SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
die kan je ook op youtube luisterenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar zometeen komt jolene op top2000
I`m so happy because today I`ve found my friends, they`re in my headquote:Op donderdag 31 december 2015 02:40 schreef Amarantha het volgende:
YEAAAAHEEEEHEYEAAAAAH.
Ofzo.
Nirvana
Een zin die me aan MSN en myspace doet denkenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I`m so happy because today I`ve found my friends, they`re in my head
Geniale zin
Van degene waar je ex mee vreemd ging?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb aids aan mijn been zitten volgens mij.
Mijn vrienden luisterden tijdens het msn-tijdperk niet naar Nirvanaquote:Op donderdag 31 december 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zin die me aan MSN en myspace doet denken
Ik ging met emos en alternatieven omquote:Op donderdag 31 december 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vrienden luisterden tijdens het msn-tijdperk niet naar NirvanaMeer Avril Lavigne en Scooter
Denk het wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van degene waar je ex mee vreemd ging?
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar was dat nummer zo mainstream als Blof.
Ik kan het toch proberen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus moet jij nu doorgaan met vragen naar haar tieten?
Tjacka is morgen brakka hahahahquote:Op donderdag 31 december 2015 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan het toch proberen.
Sof rijmt op stof
Amarantha op pantha
Daar kan ik niks mee
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan het toch proberen.
Sof rijmt op stof
Amarantha op pantha
Daar kan ik niks mee
wowquote:Op donderdag 31 december 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van degene waar je ex mee vreemd ging?
Blof zn teksten zijn nog slechter dan die van mijn zusje van 11,5 maand.quote:
Serieus of?quote:
Kreeg laatste zo'n evaluatie formulier van mij onder ogen van een ex werkgever. Daar stond bij pluspunten o.a mijn directheid.quote:
Ik zou niet in Engeland gaan werken, Typ.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kreeg laatste zo'n evaluatie formulier van mij onder ogen van een ex werkgever. Daar stond bij pluspunten o.a mijn directheid.
Oh zo, ja snap ik maar dan nog kan ik het van jou wel hebben hoor.quote:
Jij kan het van iedereen hebben.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zo, ja snap ik maar dan nog kan ik het van jou wel hebben hoor.
Klopt. Maar heb er goede herinneringen aan, Zeelandgod.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blof zn teksten zijn nog slechter dan die van mijn zusje van 11,5 maand.
Ja van de GRTD mensen sowieso wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan het van iedereen hebben.
Wordt stil dan hierquote:Op donderdag 31 december 2015 02:48 schreef Tjacka het volgende:
Die ama volgend jaar een ban op fok.
Ik pas mij makkelijk aan andere omgevingen waar dat nodig is.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet in Engeland gaan werken, Typ.
Stokerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het wel terecht vinden overigens
Bende gek?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:50 schreef Typisch het volgende:
Ja als zij niet meer mag posten is ze inderdaad stil hier
Die directheid raak je nooit kwijt.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik pas mij makkelijk aan andere omgevingen waar dat nodig is.
Neil Young is wel lekkere muziekquote:
kan zo op een tegeltjequote:Op donderdag 31 december 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die directheid raak je nooit kwijt.
Aannamens... die je als waarheid zit over te brengen?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aannames, ik zou namelijk niet weten waar je anders de tijd vandaan haalt om heel Nederland door te rijden voor een FOK!stok. Dit is verder niets persoonlijks, al vind ik de FOK!stok verder wel het meest achterlijke wat er is. Maar ach, als mensen er vrolijk van worden.
Probeer het eensquote:Op donderdag 31 december 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie kunnen je niet eens voorstellen hoe ze hier met elkaar communiceren
Jawel hoor, maar dit is FOK!.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:51 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Aannamens... die je als waarheid zit over te brengen?
Dit is niet de eerste keer dat je deze "aanname" zit over te brengen... en je durft het niet rechtstreeks aan mij te vragen?
In het bedrijfsleven moet je bij elk kritiekpunt een positief iets melden.quote:
Doe slim, ga lekker slapen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:51 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Aannamens... die je als waarheid zit over te brengen?
Dit is niet de eerste keer dat je deze "aanname" zit over te brengen... en je durft het niet rechtstreeks aan mij te vragen?
Dat weet ik, maar ik kan goed acteren en mijzelf inhouden als ik daar baat bij heb.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die directheid raak je nooit kwijt.
Uh, jawel. Kwam daar jaren lang minstens een paar weken elk jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie kunnen je niet eens voorstellen hoe ze hier met elkaar communiceren
Voor jou ook beter als je gaat slapen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe slim, ga lekker slapen.
Tip van een lieve jongen.
Dat rijmt toch niet??quote:
Heb je er ook gewerkt enzo?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:52 schreef Typisch het volgende:
Uh, jawel. Kwam daar jaren lang minstens een paar weken elk jaar.
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 31 december 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven moet je bij elk kritiekpunt een positief iets melden.
Zo gaat dat in vrijwel de hele wereld.quote:
Dat leren ze je hier nu ook hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven moet je bij elk kritiekpunt een positief iets melden.
Ik denk dat ze beter verdienquote:Op donderdag 31 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet??
Fien , wil je weggaan misschien
Als je dit niet kent ben je echt wereldvreemdquote:Op donderdag 31 december 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
Fylax met z`n Ariana Grande obsessie kent Dolly Parton.
Juist
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
Juist
Ik kende het vorige liedje niet..quote:Op donderdag 31 december 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dit niet kent ben je echt wereldvreemd
Nee, zowel vader als moeder hadden een lange tijd een relatie met een Brit/Britse.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je er ook gewerkt enzo?Dat is echt heel belachelijk
Wat is dit een schijtpost zeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
Juist
Nou ik ben benieuwd, ik zie maar weinig Nederlanders hun directheid echt kunnen beperken hier in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, zowel vader als moeder hadden een lange tijd een relatie met een Brit/Britse.
Joh reageer niet zo serieusquote:
Zelfs ik ken deze!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Dit nummer ken ik ook niet. Oh oh.
Ama tochquote:Op donderdag 31 december 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Dit nummer ken ik ook niet. Oh oh.
Joe Cocker ken je sowieso wel. Met z`n bekende stripnummerquote:
Nummertje 32 met pindasausquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joe Cocker ken je sowieso wel. Met z`n bekende stripnummer
Enige waar je echt voor in de UK moet zijn is het financiëlewereldje en daar ligt mijn focus normaal gesproken toch niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd, ik zie maar weinig Nederlanders hun directheid echt kunnen beperken hier in het bedrijfsleven
Zekerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel kwaliteit vergeleken met veel nummers.
Nee, dat wordt ook lastig. Of je moet nog verder willen in technische wiskunde.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige waar je echt voor in de UK moet zijn is het financiëlewereldje en daar ligt mijn focus normaal gesproken toch niet.
Morgen banquote:
Kan je me uitkopenquote:
En de komende tijd niet in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik morgen miljonair ben kom ik nooit meer op FOK!
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik morgen miljonair ben kom ik nooit meer op FOK!
dat ben ik sowieso niet meerquote:Op donderdag 31 december 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de komende tijd niet in Nederland
Hou je nog tientje over.quote:
Ik win 30 morgenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
41 miljoen van euromillions. lekker hoor
Nooit.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Onderweg beetje vrijwilligerswerk doen
Ik win hem echt. Jij krijgt een ton.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, wint mijn moeder al.
Tof.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik win hem echt. Jij krijgt een ton.
Dat sluis je dan weg, Fylaxjequote:Op donderdag 31 december 2015 03:06 schreef Fylax het volgende:
Lekker veel vermogensbelasting betalen elk jaar.
Kleine projecten worden gewoon goed gesteund dan hoor. Is toch anders dan donatiesquote:Op donderdag 31 december 2015 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kun je dat geld beter gewoon ergens in investeren ,daar hebben mensen namelijk wat aan
Hoe?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat sluis je dan weg, Fylaxje
Investeren in economische projecten. Daar hebben mensen wat aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleine projecten worden gewoon goed gesteund dan hoor. Is toch anders dan donaties
Zwitserse bankgenotquote:
hoe moet t danquote:Op donderdag 31 december 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben geen bankgeheim meer. Al jaren niet meer.
In Nederland 30% op 4% fictief rendement.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:10 schreef Fylax het volgende:
Hoeveel is die vermogensbelasting ookalweer
Ik zou niets bijzonders doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:10 schreef Tjacka het volgende:
Huisje kopen, tapia voor feyenoord kopen, huisje in buitenland kopen. Autootje kopen.
Meteen extravagant leven is niet slim nee. Genoeg die dikke prijzen wonnen en alles gewoon opmaken in een paar jaar, dat is echt zo doodzondequote:Op donderdag 31 december 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niets bijzonders doen.
Gewoon financieel slim zijn ipv alles weggeven
Weinig mensen kunnen met geld om gaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen extravagant leven is niet slim nee. Genoeg die dikke prijzen wonnen en alles gewoon opmaken in een paar jaar, dat is echt zo doodzonde
lijkt mij echt kapot chillquote:Op donderdag 31 december 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niets bijzonders doen.
Gewoon financieel slim zijn ipv alles weggeven
Zou als eerst ook financieel adviseur nemenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker als je nooit met vermogen heb moeten omgaan en dan opeens miljoenen
En daarvan weet je dat je die kan vertrowuen?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou als eerst ook financieel adviseur nemen
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvan weet je dat je die kan vertrowuen?
Ik praat geen chineesquote:Op donderdag 31 december 2015 03:13 schreef pinman het volgende:
zoals bij agar.yt of agar.io party mode)
Verdomme dat is gewoon 360kquote:Op donderdag 31 december 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland 30% op 4% fictief rendement.
Diefstal.
Aan de adviseurs?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom gaan mensen die nooit geld hebben gehad eraan kapot
0%quote:Op donderdag 31 december 2015 03:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verdomme dat is gewoon 360k
hoe hoog is t in uk
Je hebt dan allemaal adviseurs die maar op 1 ding uit zijnquote:
True. Nja ik ken verder niemand in de economische wereld, dus dat gaat lastig worden danquote:Op donderdag 31 december 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt dan opeens 100 adviseurs.
Spelen mensen dit nog steeds?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:13 schreef pinman het volgende:
Ik ga even een agar.io private server van reddit spelen. Ik laat hier mijn resultaat zien![]()
https://www.reddit.com/r/(...)_of_private_servers/
Hier de lijst als iemand ook wil spelen. (Weet niet of je dan bij elkaar in de server komt zoals bij agar.yt of agar.io party mode)
Zijn iets van 21 of 22 servers
DM mij dan maar.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Nja ik ken verder niemand in de economische wereld, dus dat gaat lastig worden dan
30 miljoen is zo op zonder kennis.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:15 schreef Tjacka het volgende:
Maar je hebt 30 miljoen. Dat komt toch nooit op in 80 jaar. Waarom dan adviseurs.
30 miljoen kan je al in paar maanden opmakenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:15 schreef Tjacka het volgende:
Maar je hebt 30 miljoen. Dat komt toch nooit op in 80 jaar. Waarom dan adviseurs.
hoequote:Op donderdag 31 december 2015 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 miljoen kan je al in paar maanden opmaken
Als je in een ziek impulsieve bui een debiel jacht kooptquote:
Dat zijn dingen waar je macht op hebt. Het gaat vooral om dingen die je niet in de hand hebt.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in een ziek impulsieve bui een debiel jacht koopt
Ben je al 1/3de kwijt
Ja wauw dan is iedereen de lul.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euro is een kutmunt bijvoorbeeld?
Ik zou mijn geld niet op de bank willen hebben eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar je macht op hebt. Het gaat vooral om dingen die je niet in de hand hebt.
Een bank die failliet knalt?
hoe doen al die rijke lui dat danquote:Op donderdag 31 december 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld niet op de bank willen hebben eigenlijk![]()
Ja het moet wel maar inderdaad, ik zou daar echt bang voor zijn
Hebben ook veel van hun vermogen in obligaties en aandelen en allesquote:Op donderdag 31 december 2015 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoe doen al die rijke lui dat dan
Waar dan in wel?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld niet op de bank willen hebben eigenlijk![]()
Ja het moet wel maar inderdaad, ik zou daar echt bang voor zijn
En hierdoor heb je echt mensen nodig die er verstnad van hebben, en die krijg je niet als je opeens 30 miljoen pakt.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ook veel van hun vermogen in obligaties en aandelen en alles
De elite heeft hun geld in allemaal andere dingen dan een valuta.quote:
30 miljoen is peanuts voor de elite.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De elite heeft hun geld in allemaal andere dingen dan een valuta.
Klopt. Die kunnen dat verliezen, een verse miljonair zonder financiele kennis niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
30 miljoen is peanuts voor de elite.
Behalve als je zoals jij al iemand naast je hebt die je goed kan begeleiden en je niet oplichtquote:Op donderdag 31 december 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
En hierdoor is het dus totaal afschuwelijk om veel geld te winnen.
En ik win het toch niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve als je zoals jij al iemand naast je hebt die je goed kan begeleiden en je niet oplicht
Ik ook wel, eindelijk mensen die snappen dat 30 miljoen zo op kan zijnquote:
Wie snappen dat niet dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, eindelijk mensen die snappen dat 30 miljoen zo op kan zijn
Vrijwel iedereen die denken dat je 30 miljoen op de bank kan laten staan en nooit opraakt.quote:
Met geld kun je handelen, laten liggen is dom.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je moet in ieder geval zorgen dat je geld in veel verschillende dingen ligt. Niet alleen in geld, maar veel meer dingen.
Ja, moet je ook gewoon verstand van hebben verderquote:Op donderdag 31 december 2015 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog even als voorbeeld, een aantal jaar geleden werd er met vastgoed geadverteerd wat doro het grote gros mensen als gratis geld werd gezien omdat "vastgoed niet zakt".
30-50% dalingen in sommige wijken.
Weg 9-15 miljoen van een 30 miljoen investering.
quote:Op donderdag 31 december 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
Mijn vriendin wil een konijntje voor ons kopen.
Als ze 30 miljoen wint?quote:Op donderdag 31 december 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
Mijn vriendin wil een konijntje voor ons kopen.
Speelbal voor adviseurs.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die opeens 30 miljoen winnen niet.
Als je het allemaal op de bank laat staan betaal je dus 9 miljoen vermogensbelasting? ;squote:
Die pikt graantje mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Die worden opgelicht door een adviseur.
Nee. 30% over 4% fictief rendement.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het allemaal op de bank laat staan betaal je dus 9 miljoen vermogensbelasting? ;s
Tot zover mijn economische kennis.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. 30% over 4% fictief rendement.
De Nederlandse overheid gaat ervan uit dat jij 4% rendement uit je vermogen kan halen.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zover mijn economische kennis.
Fictief rendement?
tjongejonge fokkie dit kreeg ik in 4vmbo-t!!quote:Op donderdag 31 december 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zover mijn economische kennis.
Fictief rendement?
ja, zei ik net alquote:Op donderdag 31 december 2015 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dat is 360k jaarlijks als ik het goed reken
Ja, dat is ook alweer 10 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
tjongejonge fokkie dit kreeg ik in 4vmbo-t!!
De meeste hebben al moeite om bankrekening boven 0 te houden.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wel eens hoor met je opmerking.
Maar loterijwinnaars hebben die kennis nu eenmaal niet.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De meeste hebben al moeite om bankrekening boven 0 te houden.
ALlemaal met $$$ cijfers in de ogenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:33 schreef Tjacka het volgende:
Maar zodra je dat pand binnen stap staan er toch al adviseurs. Van privatebanking etcetera?
Veel loterijwinnaars.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:33 schreef schvvmert het volgende:
En sowieso welke dwaas laat er nu 30 miljoen op de bank staan?
Ah oke, dus wat dat betreft maakt het geen fuck uit of het in aandelen zit, of op de bank staat.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Nederlandse overheid gaat ervan uit dat jij 4% rendement uit je vermogen kan halen.
Die 4% winst wordt met 30% belast.
Er zijn wel andere opties.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, dus wat dat betreft maakt het geen fuck uit of het in aandelen zit, of op de bank staat.
Dan is dat toch ook achterlijk van de staat.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ALlemaal met $$$ cijfers in de ogen
quote:Op donderdag 31 december 2015 03:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik pas wel op als ik er 1 januari heen ga.
Ik weet wel wat ik ga doenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:37 schreef Fylax het volgende:
inso wat ga jij doen als je hoofdprijs wint
Niets geks, eerst de juiste mensen contacterenquote:Op donderdag 31 december 2015 03:37 schreef Fylax het volgende:
inso wat ga jij doen als je hoofdprijs wint
quote:Op donderdag 31 december 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen
Eerste beste vliegticket naar London boeken en Inso`s schoonouders opzoeken
Daar kan niets van bijgemaakt worden.quote:
huhquote:Op donderdag 31 december 2015 03:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar kan niets van bijgemaakt worden.
Zit wat in.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar kan niets van bijgemaakt worden.
Alhoewel in NL wel.
Geld wordt op den duur minder waard omdat er steeds meer van komt.quote:
Dan is het helemaal kassa.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Agrarische grond veranderen in bestemmingsgrond
Ja ach. Als leek ook niet te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geld wordt op den duur minder waard omdat er steeds meer van komt.
Met grond is dat wat lastiger.
Op de bank ben ik arme sloeber.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:45 schreef Tjacka het volgende:
WGR / Spaargeld grens van 21.000 euro
Mooi topic
Je moet het zien inderdaad,quote:Op donderdag 31 december 2015 03:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach. Als leek ook niet te doen natuurlijk.
3/4k is hoogste wat ik op bank heb gehadquote:Op donderdag 31 december 2015 03:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op de bank ben ik arme sloeber.
Meer is ook niet nodig.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3/4k is hoogste wat ik op bank heb gehad
Nu 150 euroquote:
Vakantie krijg ik stress van. Het leven is 1 grote wanneer je het handig aanpakt en beetje geluk hebt.quote:Op donderdag 31 december 2015 03:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu 150 euro
Zou opzich wel weer rond de 2k ofzo willen zitten aan het eind van volgend jar. Maar dat betekent dat ik dan niet op vakantie kan ofzo, dus ja. Gaat voor
Ik ga hier nooit meer weg, nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inso, wil je voor de rest van je leven in UK blijven wonen?
Waar woon jij in UK? (Tot hoe dichtbij je het wil zeggen)quote:Op donderdag 31 december 2015 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier nooit meer weg, nee.
Dat heb ik al minstens 1000keer gezegd.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar woon jij in UK? (Tot hoe dichtbij je het wil zeggen)
Dat heb ik dan helaas nog nooit gezien.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al minstens 1000keer gezegd.
Nou, in de DM dan maar.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helaas nog nooit gezien.
Hij gaat toch verhuizen helder lichtquote:Op donderdag 31 december 2015 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil je daar ook nooit meer weg, of is ergens anders in UK ook prima?
Op 1 februari de hoofdstad.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil je daar ook nooit meer weg, of is ergens anders in UK ook prima?
Weet ik tch allemaal niet!!quote:Op donderdag 31 december 2015 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat toch verhuizen helder licht
Moet je vaker meelezenquote:
Het is al laat.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat toch verhuizen helder licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |