Dat klinkt heftig! Alles wel goed afgelopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Flint werd met 35 weken met spoed gehaald later bleek dat hij een knoop in zijn navelstreng had
En hij had een groeiachterstand van ruim 5 weken ( woog ook 1685 gram en 40 cm) vanaf de 28 weken zal ik daarom ook strenger in de gaten gehouden worden... Eens zien of we het nu langer volhouden
Navelstreng niet is gewoon pech geweest maar de gynaecoloog was niet overtuigd dat zijn geboortegewicht daar echt mee te maken had. Dat is wel iets om in de gaten te houden. Dus daarom blijf ik onder controle van de gynaecoloog. Maar we zullen het zien eerst maar eens goede echo'squote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig! Alles wel goed afgelopen?
En is er een reden om te denken dat het nu nog eens kan gebeuren?
Welkom (helaas) Hopelijk kun je hier je verhaal goed kwijt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik ga hier ook maar voorzichtig wat schrijven. Kan in wohts mijn draai echt niet meer vinden.
In augustus 2014 was onze eerste ronde. Leuke cyclus, alles aardig volgens t boekje, maar gewoon geen tweede streepjes. Uit spermaonderzoek in september is gebleken dat manlief hartstikke vruchtbaar is maar dat t spul zelf zo plakkerig is dat het niet goed omhoog kan zwemmen. Komt zelden voor, maar dat hebben wij weer.
Vandaag weer naar de huisarts gebeld, morgen maakt ze de doorverwijzing naar de gynaecoloog in orde en daar gaan we dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is precies wat jij schrijft Arja! Geen hormonen spuiten, gedoe met echo en ziekenhuisbezoekjes. Afgelopen maand was qua intimiteit gewoon een ramp. Deze maand even niet!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Arja het volgende:
Mrs pauzes kan ik iedereen aanraden. Hebben wij regelmatig gedaan. Even lekker samen zonder gedoe en hormonen en ziekenhuisafspraken en praten over de grootte van mijn follikels.
We zijn zwanger geworden van Emmy na een pauze.
Het was toch jouw man die een ernstig motorongeluk heeft gehad en dat kon toch het slechte zaad verklaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Crazy_Horse op 06-01-2016 14:04:30 ]
Ik hoop zelf ook ontzettend op IUI, en geen IVF... Met de huidige kennis zou dat een denkbare stap zijn. Maarja, misschien weten ze in het ziekenhuis toch nog meer factoren aan te wijzen... Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:25 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom Rotonde, ookal zien we je hier natuurlijk liever niet![]()
Het is inderdaad nogal een stap om naar het ziekenhuis te gaan. Hopelijk wordt je wel goed gehoord bij de gynaecoloog en is er een relatief eenvoudige oplossing mogelijk (ik heb nog nooit van stroperig zaad gehoord.. Zou IUI dan bijvoorbeeld een optie zijn?). Hier kun je in elk geval altijd je ei kwijt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
ik heb een nieuwe post voor in de OP, zie vorige postquote:Op donderdag 31 december 2015 12:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe maar even een quote als er verder nog iets aangepast moet worden.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn spoiler mag er ook bij in in mijn berichtje hierbovenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb ook een kijkoperatie gehad voor de endometriose en had ook een paar kleine plekken. Ik merk dat als ik ongesteld ben, ik minder pijnstillers hoef te nemen. De plekjes worden idd weggebrand. Wat wil je precies weten voor je gesprek bij de gynaecoloog?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Barreltje het volgende:
ik ga hier ook alvast maar een teen in het topic zetten![]()
afgelopen dinsdag kijkoperatie gehad en alles zag er prima uit , behalve een klein aantal beetjes endiometrose. die hebben ze weggebrand (??) dus daar zou ik nu minder last van moeten hebben.
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die endiometrose moet vindenof het echt een issue is, of dat het wel mee valt, zoals de gyn aangeeft. op de foto's leken het iig kleine plekjes..
verder was dit enigszins het einde van de onderzoeken. zaad is getest, cyclus gemonitord dmv temp grafiek en 3 keer bloed prikken, waarvan alle resultaten gewoon goed waren. wat rest is mijnsinziens een samenlevingstest, maar dat is ook dubieus. of zie ik iets over het hoofd?
over 6 weken heb ik weer een gesprek met de gyn, maar ik wil me er ook een beetje op voorbereiden. dus tips en tricks zijn welkom over jullie ervaringen. ik weet dat jullie verhaal niet persee dat van mij hoeft te zijn, maar het is fijn wat meer ervaringen te horen..
Ik heb nooit een samenlevingstest gehad. De gynaecoloog vond deze test onzin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Barreltje het volgende:
ik ga hier ook alvast maar een teen in het topic zetten![]()
afgelopen dinsdag kijkoperatie gehad en alles zag er prima uit , behalve een klein aantal beetjes endiometrose. die hebben ze weggebrand (??) dus daar zou ik nu minder last van moeten hebben.
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die endiometrose moet vindenof het echt een issue is, of dat het wel mee valt, zoals de gyn aangeeft. op de foto's leken het iig kleine plekjes..
verder was dit enigszins het einde van de onderzoeken. zaad is getest, cyclus gemonitord dmv temp grafiek en 3 keer bloed prikken, waarvan alle resultaten gewoon goed waren. wat rest is mijnsinziens een samenlevingstest, maar dat is ook dubieus. of zie ik iets over het hoofd?
over 6 weken heb ik weer een gesprek met de gyn, maar ik wil me er ook een beetje op voorbereiden. dus tips en tricks zijn welkom over jullie ervaringen. ik weet dat jullie verhaal niet persee dat van mij hoeft te zijn, maar het is fijn wat meer ervaringen te horen..
als je ei óp de 22e springt moet je de 16e tm de 21e aan de slag. Dan ben je het vruchtbaarst. Dan kan het van de 22e het bakje inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:06 schreef Ronderotonde het volgende:
22 januari hebben we intake in het ziekenhuis. Dit zou ook gelijk de dag van mijn ei moeten zijn. Twijfel nog of dat nu handig is of niet... Stel dat manlief gelijk iets in moet leveren, lijkt me dat onhandig want ik heb het harder nodig
Ons ziekenhuis hield 3-5 dagen onthouding aan voor t inleveren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:06 schreef Ronderotonde het volgende:
22 januari hebben we intake in het ziekenhuis. Dit zou ook gelijk de dag van mijn ei moeten zijn. Twijfel nog of dat nu handig is of niet... Stel dat manlief gelijk iets in moet leveren, lijkt me dat onhandig want ik heb het harder nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |