Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 31 december 2015 01:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Boy named Sue zou het hoogst moeten staan.
Het is erger dan je je nu voorstelt hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig geen beelden meer bij
Ja is een heel apart proces...al die hormoontjes die alle kanten op gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijzonder hoeveel invloed dat puberen kan hebben. Het is dan hard werken als ouder.
Fijn dat het nu weer goed gaat!![]()
![]()
Ja zo was mijn dochter dus ook..vrij rustig....tot die hormonen aan kwamen zetten hahaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij is vooral erg vaak boos zonder reden... Terwijl ie voorheen net zo'n rustige stille was als ik. Jongste is altijd een lawaaipapegaai geweest
Right here!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef houdjemond het volgende:
Iemand nog een restje liquor 43?
Je doet me denken aan m'n moeder. Enige wat ze drinkt. En de ene keer dat ze op bezoek komt nergens in de stad te vindenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef houdjemond het volgende:
sweet dreamsquote:
You can't always get what you wantquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef Stickertje het volgende:
ik heb keane ontmoet.. wie wil mij aanraken
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef Stickertje het volgende:
ik heb keane ontmoet.. wie wil mij aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |