SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat ook bij schooltoneel maar ben nog steeds vies introvert.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende: Ik zat vroeger op toneel. Misschien ben ik daardoor zo uitbundig expressief.
Niks mis met introvert zijn, al zijn er grenzen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat ook bij schooltoneel maar ben nog steeds vies introvert.
ik ookquote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef FrauMilena het volgende:
Kauai, heb je niets beters te doen of zo.
ik vind paarden niet zo leukquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook op paardrijden gezeten.
Paardrijden en knutselen en nu ben ik hommo. Vandaar dat m'n ma het altijd al heeft geweten
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook op paardrijden gezeten.
Paardrijden en knutselen en nu ben ik hommo. Vandaar dat m'n ma het altijd al heeft geweten
Ik heb nogsteeds hoopquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het al deels opgegeven. Fuck nuttig bezig zijn toch.
Wat ga jij doen met oud en nieuw?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat een drukte.
Moet iedereen niet uitrusten voor de drukke dag morgen?
Deezertjegrens of syndroomgrens?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks mis met introvert zijn, al zijn er grenzen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het al deels opgegeven. Fuck nuttig bezig zijn toch.
deezertje is niet introvert maar heeft een fucked up wereldbeeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deezertjegrens of syndroomgrens?
Laat maar dit snapt niemand
trouwen in de shotjesbarquote:
nee ik lach eromquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet mij uitlachen.![]()
[..]
Daar ga je al.
jij mag ook komenquote:
en als ik er nou een beeeetje hasj bij gooi?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem een pof van die shisha
Lijkt mij erg leuk om eens met jou shisha te poffen.
inschrijven voor volleybalquote:
dahagquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
jij mag ook komen
als je witje meeneemt
Nee lan cavus haramquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en als ik er nou een beeeetje hasj bij gooi?
hahahahahaahahhahaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo elegant de trein in sprong
Goddamnitquote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo elegant de trein in sprong
ik google het woord cavus for some reason en krijg allemaal dingen over voeten.quote:
waarom voor volleybalquote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
inschrijven voor volleybal
verder niks
waarom nietquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom voor volleybal
paardrijden is dan nog leuker
Ah ik weet nog niet of ik wat ga doenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks bijzonders![]()
Ik zat al hele tijd na te denken wat ik wilde gaan doen met oud&nieuw en toen bedacht ik me dat ik helemaal geen zin had om uit te gaan of naar feestje ofzo dus. Gewoon familie dit dat, Und du?
omdat volleybal leuk isquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom voor volleybal
paardrijden is dan nog leuker
Meen je ditquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik google het woord cavus for some reason en krijg allemaal dingen over voeten.
Ik ben weer aangekomen de afgelopen wekenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
zorgen dat ik hier een huisarts heb en minder frisdrank, maar daar ben ik al mee begonnen.
niks, daarom ben ik na 3 weken ermee gekapt want ik viel steeds van t paard af en communiceren met de instructeur was lastigquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vond jij leuk aan paardrijden?
mag ik dr hebben?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je witje wil moet je haar zelf maar halen
ga je mij bundelen?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon mijn voornemen en die van McGrath bundelen.
Ik drink geen frisdrank en kan niet echt sporten met de eierstokquote:Op donderdag 31 december 2015 00:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon mijn voornemen en die van McGrath bundelen.
hardop lachenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
want ik viel steeds van t paard af
wat doet ze dan?quote:
kus op je hoofdquote:
wat is Opso ook een bofkontquote:Op donderdag 31 december 2015 00:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
veel beter, krijg daar mooie bovenbenen en billen van
Vast wel maar ze gaan hem niet amputerenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja kut, dat krakkemikkige lichaam van je. Heb je aan één eierstok niet genoeg? /kortdoordebocht
Ik laat me wel inpakken dan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is het ook, en lekker warm 's nachts.
[..]
Ik zie t al voor mequote:Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga trouwens weer zaalvoetballen.
Hallo haargetrek en foundation van andere chicks op mn witte shirt.
hoe ging hetquote:Op donderdag 31 december 2015 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meen je dit
Ik ga het ook even googelen
Ik ben serieus. Ik snap niet waarom sommigen nog zoveel foundation smeren, wetende dat het toch eraf gaat zweten en zo gadverdamme.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is het ook, en lekker warm 's nachts.
[..]
Het is een symptoom van de ziekte marienogwattes, dan krijg je een verkorte voet doordat een botje helemaal buigtquote:
sowieso foundationquote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik snap niet waarom sommigen nog zoveel foundation smeren, wetende dat het toch eraf gaat zweten en zo gadverdamme.
Ik beuk ze, het is een wedstrijd geen miss wedstrijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die wenkies moeten wel on fleek zitten natuurlijk wanneer je tegen je aartsvijanden moet spelen.
is het uit?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dus blijkbaar om 00:00 een topic maken op FOK!, want alleen.
soms wil je toch kleine dingetjes maskeren? Of heb je daar wat anders voorquote:
wow, ik kan niet tegen zoveel keusquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die wenkies moeten wel on fleek zitten natuurlijk wanneer je tegen je aartsvijanden moet spelen.
[..]
It's your lucky day, keuze uit 6 blankies.
Ja dat doe je dan gewoon met concealerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
soms wil je toch kleine dingetjes maskeren? Of heb je daar wat anders voor
dit is me ooit uitgelegd, meerdere keren zelfs maar ben steeds afgeleid
Sup??quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
Beter beetje concealer gebruiken danquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
soms wil je toch kleine dingetjes maskeren? Of heb je daar wat anders voor
dit is me ooit uitgelegd, meerdere keren zelfs maar ben steeds afgeleid
nee dat nietquote:
ga naar haar toe dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee dat niet
maar haar moeder is nu opeens wel thuis met oud en nieuw dus kan ze natuurlijk dr eigen moeder niet alleen laten
dus komt ze niet
Opzich wel prima maar je kunt beter pump it up van miss sporty kopen samen met lash millionare. Zelfde effect, goedkoper.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij weet wel van make-up af toch?
Hoe is die Benefit roller lash?
uh?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
ik ben trots op mijn piemelquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij smeert toch ook geen foundation op je piemel?
jij moet dan nog door de puberteitquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beter beetje concealer gebruiken dan
Maar doe ik ook nooit
naja 16 enzo maar dat is niet natuurlijk in principequote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee dat niet
maar haar moeder is nu opeens wel thuis met oud en nieuw dus kan ze natuurlijk dr eigen moeder niet alleen laten
dus komt ze niet
mijn moeder hecht te veel waarde aan oud en nieuw dus laat me niet gaanquote:
Oh dat is wel minderquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn moeder hecht te veel waarde aan oud en nieuw dus laat me niet gaan
2 jaar geleden ging ik naar een feesfje moest ik om half 12 thuis zijn en mocht ik om half 1 weer weg
achjaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 jaar geleden ging ik naar een feesfje moest ik om half 12 thuis zijn en mocht ik om half 1 weer weg
Dit vind ik cute.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij moet dan nog door de puberteit
Dit lijkt me een heel slecht plan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je moeder mee naar Rotterdam.
ja mja is toch andersquote:Op donderdag 31 december 2015 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
achja
dan ga je naar dr toe op 1 januari
Ik ook, miste haar gewoon toen ik op vakantie op St Maarten was. Nu vind ik dat een gigantische facepalm waard.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog hoe smoor verliefd ik was toen ik 16 was. Denkende dat ik later nog met hem samen zou zijn huisje boompje beestje
ALLES WAS EEN LEUGENNNNN
Hm ja snap ik wel. Is ook echt wel jammer.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja mja is toch anders
dan voelt t als n andere normale dag
ik kijk er al 2 weken (want zolang hebben we t al afgesproken) naar uit om 2016 in te gaan samen met haar
samen
Ik heb dat verder altijd wel hoor. Als mijn moeder nu zegt we gaan volgende week X doen en daarna zegt nee sorry het gaat niet door kan ik spontaan in tranen uitbarsten.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja snap ik wel. Is ook echt wel jammer.
Ik was in groep 8 verliefd, maar ze heeft me afgewezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In groep 8 leefde ik de single leef
Sowieso sommige acties van vroeger zijn allemaal facepalmwaardig.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, miste haar gewoon toen ik op vakantie op St Maarten was. Nu vind ik dat een gigantische facepalm waard.
ik ookquote:
Sjoww fikkie hosselaarquote:Op donderdag 31 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewwoon sletjes hosselen tijdens het knikkeren
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewwoon sletjes hosselen tijdens het knikkeren
Ik wil ook niet meer met haar pratenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso sommige acties van vroeger zijn allemaal facepalmwaardig.
Hij wil niet eens meer met mij praten!!
echt?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent best een lul op fok heb ik meegelezen in KLB-topics.
Niet dat ik een lieverdje ben verder, maar dat maakt niet uit
Hoezo niet, je kunt toch best vrienden blijven met je ex. Hij durfde niet uit angst voor gevoelens en we hadden ook nog eens ruzie erbij.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer met haar praten
Daar moet ik je gelijk in geven, in KLB gedraag ik me best wel slecht, maar de kwaliteit van KLB is de afgelopen twee jaar zo hard achteruit gerend dat mijn bagger daar nog wel mee valt tov de rest van de baggerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hier is ie wel aardig altijdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zat paar topics te lezen waar DerRabbit in kwamEcht een bitch
Zij is later met één van mijn beste vrienden gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo niet, je kunt toch best vrienden blijven met je ex. Hij durfde niet uit angst voor gevoelens en we hadden ook nog eens ruzie erbij.
wat een trutquote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zij is later met één van mijn beste vrienden gegaan.
quote:
Ik moet fok-it gelijk gevenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zat paar topics te lezen waar DerRabbit in kwamEcht een bitch
In Cafe Geerd ga ik soms iets te hard op het bierquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
DR maakt enorm vunzige opmerkingen in Cafe Geerd maar tis een schatje.
nee nu nietquote:
Ja later? Kan toch. Alhoewel het niet zo netjes is.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zij is later met één van mijn beste vrienden gegaan.
Lul......quote:Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee die geerdquote:
Maar ik kom nog af en toe terugquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De slowchat ben je al ontvlucht ja. Dat is het toppunt der baggerheid
Nou later, best wel snel, alleen wist ik het niet, totdat iemand zich versprak.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja later? Kan toch. Alhoewel het niet zo netjes is.
Ja, soms croft ik wel eens op mijn naam en dan lees ik me toch enge posts van jou over mij...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Cafe Geerd ga ik soms iets te hard op het bier
Ja de grens is ook wel dunquote:
Die "beste" vriend van je is ook medeplichtigquote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou later, best wel snel, alleen wist ik het niet, totdat iemand zich versprak.
Alsof er Überhaupt ook maar een post in Geerd SC serieus bedoelt isquote:Op donderdag 31 december 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, soms croft ik wel eens op mijn naam en dan lees ik me toch enge posts van jou over mij...![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die "beste" vriend van je is ook medeplichtig
Preciesquote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof er Überhaupt ook maar een post in Geerd SC serieus bedoelt is
Kan ik ergens ook wel begrijpen eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn SC werd gesloten maar die van die geerd niet
Onterecht hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn SC werd gesloten maar die van die geerd niet
zet dat gedrag hier nou niet doorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik ergens ook wel begrijpen eigenlijk.
Sneeuw is helemaal leip gegaan erop, moet wel een heel goede troll zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies
Alhoewel Sneeuwleeuw het geerdisme te serieus neemt voor mijn gevoel
wpquote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft er hier veel verstand van pc''s?
Ja alsof jij niet minder bent .. Hoe is het met je geerd sitequote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneeuw is helemaal leip gegaan erop, moet wel een heel goede troll zijn.
Sorry, ik ga wel weg en kom in de ochtend terug met een gewetenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zet dat gedrag hier nou niet door
ja dat wist ik dus ook nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar wie is Geerd dan?
Ik ken alleen Geile Geert
Ik sta met Geile geert op de foto hier weet opso van.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar wie is Geerd dan?
Ik ken alleen Geile Geert
Sneeuwleeuw is mijn held.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies
Alhoewel Sneeuwleeuw het geerdisme te serieus neemt voor mijn gevoel
Die had ik alleen maar geregistreerd om reacties te krijgen, beetje aandachtszoekerij en kijken hoe mensen erop zouden reageren.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja alsof jij niet minder bent .. Hoe is het met je geerd site
weet ik nietquote:
Je bent gwn jarloersquote:Op donderdag 31 december 2015 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wist ik dus ook niet
dom toch dat ie een eigen sc heeft wtf
nee totaal nietquote:
Oh ik wilde reageren maar dan moest je emailadres invullen en daarin staat mijn naam en wie weet kon je dat dan zien huehuehquote:Op donderdag 31 december 2015 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die had ik alleen maar geregistreerd om reacties te krijgen, beetje aandachtszoekerij en kijken hoe mensen erop zouden reageren.
Dat was een beetje mijn doel, kijken wie er zou registreren en daadwerkelijk zou reageren. Beetje onder de gordel, maar toch kon ik mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukkenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik wilde reageren maar dan moest je emailadres invullen en daarin staat mijn naam en wie weet kon je dat dan zien huehueh
Hahah jeetje DRquote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een beetje mijn doel, kijken wie er zou registreren en daadwerkelijk zou reageren. Beetje onder de gordel, maar toch kon ik mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken
True that, Fok! habbits are wierd habbits.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar fok heeft altijd al de rare gewoonte gehad om gefascineerd te zijn van nobody`s
Ik weet het, maar ik heb als excuus dat ik een beetje dronken was toen ik die website registreerdequote:
Fok gaat toch kapot/sluitenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, Fok! habbits are wierd habbits.
Ik voorzie wel dat het die kant op gaat. Helaas.quote:
Braddiequote:Op donderdag 31 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Net als die knurft met zijn rijbewijs.
Het zegt al genoeg dat ik zijn naam niet eens weet![]()
Is toch totaal niet boeiend allemaal
Mad?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef supersof het volgende:
ik snap niet dat een nietszeggende fokker een eigen sc heeft maar oke
Nee, ik snap het alleen niet.quote:
Dat vind ik nog wel boeiend eigenlijk, maar puur uit de nieuwsgierigheid om erachter te komen of het nu een geniale troll is of een Über droeftoeter. Ik ben bang van het laatste.quote:
Laatste jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel boeiend eigenlijk, maar puur uit de nieuwsgierigheid om erachter te komen of het nu een geniale troll is of een Über droeftoeter. Ik ben bang van het laatste.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem jezelf gewoon normaal joh droplul.
Je zegt toch ook niet de Paathaas
Simterklaasosssquote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die 'spelfout' is niet zonder reden.
hoi mortiequote:
SIMTERKLAASquote:Op donderdag 31 december 2015 00:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die 'spelfout' is niet zonder reden.
gewoon spelfout dusquote:
Ik kom dan ook niet uit Turkije, al ben ik wel een halve Turk.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die hebben ze in Turkije niet. Komt er officieel wel vandaan.
Eindelijk een beetje respect voor mijn UIquote:
ik ben er gewoonquote:
sorryquote:
weltrustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Slapen doag weltrusten luitjes.
insoquote:
Ik denk van wel. Maar kan het niet met zekerheid zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit? Is het echt ook een trans?
Geniaal
wat heb je gedaan vandaag?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iemand nog tips voor upbeat/uplifting nummers?
jij was het hequote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef FrauMilena het volgende:
Iemand nog tips voor upbeat/uplifting nummers?
Nee nog nietquote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Danke schön.
Trouwens Kauai, heb je Mark Forster al gecheckt?
welke spelletjes?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Verder bordspelletjes gedaan
half uur valt toch wel meequote:Op donderdag 31 december 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kolonisten vooral
en dat is waar de wouten je in laten rijden voor controles
Zal morgen luisterenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik luisterrr Vorige was leuk.
En gewoon de nummers die bovenaan staan Kauai. Au Revoir, flash mich (live version). En en Du und Ich.
welke melk koop jij?quote:
ik weet niet wat ik ermee bedoelde of mee wilde bereiken :'Dquote:Op donderdag 31 december 2015 01:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hehe, is dit een serieuze vraag? Of /s.
oh ik gewoon van AHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |