Ja, wel wakker, maar dit liedje hebben we toch al een keer of 17 gehoord?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 06:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, wel wakker, maar dit liedje hebben we toch al een keer of 17 gehoord?
Jij lekker doorgehaald?quote:
Ja die tweede viel me mee, Paranoid Android, de eerste vond ik zoals gebruikelijk niks.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij lekker doorgehaald?
Dus jij hebt Radiohead (x2) meegepakt?
Blasphemy!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 06:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die tweede viel me mee, Paranoid Android, de eerste vond ik zoals gebruikelijk niks.
Ik heb nergens in huis meer een apparaat waar ze inpassenquote:Op donderdag 31 december 2015 06:55 schreef livelink het volgende:
Ook al zo'n lekker nummer. En al veel te lang niet meer gehoord. Ik heb die cd zelfs, maar wanneer luister je nog naar cd's.
Vast. Elke degelijke vijftigjarige accountant verandert daar in een hoekige headbanger. Net als dat alle platen met een gitaar in aanmerking komen.quote:
Ook niet in je laptop of pc?quote:Op donderdag 31 december 2015 06:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb nergens in huis meer een apparaat waar ze inpassen
negativequote:
Effectbejagquote:Op donderdag 31 december 2015 07:10 schreef Szura het volgende:
Zieke bpm met dubbele bass is dit trouwens
understatement ditquote:Op donderdag 31 december 2015 07:10 schreef Bugno het volgende:
Ekdom neigt wel erg vaak naar overacting...
quote:Op donderdag 31 december 2015 07:12 schreef MadMaster het volgende:
Anti Christus nog aan toe!
Fijn wakker worden...
Goedemorgen!
Lijkt allemaal op elkaarquote:Op donderdag 31 december 2015 07:15 schreef Bugno het volgende:
The Who doet het niet voor mij, irritante kutbliepje
quote:
Had ik dus ook kunnen doen, als ik dat geweten hadquote:Op donderdag 31 december 2015 07:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, even nog een half uurtje slapen...
Voor alle drie?quote:Op donderdag 31 december 2015 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet de wekker gezet dan
Goodmornin'quote:
Wel lekker gek doen voor de camera hèquote:Op donderdag 31 december 2015 07:24 schreef NaturalScience het volgende:
Vanmiddag richting het top 2000 cafe!
Vanzelfsprekend!quote:Op donderdag 31 december 2015 07:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wel lekker gek doen voor de camera hè
Ik werd wakker met Broes en Kayleighquote:Op donderdag 31 december 2015 07:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Al had ik die liever nu gehad, ipv dit 'geval'
Pseudo-intellectuele, expres moeilijke muziek, voor echte connaisseurs.quote:
eujjquote:
Klinkt meer als de jackpotquote:Op donderdag 31 december 2015 07:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik werd wakker met Broes en Kayleigh
En ietsje verder zie ik ook I Put a Spell on You opdoemenquote:
Echt hoor, deze passage ookquote:Op donderdag 31 december 2015 07:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Pseudo-intellectuele, expres moeilijke muziek, voor echte connaisseurs.
Da's over 2 uur pasquote:Op donderdag 31 december 2015 07:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
En ietsje verder zie ik ook I Put a Spell on You opdoemen![]()
![]()
Schijnt erg mooi te zijn als je er net weer een spuit heroine in zet..quote:Op donderdag 31 december 2015 07:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt hoor, deze passage ook
Wtf is this shit
Jammer van de CP is dat rijtje, maar verder was dat waar ik op doeldequote:Op donderdag 31 december 2015 07:34 schreef Bugno het volgende:
Ik kijk even wat beter, maar er komt echt puur genot aan, met Jimi, Simon & Garfunkel, Gerrie Moor, oude Coldplay, MJ (x2), Brel en dan dus zo'n beetje de beste van CCR
Yellow is prima hoor, wmbquote:Op donderdag 31 december 2015 07:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer van de CP is dat rijtje, maar verder was dat waar ik op doelde
Ja, want Radio2 / Vara / cultuur / babyboomquote:Op donderdag 31 december 2015 07:35 schreef livelink het volgende:
Andere liedjes korten ze op absurde manieren in en deze moeten we wel altijd de volle 23 minuten doorstaan
Dit is een beetje de pokemon van de grijze mannen; zo van 'kijk eens wat wij de lijst in hebben gekregen'quote:Op donderdag 31 december 2015 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben PF liefhebber, maar deze notering vind ik ook overbodig.
Volgend jaar maar eens campagne voeren voor de Super Mario tune, of die van Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 31 december 2015 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een beetje de pokemon van de grijze mannen; zo van 'kijk eens wat wij de lijst in hebben gekregen'
Ik probeer Oviede er al jaren in te krijgenquote:Op donderdag 31 december 2015 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens campagne voeren voor de Super Mario tune, of die van Bassie en Adriaan
Die van Bassie en Adriaan staat er gewoon in hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens campagne voeren voor de Super Mario tune, of die van Bassie en Adriaan
Mike Oldfield!quote:Op donderdag 31 december 2015 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die van Bassie en Adriaan staat er gewoon in hoor
Ook sterk. Kijk uit mallootquote:Op donderdag 31 december 2015 07:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik probeer Oviede er al jaren in te krijgen
Wees blij. Er is trouwens puur genot op komst de komende 2 uurquote:Op donderdag 31 december 2015 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, wakker voordat Echoes voorbij is
AirwolfGodquote:Op donderdag 31 december 2015 07:42 schreef D. het volgende:
Ik ga voor Knight Rider dan, of The A-Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |