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar Nederland heeft een rare smaak
doe Hugo de groetenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een broek aan doen en richting supermarkt. Ik ga eens even wijn inslaan.
ja joh, stiekem achter m'n bureau, er is toch nauwelijks iemand op kantoorquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
is wijvendrankje. dus alleen vrouwen en mani drinken het...
uhuh absoluutquote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze moeten vanaf volgend jaar de keuzelijst eruit knikkeren. Maar eens zien wat er dan in de lijst komt. Gewoon 25 liedjes pp!
[..]
die was mooi hè, met dat koor
Staan bedroevend laag idd.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Homdeck het volgende:
volgend jaar allemaal op grand hotel en/of homburg stemmen mensen
bij mij was dat weekend van earth & firequote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Jane het volgende:
Dit nummer stond 1 toen ik geboren werd.
Misschien zeg ik dat elk jaar....
Ik drink gewoon rosebier hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
is wijvendrankje. dus alleen vrouwen en mani drinken het...
NO WAY!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze moeten vanaf volgend jaar de keuzelijst eruit knikkeren. Maar eens zien wat er dan in de lijst komt. Gewoon 25 liedjes pp!
Dat ligt aan de app/instellingen. Bepaalde dingen worden standaard alleen over Wifi gesynct.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan moet je hem leren dat hij zijn data uit zet als hij de wifi aan zet. Doe ik inmiddels ook. Als er namelijk een hik in het wifinetwerk is schiet je foon naar data en als je telefoon dan net bezig was met synchroniseren (bijv foto's) dan maakt het dan af op de data.
Goed nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 13:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij mij was dat weekend van earth & fire
ja alleen als de sync al gestart is maakt hij hem vaak af op data.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de app/instellingen. Bepaalde dingen worden standaard alleen over Wifi gesynct.
Goed ideequote:Op donderdag 31 december 2015 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het ook voor komt als zijn telefoon uit is dan is er wel iets aan de hand op het netwerk. Dan wens ik je sterkte met de helpdesk. Even kijken wat de sim doet in een andere telefoon is een optie. Kijken of hij dan ook gebruikt als hij hem uit heeft.
En een andere sim in die van hem, idem checken. Als het zo is dan is het de telefoon die fuckt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja alleen als de sync al gestart is maakt hij hem vaak af op data.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |