Wat is je vraag?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Ypmaha het volgende:
Ben net 25 geworden en ik heb nog nooit gezoend met een meisje. Zat te denken om morgen in de stad met een bord op straat te gaan staan waarop zoiets staat als: "wil gezoend worden voor 2016". Zal ik veel kans maken?
Kijk het zit me niet dwars dat ik nog nooit gezoend heb, maar ik heb nog nooit een vriendin gehad, en bang dat wanneer ik met een meisje zoen dat ze om die zoen niet ziet zitten. Schijnt dat zoiets voor vrouwen soms nogal een afknapper kan zijn.
Het advies krijg ik dan om uit te gaan en vooral geen verwachtingen te hebben. Dat met die verwachtingen lukt me wel, maar ik heb amper vrienden dus ga ook niet zoveel uit.
Zo, dat is eruit
Waarschijnlijk allebei. Als je dat kan handlen; veel plezier gewenst morgen!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
er was niet echt een vraag maargoed: "Zal ik worden uitgelachen of worden gezoend?"
Graagquote:Op donderdag 31 december 2015 00:30 schreef VAS het volgende:
Kan je beter keer met mij mee gaan stappen in Rotterdam.
Overvloed van gezelligheid en vrouwen
Je moet het lef hebben en dan maar kijken wat er van komt.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:37 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee.
Doen en dan hier reporten.
Als het goed uitpakt kan ik het zelf ook overwegen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon naar de hoeren gaan en 10 euro betalen dan doen ze het vast wel
☑ Geen lefquote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je moet het lef hebben en dan maar kijken wat er van komt.
Vrouwen denken anders.quote:Op donderdag 31 december 2015 05:41 schreef luxerobots het volgende:
En wat denk je dat de vrouwen denken? ''Hey, die jongen heeft een bord met erop dat hij gezoend wil worden. Ja dat doen we!''
Als TS op een beetje druk punt gaat staan zullen er vast een paar zijn ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 05:41 schreef luxerobots het volgende:
En wat denk je dat de vrouwen denken? ''Hey, die jongen heeft een bord met erop dat hij gezoend wil worden. Ja dat doen we!''
Je weet het niet wat er kan uitrollen, Niet proberen is altijd mis.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als TS op een beetje druk punt gaat staan zullen er vast een paar zijn ja.
Natuurlijk zullen er nog meer zijn die snel doorlopen of hem hard gaan uitlachen; maar hij zal dan wel gezoend hebben.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe knap TS is, of dat hij sterke sociale vaardigheden heeft. Maar dan had hij vast al eerder gezoend. Het is mogelijk met zo'n bord, maar ik zie het niet al te positief in.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als TS op een beetje druk punt gaat staan zullen er vast een paar zijn ja.
Natuurlijk zullen er nog meer zijn die snel doorlopen of hem hard gaan uitlachen; maar hij zal dan wel gezoend hebben.
Veel positieve reacties hier.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:15 schreef DW457 het volgende:
Ik denk dat dit zomaar eens kan werken, afhankelijk van waar je gaat staan. In het stadshart van Urk maak je immers minder kans dan op de Dam in Amsterdam.
Maarre, gewoon doen! Vind het een super grappig idee en als je er een beetje tegen kan om uitgelachen te worden, gaat dit zeker lukken. Ik zou er nog best n fotoreportage over willen maken. Waar ga je staan?
Als je het niet probeert dan weet je het niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe knap TS is, of dat hij sterke sociale vaardigheden heeft. Maar dan had hij vast al eerder gezoend. Het is mogelijk met zo'n bord, maar ik zie het niet al te positief in.
Pak een studentenstad en die troela kan zomaar erg leuk zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel positieve reacties hier.
TS moet er maar zin in hebben, de hele dag met zo'n bord rondlopen totdat één gare troela wil zoenen.
Inderdaad, misschien vormt zich een rij met allemaal fotomodellen.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je het niet probeert dan weet je het niet.
TS zal ook wat teleurstellingen te verwerken krijgen, vrouwen zijn hard.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien vormt zich een rij met allemaal fotomodellen.
TS kan ook zijn maagdelijkheid veilen, schijnt ook erg veel op te brengen.
Zeker waar, ik raad hem ook aan een vriend mee te nemen. Die kan je dan n beetje oppeppen.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
TS zal ook wat teleurstellingen te verwerken krijgen, vrouwen zijn hard.
Mwah alleen werkt beter denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker waar, ik raad hem ook aan een vriend mee te nemen. Die kan je dan n beetje oppeppen.
Ik zei vriend, geen achterbakse smiegt.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:28 schreef schvvmert het volgende:
Sta je daar met bord, gaat vriend er met alle mokkels vandoor.
Met mooie mokkels bestaan vrienden niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik zei vriend, geen achterbakse smiegt.
Dat ligt (helaas) aan je uiterlijk en uitstraling.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Ypmaha het volgende:
er was niet echt een vraag maargoed: "Zal ik worden uitgelachen of worden gezoend?"
Geen wonder dat je single bent.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:32 schreef Ypmaha het volgende:
Enige tips voor locaties in Leiden?
Was er een paar keer en echt knappe meisjes daar
Niet elke meid is fotomodel en wanneer TS er met uitstraling staat met zijn bord dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 31 december 2015 07:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt (helaas) aan je uiterlijk en uitstraling.
Een goede uitstraling (dus niet: ik ben een creep) compenseert prima voor een minder aantrekkelijk uiterlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 07:42 schreef schvvmert het volgende:
Niet elke meid is fotomodel en wanneer TS er met uitstraling staat met zijn bord dan komt het vast goed.
Jij laat jouw eventuele straat- of club gleufdieren voor het zoenen eerst een volledige medische bodyscan doen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:02 schreef PiccoLow het volgende:
Welke ziektes zou TS kunnen oplopen met dit briljante idee?
Nee, zag wel een gifje ooit daarvan. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:17 schreef CoolGuy het volgende:
Heb je op youtube soms filmpjes gekeken van dat ene amerikaanse gastje wat prrcies dit doet op een pier en daar veel succes mee heeft?
Weet niet of dat op telefoon gaat maar ik zal eens even voor je kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 08:21 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, zag wel een gifje ooit daarvan. Heb je een linkje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |