Radio 2 Top 2000 - 2015SPOILER: tijdloze header2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn werk met Buffalo Springfield en Crosby/Stills/Nash?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef BillDauterive het volgende: In 2013 kende ik nog heel weinig van Neil Young, ik herkende zelfs Old Man niet. Op Lowlands was ik bij de set van James McCartney (zoon van). Het was een hele matige show, ik vond alleen één liedje van hem leuk. Bleek dat Old Man te zijnNu ken ik wat meer van Neil Young. Geweldige artiest.
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch prachtig jongens![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef houdjemond het volgende:dit vind ik ook mooi. Kom maar haten.
quote:
Thanks ik zat mobiel en wilde de OP niet slopen... Had per ongeluk LPquote:
Maar toch is dat ook lekker.quote:
Old Man is een juweeltje.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch prachtig jongens![]()
![]()
Twan was boven aan het kijken en komt naar beneden om dit te vertellen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
JELLE WINT JELLE WINT JELLE WINT JELLE WINT JELLE WINT JELLE WINT JELLE WINT
Zo vind ik de uitvoering van Live zo gaaf van het nummer I walk the line...zo gaaf gedaan en zo ben ik het origineel van Johnny ook meer gaan waarderenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
In 2013 kende ik nog heel weinig van Neil Young, ik herkende zelfs Old Man niet.
Op Lowlands was ik bij de set van James McCartney (zoon van). Het was een hele matige show, ik vond alleen één liedje van hem leuk. Bleek dat Old Man te zijn
Nu ken ik wat meer van Neil Young. Geweldige artiest.
Respect voor jouw zoon.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan was boven aan het kijken en komt naar beneden om dit te vertellen.
Nee in dit geval toch niet hoor.quote:
Enerzijds eens. Maar enigzins saai. Blijft nog een paar jaar rond deze positie staan en zakt dan heel rap weg.quote:
I'm not moooooviiingquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Max23 het volgende:
And you see me waiting for you on the corner of the street
Hahaha, Twan houdt van darts? Goed opgevoed die jongen!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies, heel graag!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef houdjemond het volgende:
Mag dat dartsen ergens anders? Dank.
Burnquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef peaceman het volgende:
Zeg Mexicano... gisteren zei jij... MvG wint... Barney won... Nu zei je Taylor wint en Klaassen won....
jij hebt er niet echt verstand van he?!
Hij was gisteren ook boos dat Barneveld had gewonnen.quote:
Ahh liefquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Cavaliers, ga eens van peace z'n account af.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef peaceman het volgende:
Zeg Mexicano... gisteren zei jij... MvG wint... Barney won... Nu zei je Taylor wint en Klaassen won....
jij hebt er niet echt verstand van he?!
EditieNL. De ver-McDonaldisering van het nieuws.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Stickertje het volgende:
Trouwens, heeft iemand de muziekale leeftijds quiz van editie nl gedaan?
nee, linkjequote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Stickertje het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook boos dat Barneveld had gewonnen.
Toch is dit lied ook al weer 7 jaar oudquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Enerzijds eens. Maar enigzins saai. Blijft nog een paar jaar rond deze positie staan en zakt dan heel rap weg.
Maar goed, dat maken we nu ook mee met nummers die rond deze tijd op deze plek stonden.
Jij hebt nu een boze vogelquote:
Ik zal zo'n 65 jaar oud zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Stickertje het volgende:
sneeuwballen gaan wel goed zie ikquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers, ga eens van peace z'n account af.
En nee ik heb echt nul verstand van darts
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, Twan houdt van darts? Goed opgevoed die jongen!
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/test-wat-jouw-muzikale-leeftijdquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
EditieNL. De ver-McDonaldisering van het nieuws.
En een heel goed nummer wat mij betreft. Maar gaat de tands des tijds niet doorstaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch is dit lied ook al weer 7 jaar oud
Was ie al, ik ging te laat de kamer uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nu een boze vogel
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Zorro het volgende:
Testament pik ik nog mee en dan is het weer genoeg geweest.
Bij mij klopte het ongeveer met mijn leeftijd.quote:
Zo af en toe is hij erg lief, onze puber.quote:
Oh en Max: The Scriptquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch is dit lied ook al weer 7 jaar oud
Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo af en toe is hij erg lief, onze puber.
Het zal... het maakt mij echt niets uit.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Stickertje het volgende:
32quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/test-wat-jouw-muzikale-leeftijd
Ik ben 44.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
quote:
leugens.. ik heb je stemlijst gezienquote:
Ik niet, want ik ben altijd voor de tegenstander van Taylorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef peaceman het volgende:
wie zeiden vanmiddag ook alweer dat Taylor wereldkampioen zou worden?
Ik 50. Ouder. Ha.quote:
En wat is je echte leeftijd?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]ik was 38 en hield van de klassiekers
Domme mensenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef peaceman het volgende:
Ik ook, enge man.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben altijd voor de tegenstander van Taylor
Die quiz liegt nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leugens.. ik heb je stemlijst gezien
en jij bent ook nog een stuk jongerquote:
26quote:
Dit. Misselijkmakend mannetje.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben altijd voor de tegenstander van Taylor
MIjn muzikale leeftijd is 50 jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wij zijn even oud dus.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MIjn muzikale leeftijd is 50 jaar.
32. En ik ben net 31 dus dat klopt wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In principe wel de Ronaldo van het dartsen. Altijd bezig zichzelf te verbeteren.quote:
Ik zal de quiz ook eens doenquote:
13, in maart wordt hij 14 jaar.quote:
Gitaarlesnummer, mijn leraar hield van Boudewijn de Groot...quote:
Jij en Twan, thuisquote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef peaceman het volgende:
ik nietquote:
quote:
Wat een kutvragen en dan nog 44 worden ingeschat ookquote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
47. Acht jaar boven mijn feitelijke leeftijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Leuke leeftijd, jongens zijn lief!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
13, in maart wordt hij 14 jaar.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een kutvragen en dan nog 44 worden ingeschat ook
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hier haak ik al af met die quiz:
Vraag 1 van 10. Welk nummer kies je voor je openingsdans als je vandaag zal trouwen?
All of me - John Legend
Love you more – Racoon
(Everything i do) I do it for you - Bryan Adams
You're the one that I want - John Travolta & Olivia Newton-John
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MIjn muzikale leeftijd is 50 jaar.
Wij zijn muzikaal even oud.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:50 schreef peaceman het volgende:
Jouw muzikale leeftijd is 44 jaar. Je hebt de volwassen muzikale leeftijd bereikt. Hedendaagse muziek doet jou niet heel veel. Jij houdt van de klassiekers en daar is helemaal niks mis mee!
Daar had ik ook een probleem.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Vraag 1 van 10. Welk nummer kies je voor je openingsdans als je vandaag zal trouwen?
All of me - John Legend
Love you more – Racoon
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuke leeftijd, jongens zijn lief!
quote:
quote:
me 3quote:
Die is toch niet moeilijk? De laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
All of me - John Legend
Love you more – Racoon
quote:
Die tekst had ik ook, alleen was ik 41. kan hedendaagse muziek toch best ook waarderenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:50 schreef peaceman het volgende:
Jouw muzikale leeftijd is 44 jaar. Je hebt de volwassen muzikale leeftijd bereikt. Hedendaagse muziek doet jou niet heel veel. Jij houdt van de klassiekers en daar is helemaal niks mis mee!
quote:
Dat had ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
All of me - John Legend
Love you more – Racoon
Ik had graag "Geen van bovenstaande" willen kiezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is toch niet moeilijk? De laatste natuurlijk.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Ik ben godver 53 volgens die quiz
1 is wel mooiquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
All of me - John Legend
Love you more – Racoon
Tis allemaal weinigquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is toch niet moeilijk? De laatste natuurlijk.
Leuke maar ook moeilijke leeftijd hoor. Hij is wel echt aan het puberen al gaat het nu wel wat beter en is hij vooral weer vrolijker en gezelliger. Tijdje heel mopperig en chagrijnig geweest.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuke leeftijd, jongens zijn lief!
Inderdaadquote:
zieeeee zieeeeee *maakt een Z*quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook
Wel echt de slechtste quiz die ik in 40-45 jaar heb gemaakt
Trustequote:
Onze openingsdans wat dat nummer van Kabouter Plopquote:
jeugdherinneringen van 2 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
Goed nummer. Doet me denken aan mijn groep 8 musical.
ja echt..in omgang zijn mini mannetjes beter mee om te gaan dan minivrouwtjesquote:
Ja, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag "Geen van bovenstaande" willen kiezen.
Ik ben muzikaal jonger dan Irlquote:
Ik wilde hem niet maken.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jeugdherinneringen van 2 jaar geleden
Tot morgenquote:
Toch alweer 5 jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jeugdherinneringen van 2 jaar geleden
tot de pubertijd komtquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja echt..in omgang zijn mini mannetjes beter mee om te gaan dan minivrouwtjes![]()
Gaaf nummer dit!![]()
Gaat nu ook prima hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is alleen leuk om stomdronken mee te gillen.
Ik opteer voor Starless van King Crimsonquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze openingsdans wat dat nummer van Kabouter Plop
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zombie is enorm kut en tegelijkertijd echt tof.
Halfdronken?quote:
Helpt ook niet dat we dit bij de muziek moesten doenquote:
Dat heeft mijn zoon nooit gehad, dochter daarin tegen damn zeg..daar was vanaf een jaartje of 10 de duivel ingekropen leek welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke maar ook moeilijke leeftijd hoor. Hij is wel echt aan het puberen al gaat het nu wel wat beter en is hij vooral weer vrolijker en gezelliger. Tijdje heel mopperig en chagrijnig geweest.
Jongens![]()
De jongste wordt over 3 weken 7 jaar. Dat is echt een leuke leeftijd.
Leuke anekdote, zal met een paar maanden eens teruglezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Vorig jaar liet ik ook de radio aan tijdens T2000 's nachts....was ik bijna in slaap. ZOOMBIEEEEEEEEEEE!!!! zat meteen aan plafond
#kutverhaalwaarniemandopzittewachten
Dat had ik met ace of Spades.. niet wetende dat..quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Vorig jaar liet ik ook de radio aan tijdens T2000 's nachts....was ik bijna in slaap. ZOOMBIEEEEEEEEEEE!!!! zat meteen aan plafond
Keihard nummer over de Troubles, heeft tekstueel ook verbindingen met oudere Ierse nummers, ik waardeer hem wel...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Dven het volgende:
Dit nummer is het meest verneukte nummer door een DJ in de Top2000 dit jaar. Op Jungleland na.
Haha ik had werkelijk PRECIES hetzelfde. Was toen helemaal kapot en toen kwam dit en ineens kon ik er weer effe tegenaanquote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig mijn zoon niet gehadquote:
Ik werd bruut veel te vroeg gewekt door Born Slippy.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Ik kan wel ff meezingen nu want de buren maken ook een enorme takkeherrie nu.quote:
Lemmyquote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat had ik met ace of Spades.. niet wetende dat..
Nee dat had ik prima geworden.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik werd bruut veel te vroeg gewekt door Born Slippy.
Vond ik helemaal niet erg!
Ik ben toch nog blij dat ik Motorhead een keer live heb gezien...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat had ik met ace of Spades.. niet wetende dat..
Niet door het nummer. Maar door wat Rob doet.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Keihard nummer over de Troubles, heeft tekstueel ook verbindingen met oudere Ierse nummers, ik waardeer hem wel...
Hebben ze daar het woord 'zombie' eigenlijk wel gebruikt?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Evertjan het volgende:
In the walking dead zou deze plaat de walkers heten of lurkers, biters maar geen Zombies
Dan heb je geluk gehad met je zoon denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zoon nooit gehad, dochter daarin tegen damn zeg..daar was vanaf een jaartje of 10 de duivel ingekropen leek wel
dat heb ik dus gehad ooit met troyquote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
Ja, die 8 minuten Halo èn Meatloaf moeten zich ergens terugverdienenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver outro ook nog verpest![]()
hoe oud is die?quote:
Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan wel ff meezingen nu want de buren maken ook een enorme takkeherrie nu.
quote:
Ik zat nog bij de derde helft van het dartsenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet door het nummer. Maar door wat Rob doet.
goed dat je figuurlijk er even bijzetquote:
ik nu ookquote:
ben al wat langer op fokquote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goed dat je figuurlijk er even bijzet
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:58 schreef SureD1 het volgende:
Zat een van de Papa's niet aan zijn dochter?
quote:
Dat is toch niet erg?quote:
Zonde want het is wel een leuk liedjequote:
ik kan nog wel een paar uur door...quote:
Mijn buurman links is 97 en halfdoof en aan de andere kant wonen buren waar de buren aan de andere kant enorm over klagen (ik hoor nooit iets), maar als zij over mij gaan klagen dan gelooft toch niemand het. Boven, geen idee en onder oud en doof.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.
Boven is nooit thuis en onder moet niet zeiken want dan heb ik nog wel een lijst met klachten tegen.
Eergisteren waren de benedenburen aan het vechten (incl. spullen op straat smijten) en nu net komen de bovenbuurjongens thuis van een (zo te horen) kroegentocht. Het gaat er iig niet zacht aan toe.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb hoek-flat ( is dat een woord) dus alleen boven en onder hebben ze last van me.
Boven is nooit thuis en onder moet niet zeiken want dan heb ik nog wel een lijst met klachten tegen.
ja gelukkig nu wel weer maar jee zeg hoe lief ze voor die tijd was hoe ze het vanaf 10 inhaalde...was pittige tijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad met je zoon denk ik.Of wij pech.
Van meisjes hoor je het wel meer inderdaad.
Gaat het nu wel goed?
In de comics wel eens een keer in de tv-serie nog nooitquote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze daar het woord 'zombie' eigenlijk wel gebruikt?
Is nu 20quote:
t was toch maar 17?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die stoot bij t darts was gewoon Michaella Krajicek, kolere daar wil ik wel een 180 in gooien..
Keihard meebleren dus.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eergisteren waren de benedenburen aan het vechten (incl. spullen op straat smijten) en nu net komen de bovenbuurjongens thuis van een (zo te horen) kroegentocht. Het gaat er iig niet zacht aan toe.
Ik ben in Bulgarije op zoek naar mijzelf. Momt best in de buurt zo.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben in Turkije op zoek naar mijzelf...dies niet goed hoor
Het is een feestjequote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef noodgang het volgende:
Volgend uur de Dijk en Blof achter mekaar, puur genot (of niet)
wut?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de comics wel eens een keer in de tv-serie nog nooit
Ahquote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de comics wel eens een keer in de tv-serie nog nooit
Drie keer triple 17 is al 153..quote:
Hier een stukje, daar een stukje...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Cassius het volgende:
In Turkije op zoek naar jezelf ... bijna-Syriëganger zeker.
Van wiki:quote:
Woh dan ben je er wel van af. Mijn oudste zoon is nu bijna 13 en heeft er fors last vanquote:
Je hoeft niet weg natuurlijk...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nog geen zin om te gaan slapen..![]()
zou eigenlijk om 1 uur de laptop uitzetten
Heb ook geen idee wanneer ik ga slapen. Weet alleen dat ik om 9 uur op moet zijn omdat mn printer vanaf dan bezorgd kan worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nog geen zin om te gaan slapen..![]()
zou eigenlijk om 1 uur de laptop uitzetten
dude mn bier!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die stoot bij t darts was gewoon Michaella Krajicek, kolere daar wil ik wel een 180 in gooien..
Bijzonder hoeveel invloed dat puberen kan hebben. Het is dan hard werken als ouder.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja gelukkig nu wel weer maar jee zeg hoe lief ze voor die tijd was hoe ze het vanaf 10 inhaalde...was pittige tijd.
Zoon is ook een heel relaxt type, prettig persoon al zeg ik het zelfDochter ook lieverd hoor, maar weer op heel andere manier. Beide mijn mooiste en dierbaarste kado's die ik heb mogen krijgen
Ja lastig voor de kids zelf ook, hopelijk gaat het snel wat beterquote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Woh dan ben je er wel van af. Mijn oudste zoon is nu bijna 13 en heeft er fors last van
weltrustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga Aint no Sunshine niet meer redden. Ik ben kapot en ik moet morgen toch echt aan de bak...
De quiz was wellicht toch vrij treffend met 44.
Bij elk uur is er wel een liedje dat ik graag wil horenquote:
Eikel, gun die pakketbezorgers ook hun nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wanneer ik ga slapen. Weet alleen dat ik om 9 uur op moet zijn omdat mn printer vanaf dan bezorgd kan worden.
genoten van Benno?quote:
Ik vind Sting wel een mooi eindmoment...of ik ga echt thee zetten.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bij elk uur is er wel een liedje dat ik graag wil horen
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van wiki:
Tussen 1978 en 1980 had Phillips een incestueuze relatie met zijn dochter Mackenzie, iets wat te lezen staat in haar autobiografie uit 2009.[1]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/John_Phillips_(zanger)
Volgens mij werken die op stukbasis.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eikel, gun die pakketbezorgers ook hun nieuwjaarsdag
Shake handsquote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Woh dan ben je er wel van af. Mijn oudste zoon is nu bijna 13 en heeft er fors last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop