Tot een jaar of 8 geleden altijd rond de top 50 jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft ooit nog op 21 gestaan volgens mij, echt 7 of 8 jaar gelede
Het water is weg, staat nu een speeltuin. Er zijn nog wel van die bomen aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto! lijkt wel beetje op een park vroeger hier. Bomen zijn dus wel weg en het water
Ik denk niet dat zij nog veel schrijven kan danquote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan ze zeker drie albums volschrijven als je klaar bent?
Ja, in elk geval echt in de laatste uurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft ooit nog op 21 gestaan volgens mij, echt 7 of 8 jaar gelede
Maar die heeft niet de....ohja toch wel.quote:
Zijn dat dezelfde bomen nog dan? Hier lijken ze best groot opquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het water is weg, staat nu een speeltuin. Er zijn nog wel van die bomen aanwezig.
Ik weet niet of ik dat letterlijk zo gezegd heb.quote:
geweldig nummer, moet wat mij betreft terug de top 20 in...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind dit al te hoog. Snap niet wat dit ooit in de top 20 heeft gedaan.
Vorig jaar is een zo'n grote boom verwijderd. Maar er staan er nu nog wel een paar. Wel minder dan op deze foto.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde bomen nog dan? Hier lijken ze best groot op
Nee, maar de strekking is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat letterlijk zo gezegd heb.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, maar de strekking is hetzelfde toch?
Dan snap je weinig van muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind dit al te hoog. Snap niet wat dit ooit in de top 20 heeft gedaan.
Jammer, heeft z'n kans gehad.quote:
Zou er dit jaar de nr. 4 voor inruilen inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geweldig nummer, moet wat mij betreft terug de top 20 in...
of op nummer 4
Goede binnenkomer.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan snap je weinig van muziek
Die D18 had moeten zittenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, heeft z'n kans gehad.
Okéquote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar is een zo'n grote boom verwijderd. Maar er staan er nu nog wel een paar. Wel minder dan op deze foto.
Dat woord klinkt spannender dan het is.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik weer uit het schaamhoekje?
wrom zat je daar dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Je mag wel even komen kijken hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat woord klinkt spannender dan het is.
Van mij welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
En de drums.quote:
dat klinkt een beetje foutquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Nu welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kende een heel bekend nummer niet
Owww dat had ik straks ook nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ess?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww dat had ik straks ook niet![]()
hup gewoon mee blijven typen hoor
ah zo camoufleer jij datquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww dat had ik straks ook niet![]()
hup gewoon mee blijven typen hoor
Dan is met dit nummer zeker het concert meteen klaar?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Stickertje het volgende:
spelen ze dit nummer wel eens bij concerten?
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan is met dit nummer zeker het concert meteen klaar?
Heb ik nog wel gezegd hoorquote:
Echt zo dat gat inquote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
Dit is ook geweldig, maar wel een beetje een contrast
Hej Pienjoquote:
Dit is de mooiste van Neil en hij heet je welkomquote:
Sorry, ik had dat antwoord erbij verwachtquote:
Heb je Harvest? Het album waar dit op staat?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
In 2013 kende ik nog heel weinig van Neil Young, ik herkende zelfs Old Man niet.
Op Lowlands was ik bij de set van James McCartney (zoon van). Het was een hele matige show, ik vond alleen één liedje van hem leuk. Bleek dat Old Man te zijn
Nu ken ik wat meer van Neil Young. Geweldige artiest.
deze is prachtig jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de mooiste van Neil en hij heet je welkom
Ja hé, is soms best heftigquote:
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je Harvest? Het album waar dit op staat?
Het is een aardig beginpunt.
25 jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent zeker jonger dan 30?
ja ongelofelijk maar waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |