Ik denk dat jij onderschat hoe een maagd zich voelt en wat een simpele zoen al kan doen met het zelfvertrouwen van zo iemand.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef Copycat het volgende:
Maar even hè, dan sta je dus met dat bord om in een of ander après ski-tentje en word je door een paar dronken dames op de bek gepakt. Al dan niet met tong, want zo schattig. Wat heb je dan van deze ervaring meegekregen wat je gaat helpen in volgende zoenervaringen? Ik heb het idee dat TS het effect schromelijk overschat.
Een simpele, spontane zoen wel, een zelfgefabriceerde pitty zoen ... Ik betwijfel het. Omdat je zelf immers ook wel beseft dat het speck ende bonen zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Weissman het volgende:
Ik denk dat jij onderschat hoe een maagd zich voelt en wat een simpele zoen al kan doen met het zelfvertrouwen van zo iemand.
In dat moment ja. Maar die meiden hebben niet met hem gezoend vanwege hem, maar vanwege dat bord. Uiteindelijk, als je leuk genoeg bent voor de andere partij, heb je geen bord nodig. Je kunt niet altijd een nieuwe gimmick bedenken om maar een zoen te krijgen (Die dan ook nog eens niet om jou draait).quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onderschat hoe een maagd zich voelt en wat een simpele zoen al kan doen met het zelfvertrouwen van zo iemand.
Helpen met wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:
[..]
Niet doen. Respect voor privacy bestaat niet meer en mogelijk richt je jezelf meer schade aan dan goeds. Ik ben een groot voorstander van radicale eindoplossingen, maar met deze actie riskeer je je eer. Bovendien wil je niet dat een smerige slettebak met oraal overdraagbare aandoeningen (HPV, HSV, Syphilis) met jou je eerste zoen deelt.
Ik raad het je heel sterk af. Wel merk ik uit je post dat je drastische maatregelen bereid bent te nemen om iets te bereiken wat je wilt hebben. Niets dan lof daarvoor. PM me, dan help ik je.
Een methode op touw zetten om tot je doel te komen, zonder je eer te riskeren.quote:
De hele discussie gaat ook niet om hem, maar om de drempel die hij ervaart.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In dat moment ja. Maar die meiden hebben niet met hem gezoend vanwege hem, maar vanwege dat bord. Uiteindelijk, als je leuk genoeg bent voor de andere partij, heb je geen bord nodig. Je kunt niet altijd een nieuwe gimmick bedenken om maar een zoen te krijgen (Die dan ook nog eens niet om jou draait).
Ik betwijfel dat. Op dat moment zelf ja, dan voelt hij zich de koning. Maar, het weekend daarna, moet hij het zelf doen. En dan is het weer moelijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
De hele discussie gaat ook niet om hem, maar om de drempel die hij ervaart.
Dat bord gaat hem alleen helpen om over die drempel te komen, daarna kan hij zelf verder.
Dan gebruikt hij desnoods dat bord weer opnieuw?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Op dat moment zelf ja, dan voelt hij zich de koning. Maar, het weekend daarna, moet hij het zelf doen. En dan is het weer moelijk.
Die gimmick is op een gegeven moment niet leuk meer. Overigens blijkt daaruit ook dat TS het dan nog steeds niet op eigen kracht kan, en dus nog steeds niet over die drempel heen is want het is niet HIJ die die zoen krijgt, het is de gimmick die hem de kus oplevert. Hij is daar zelf niet mee geholpen verder.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij desnoods dat bord weer opnieuw?
Het heeft hem 2x een goed gevoel gegeven, nou wat slecht van hem. 2 topics op fok waren een beter idee.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die gimmick is op een gegeven moment niet leuk meer. Overigens blijkt daaruit ook dat TS het dan nog steeds niet op eigen kracht kan, en dus nog steeds niet over die drempel heen is want het is niet HIJ die die zoen krijgt, het is de gimmick die hem de kus oplevert. Hij is daar zelf niet mee geholpen verder.
Niet inzien dat er een verschil zit tussen actie ondernemen en je eigenwaarde bij het grofvuil te zetten in de hoop dat iemand uit medelijden een kusje geeft.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:08 schreef Weissman het volgende:
Wel typerend voor Fok weer dat iemand die actie onderneemt ipv klagen een shitload aan kritiek over zich heen krijgt
Om er daarna 2x achter te komen dat zonder bord, vrouwen hem nog steeds niet zien staan en die zoenen dus geen fluit waard waren.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het heeft hem 2x een goed gevoel gegeven, nou wat slecht van hem. 2 topics op fok waren een beter idee.
Alsof posten op fok hierover ooit iemand echt heeft geholpen itt actie ondernemen.
Wat denk je dat hem een zieliger gevoel geeft?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet inzien dat er een verschil zit tussen actie ondernemen en je eigenwaarde bij het grofvuil te zetten in de hoop dat iemand uit medelijden een kusje geeft.
Man als hij zichzelf serieus neemt laat hij zichzelf niet zo zielig voor schut zetten.
Wat boeit het? Hij is 2 zoenen verder dan waar hij stond. One step at a time enzo?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
Om er daarna 2x achter te komen dat zonder bord, vrouwen hem nog steeds niet zien staan en die zoenen dus geen fluit waard waren.
"One small step for man, one giant leap for mankind"quote:Op donderdag 31 december 2015 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat denk je dat hem een zieliger gevoel geeft?
Dat hij een zoen heeft gehad van een meid in een gekke/dronken bui of dat er weer een jaar voorbij is dat het hem niet is gelukt om een zoen te krijgen?
[..]
Wat boeit het? Hij is 2 zoenen verder dan waar hij stond. One step at a time enzo?
Wat denk je dat hem een beter gevoel geeft? Eén of andere pitykiss of groeien als een persoon en iemand worden waar mensen graag mee omgaan en sms zelfs zo graag dat ze hem willen zoenen?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat denk je dat hem een zieliger gevoel geeft?
Dat hij een zoen heeft gehad van een meid in een gekke/dronken bui of dat er weer een jaar voorbij is dat het hem niet is gelukt om een zoen te krijgen?
[..]
Wat boeit het? Hij is 2 zoenen verder dan waar hij stond. One step at a time enzo?
Laten we het aan hem vragen?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat denk je dat hem een beter gevoel geeft?
Eén of andere pitykiss of groeien als een persoon en iemand worden waar mensen graag mee omgaan en sms zelfs zo graag dat ze hem willen zoenen?
Ik begrijp je antwoord en het is toepasbaar in een ideale wereld. Maar wat als het nou nog 8 jaar duurt voordat hij op dat punt komt?quote:Zie het eerste is makkelijk, maar slechts een symptoombestrijding van een gevoel. Het 2e kost tijd en moeite maar is een duurzame oplossing. Hij moet vooral doen wat hij wil, maar ga er maar niet van uit dat je langer dan een dag wat aan hebt.
nee zonder bord joh. Gewoon op de bar toch. En wat hij leert? Dat zoenen geen hogere wiskunde is. als hij eens gezoend heeft en beetje weet hoe het gaat zal hij daar wat minder onzeker over zijn bij een damequote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef Copycat het volgende:
Maar even hè, dan sta je dus met dat bord om in een of ander après ski-tentje en word je door een paar dronken dames op de bek gepakt. Al dan niet met tong, want zo schattig. Wat heb je dan van deze ervaring meegekregen wat je gaat helpen in volgende zoenervaringen? Ik heb het idee dat TS het effect schromelijk overschat.
Het gaat nog wat worden als TS ooit tot 'de daad' wil overgaan, ik zie hem al staan met zijn bord.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee zonder bord joh. Gewoon op de bar toch. En wat hij leert? Dat zoenen geen hogere wiskunde is. als hij eens gezoend heeft en beetje weet hoe het gaat zal hij daar wat minder onzeker over zijn bij een dame
Dan is ie een keer op zn bek gepakt door een random dronken vrouw, en dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laten we het aan hem vragen?
[..]
Ik begrijp je antwoord en het is toepasbaar in een ideale wereld. Maar wat als het nou nog 8 jaar duurt voordat hij op dat punt komt?
Waarom moet het allemaal perfect zijn? Hebben we allemaal niet dingen gedaan waarvan we achteraf dachten ''oh god why?''?
Wat is er mis mee zolang het hem maar helpt?
Boeiend. De eerste zoen is toch nooit zo geweldig.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef Koral het volgende:
Je eerste kus 'bewaren' voor iemand die speciaal voor je is ook een optie?
Is toch iets wat je met iemand deelt. Niet een activiteit om je eigen onzekerheid weg te werken.
De handeling zelf hoef je niet zo zwaar aan te tillen, of je het nu wel of niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boeiend. De eerste zoen is toch nooit zo geweldig.
Die van mij wel, maar toch. Heb die jongen daarna ook nooit meer gezien.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:31 schreef Casiotone het volgende:
[..]
De handeling zelf hoef je niet zo zwaar aan te tillen, of je het nu wel of niet hebt gedaan.
lolquote:Op donderdag 31 december 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat nog wat worden als TS ooit tot 'de daad' wil overgaan, ik zie hem al staan met zijn bord.
maar niet als hij er zo onzeker van raakt dat hij het niet durftquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat zoenen opzich maar zoenen is.
Dat hangt af van context. Zoenen kan zoveel betekenen als je het zelf maakt.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat zoenen opzich maar zoenen is.
Daarom op zichquote:Op donderdag 31 december 2015 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt af van context. Zoenen kan zoveel betekenen als je het zelf maakt.
Zou kunnen inderdaad. Maar heeft de aanleiding daartoe er niet veel mee te maken?quote:Hoewel zoenen misschien niet veel waarde heeft kan het niet meer 'kusloos' zijn gevoelsmatig wel veel waarde hebben. Je voelt je niet meer zo wereldvreemd als je het een keer hebt meegemaakt.
De context is in dit geval het bord waarmee je om een kus hebt moeten bedelen. Maar goed, als iemand denkt dat het zichzelf gelukkig maakt moeten ze het vooral doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt af van context. Zoenen kan zoveel betekenen als je het zelf maakt.
Hoewel zoenen misschien niet veel waarde heeft kan het niet meer 'kusloos' zijn gevoelsmatig wel veel waarde hebben. Je voelt je niet meer zo wereldvreemd als je het een keer hebt meegemaakt.
Beggars can't be choosers!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Catkiller het volgende:
Wat doe je dan als er een lelijke vrouw komt om je te zoenen?
cattiekatquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Catkiller het volgende:
Geen idee, ben nooit zo ver gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
cattiekat![]()
Na genoeg bier is toch niemand Meer lelijk?
Of een van 60 oid.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Catkiller het volgende:
Snel het bord omdraaien.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Catkiller het volgende:
Tot nu toe nog niet. Geen zin om daar de hele avond te staan om kusjes op de wang te krijgen, en dat er waarschijnlijk nog meer mensen zijn om het te filmen. Sta ik straks met mijn bakkes overal op facebookquote:
En, hoe was t feest?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:23 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Geen zin om daar de hele avond te staan om kusjes op de wang te krijgen, en dat er waarschijnlijk nog meer mensen zijn om het te filmen. Sta ik straks met mijn bakkes overal op facebookIk ga straks (in mijn eentje) naar een feestje in een theater bij mij in de stad.
Wil wel waar mogelijk een praatje maken met mensen. Meer verwachtingen heb ik niet.
Ik heb er tot mijn eigen verbazing wel erg veel zin in!
Alvast iedereen een fijne jaarwisseling.
Je durft niet?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:23 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Geen zin om daar de hele avond te staan om kusjes op de wang te krijgen, en dat er waarschijnlijk nog meer mensen zijn om het te filmen. Sta ik straks met mijn bakkes overal op facebookIk ga straks (in mijn eentje) naar een feestje in een theater bij mij in de stad.
Wil wel waar mogelijk een praatje maken met mensen. Meer verwachtingen heb ik niet.
Ik heb er tot mijn eigen verbazing wel erg veel zin in!
Alvast iedereen een fijne jaarwisseling.
Ligt hier geen uitdaging voor jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |