SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat gehaktbrood is bijna klaar man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga ook naar vrienden dit jaar, dan kan je moeilijk doorposten. Overdag nog eea regelen. Dus als ik 100 posts heb, is het heel veel.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben vandaag opgeeist door vriendin en schoonfamilie
Morgen wel een lekker dagje. Al ga ik het niet tot het einde halen zoals het jaar daarvoor. En daarvoor. En daarvoor. En daarvoor. En.....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
gaat snel deze reeksRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Ik was jullie kwijt
Maar goed dat het maar zo kort is, anders komen de familie en vrienden zich voorstellen aan jequote:Op donderdag 31 december 2015 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb altijd eind december geen leven
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Duurt lang + Kut TT
Ik aploidisier"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik sta nu drie dagen achter elkaar in de top 100-posters van de dag.Dat is me voorheen nooit gelukt.
![]()
Jullie zijn mijn familie en vrienden deze weekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef DaniqueV het volgende:
Ik was jullie kwijt
[..]
Maar goed dat het maar zo kort is, anders komt de familie en vrienden zich voorstellen aan je
Ik post normaal gesproken wel door. Omdat dit topic ook mijn vrienden zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar vrienden dit jaar, dan kan je moeilijk doorposten. Overdag nog eea regelen. Dus als ik 100 posts heb, is het heel veel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn familie en vrienden deze week
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
gaat snel hieroquote:Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef DaniqueV het volgende:
Ik was jullie kwijt
[..]
Maar goed dat het maar zo kort is, anders komen de familie en vrienden zich voorstellen aan je![]()
![]()
Ik ging een beetje te hard met SR en daar heb ik van geleerdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik sta nu drie dagen achter elkaar in de top 100-posters van de dag.Dat is me voorheen nooit gelukt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mobiele layout, dussss...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dat doet deze reeks met je... welcome to Hellquote:Op donderdag 31 december 2015 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Je hebt niet veel gemist. Terugblikken op vorig jaar en alleen voorstellen van kandidaten + voorspelling wie de mol is van oud-kandidaten.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Stickertje het volgende:
WIDM special vergeten op te nemenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
ahhhhquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn familie en vrienden deze weekZe smelten de kazen!![]()
Feestquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist. Terugblikken op vorig jaar en alleen voorstellen van kandidaten + voorspelling wie de mol is van oud-kandidaten.
Vroem vroem !Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
SR was maar tam dit jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ging een beetje te hard met SR en daar heb ik van geleerdOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?![]()
Mani[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
owja dat begint ook weerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist. Terugblikken op vorig jaar en alleen voorstellen van kandidaten + voorspelling wie de mol is van oud-kandidaten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
[..]
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme -7 buiten![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verder dan de WCmat ga ik nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?
Un dann rettet kein Kavallerie,
Als jij mijn kleine nichtje wil zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?godver
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
[..]
wie is de dronken oom die zijn lul uit zijn broek haalt ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is hun schuldquote:dat ik op nummer 2 sta met de daglijst
![]()
Mompel..wil ook altijd op iedereen terug reageren
Oh gelukkig... Heb ik geen interesse inquote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist. Terugblikken op vorig jaar en alleen voorstellen van kandidaten + voorspelling wie de mol is van oud-kandidaten.Ze smelten de kazen!![]()
ik nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Piebe het volgende:
Wie zet de wekker om ca. 3:45 - 3:50?
Dat wel, maar toen stond ik per ongeluk in de top 3quote:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Gatverdamne, denk je ook even een stukje top2000 mee te pikken staat Meatloaf op
Dan zelf maar weer wat opzetten.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, is hun schulddat ik op nummer 2 sta met de daglijst
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef DaniqueV het volgende:
Waarvoor? Ik kijk de lijst niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef Piebe het volgende:
Wie zet de wekker om ca. 3:45 - 3:50?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
2 dagen geleden zat ik in m'n t-shirtje op het balkon. Alle deuren en ramen open omdat het binnen te warm wasquote:![]()
![]()
Meat Loaf is niet echt van, na drie minuten ga ik er een eind aan breien.My friends all drive horses![]()
[..]
Jullie zijn mijn familie en vrienden deze week![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik gok Journey - Don't stop believingquote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik kijk de lijst niet.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dusquote:
Kan Meatloaf prima aanhoren. Maar het doet me niet echt iets. Daarom is 8 minuten en 14 seconde mij te lang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
3-2 Pedo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het ook niet walgelijk ofzo maar het is een beetje behang.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef Dven het volgende:
Kan Meatloaf prima aanhoren. Maar het doet me niet echt iets. Daarom is 8 minuten en 14 seconde mij te lang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een wederdienst van dhr. Aday. Ekdom had een liedje van Meatloaf dat hij zelf niet meer had op een ceedeetje gebrand. Meat Loaf was te gast in de Arbeidsvitaminen. Hij nam dat hele programma toen zo ongeveer over van Ekdom, die het officieel presenteerde.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:16 schreef Evertjan het volgende:
Ekdom heeft ooit al eens samen met Meatloaf op het podium een liedje gezongen in de HMH
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Blij omquote:Zal de lP weer eens gaan opzoeken van omze meatloaf, long time ago
Er was ook ene Jaap die dat zong.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik gok Journey - Don't stop believingJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Dit duurt me iets te lang. NextOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat het vannacht zo vriezen dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef Dven het volgende:
[..]
2 dagen geleden zat ik in m'n t-shirtje op het balkon. Alle deuren en ramen open omdat het binnen te warm was![]()
![]()
Mis al het nieuws geloof ik
Klopt, lp loopt ook zo lekker doorquote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
Meat Loaf is niet echt van, na drie minuten ga ik er een eind aan breien.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef Dven het volgende:
Kan Meatloaf prima aanhoren. Maar het doet me niet echt iets. Daarom is 8 minuten en 14 seconde mij te lang.Make love, not war ☮![]()
Nee joh, valt reuze mee. Blijft gewoon nog steeds 9 graden ofzo.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gaat het vannacht zo vriezen dan?
Mis al het nieuws geloof ikHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hij woont in Bulgarije...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
My friends all drive horses![]()
ik weet al dagen niet meer wat voor dag het isquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Doe wat ik zei héquote:
Meat Loaf en Ekdom zongen trouwens Johnny B. Goode."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Volgend jaar gaat het hier ook vriezen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mis al het nieuws geloof ik![]()
200-something platen voor 1 januari.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet al dagen niet meer wat voor dag het isMy friends all drive horses![]()
ahja diequote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er was ook ene Jaap die dat zong.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owwwww pjuhhhh gelukkig!quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee joh, valt reuze mee. Blijft gewoon nog steeds 9 graden ofzo.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Het is oudjaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet al dagen niet meer wat voor dag het is
ja zoietsquote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
200-something platen voor 1 januari.
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, is hun schulddat ik op nummer 2 sta met de daglijst
![]()
Mompel..wil ook altijd op iedereen terug reageren![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij woont in Bulgarije...~owwwwwwww
CCR
Maiden.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik kijk de lijst niet.Ja ja![]()
Zat ik maar in het warme nederlandquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
CCR
![]()
![]()
![]()
I wanna knowwwwwOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat was ik vandaag ook ff kwijtquote:Op donderdag 31 december 2015 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet al dagen niet meer wat voor dag het is![]()
wist niet meer of het nu de 29ste of de 30ste was
![]()
CCR![]()
![]()
Oeh.quote:
Nah als ik eenmaal slaap slaap ik ook als een baksteen..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
CCR houdt sowieso goed stand in de lijst vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ohh lekker. er zijn ccr's die wel standhouden dusMy friends all drive horses![]()
Ja normaal gesproken doet dit het ook w el rond deze tijdquote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat het hier ook vriezen.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hoe hoger CCR staat, hoe minder hun nummers."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik moet m'n tas nog inpakken voordat ik morgen naar m'n ouders ga
Ja oke, maar who ll stop the rain etc zaten vroeger gewoon in de late nacht.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
CCR houdt sowieso goed stand in de lijst vind ik.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
klassiekers blijven wel hangenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
CCR houdt sowieso goed stand in de lijst vind ik.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nu in elk geval geen van beiden meer.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat was ik vandaag ook ff kwijt![]()
wist niet meer of het nu de 29ste of de 30ste was
![]()
CCR![]()
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
niet mee eensquote:Op donderdag 31 december 2015 00:22 schreef Dven het volgende:
Hoe hoger CCR staat, hoe minder hun nummers.Ze smelten de kazen!![]()
Het is echt te erg met mijquote:
Deze was meestal in de nacht toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, laat het publiek maar weer meedoen...
CCR
Nu ook in de nacht.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was meestal in de nacht toch?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
25 plaatsen omhoogquote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was meestal in de nacht toch?Ze smelten de kazen!![]()
wat is het nu dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was meestal in de nacht toch?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gabriel en Bush is![]()
![]()
Meestal dieper in de nacht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Scheelt niet veel hoor...zeggen vanaf volgende week kouder, dat had ik al wel gehoord, weet alleen niet wanneer het begintquote:Op donderdag 31 december 2015 00:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat ik maar in het warme nederland
Wow"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit
Deze is mooi![]()
![]()
Dit was kort"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Begint stoffig ieder geval.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef Stickertje het volgende:
dit ken ik niet, iets zegt mij dat dit een zeikplaat gaat worden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is ook zalig. En Eva Koreman vind Kate Bush ook goed dus dat maakt het nog beter.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Kate
Het begint op te vallen dat je maar zelden enthousiast best.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef Stickertje het volgende:
dit ken ik niet, iets zegt mij dat dit een zeikplaat gaat worden
Evaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Martinello het volgende:
Dit is ook zalig. En Eva Koreman vind Kate Bush ook goed dus dat maakt het nog beter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef Stickertje het volgende:
dit ken ik niet, iets zegt mij dat dit een zeikplaat gaat worden![]()
Echt anderhalf minuut CCR volgens mij.quote:
dan onthou je alleen mijn negatieve posts over liedjes, vind 80%/90% geweldigquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het begint op te vallen dat je maar zelden enthousiast best.
Ze smelten de kazen!![]()
Die still zegt al genoegquote:![]()
![]()
Het is moeilijk om alles bij te houden....quote:Op donderdag 31 december 2015 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan onthou je alleen mijn negatieve posts over liedjes, vind 80%/90% geweldig
doet het nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Ik kwam bij het zoeken een oude "foto" van het park tegen. Uit 1930!!Ze smelten de kazen!![]()
Hotlinking forbiddenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Ik kwam bij het zoeken een oude "foto" van het park tegen. Uit 1930!!
Plaatje doet t nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Ik kwam bij het zoeken een oude "foto" van het park tegen. Uit 1930!!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Echt saai dit. Dit mag van mij op nummer 2016 staan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Peter zag er toen ook heerlijk woest uit
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Ik kwam bij het zoeken een oude "foto" van het park tegen. Uit 1930!!
op zich wel bijzonder, ik zie ons huis hier ook al op.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
begint een beetje in te kakken
zie nietsquote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
op zich wel bijzonder, ik zie ons huis hier ook al op.
Ik snap wel dat mensen dit saai kunnen vinden. Tis voor mij puut de samenzang en tekst die het mooi maakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Dven het volgende:
Echt saai dit. Dit mag van mij op nummer 2016 staan.zeg met die houding blijf je lekker in Bulgarije
*gaat achter peace staan* bak ijs gne gne gnequote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hmm, ben blij dat ik ben opgegroeid in de jaren '90quote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Peter zag er toen ook heerlijk woest uit
![]()
![]()
Niks mis ook met Katequote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Peter zag er toen ook heerlijk woest uit
Ik heb geen plannen weg te gaan, dus ik ben het met je eensquote:Op donderdag 31 december 2015 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]zeg met die houding blijf je lekker in Bulgarije
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
*gaat achter peace staan* bak ijs gne gne gnegemeen ben jij
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hmm, ben blij dat ik ben opgegroeid in de jaren '90YT bekijken dan zie je het hoor
Gaat veel mis met plaatjes de laatste 4 minuten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit gaat gruwelijk afgekapt worden..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Taylor ontsnapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen weg te gaan, dus ik ben het met je eens
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
op zich wel bijzonder, ik zie ons huis hier ook al op.![]()
![]()
Taylor Swift zou aan mij niet ontsnappenquote:
Yep, beide waren welquote:
Halo of Flies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Halo of Flies![]()
Halo of Flies? Dit was altijd zo rond vijf uur s middags op oudjaarsavondHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die heeft ooit nog op 21 gestaan volgens mij, echt 7 of 8 jaar geledequote:Op donderdag 31 december 2015 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Halo of Flies? Dit was altijd zo rond vijf uur s middags op oudjaarsavond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is een mooie foto! lijkt wel beetje op een park vroeger hier. Bomen zijn dus wel weg en het waterquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kan ze zeker drie albums volschrijven als je klaar bent?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Taylor Swift zou aan mij niet ontsnappen
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 31 december 2015 00:30 schreef Stickertje het volgende:
diaan gaat dit denk ik niks vindenI love music |Ajax forever
en belgiequote:Op donderdag 31 december 2015 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Halo of Flies is alleen in Nederland bekend, geloof ik.Ze smelten de kazen!![]()
Halo Of Flies*O*
Dartsen te spannend nu, aandacht even daar
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:30 schreef Stickertje het volgende:
diaan gaat dit denk ik niks vindenje hebt wel een beetje gelijk.
Make love, not war ☮![]()
the script inkortenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dit gaan ze qua tijd toch niet meer redden dit uur?
Jelle gebroken. Taylor wint.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Zorro het volgende:
Halo Of Flies*O*
Dartsen te spannend nu, aandacht even daar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken dit niet.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is mijn tekstquote:
Tot een jaar of 8 geleden altijd rond de top 50 jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft ooit nog op 21 gestaan volgens mij, echt 7 of 8 jaar gelede"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het water is weg, staat nu een speeltuin. Er zijn nog wel van die bomen aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto! lijkt wel beetje op een park vroeger hier. Bomen zijn dus wel weg en het waterMake love, not war ☮![]()
Ik denk niet dat zij nog veel schrijven kan danquote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan ze zeker drie albums volschrijven als je klaar bent?
Ja, in elk geval echt in de laatste uurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft ooit nog op 21 gestaan volgens mij, echt 7 of 8 jaar gelede
Volgend jaar waarschijnlijk dus voor het eerst niet op 31 december te horen.
Maar die heeft niet de....ohja toch wel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zijn dat dezelfde bomen nog dan? Hier lijken ze best groot opquote:Op donderdag 31 december 2015 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het water is weg, staat nu een speeltuin. Er zijn nog wel van die bomen aanwezig.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik vind dit al te hoog. Snap niet wat dit ooit in de top 20 heeft gedaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik weet niet of ik dat letterlijk zo gezegd heb.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Benno L gaat niet winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
geweldig nummer, moet wat mij betreft terug de top 20 in...quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind dit al te hoog. Snap niet wat dit ooit in de top 20 heeft gedaan.
of op nummer 4Ze smelten de kazen!![]()
Vorig jaar is een zo'n grote boom verwijderd. Maar er staan er nu nog wel een paar. Wel minder dan op deze foto.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde bomen nog dan? Hier lijken ze best groot opMake love, not war ☮![]()
Nee, maar de strekking is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat letterlijk zo gezegd heb.![]()
![]()
Dat wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, maar de strekking is hetzelfde toch?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
FLYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSI love music |Ajax forever
Dan snap je weinig van muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 00:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind dit al te hoog. Snap niet wat dit ooit in de top 20 heeft gedaan.Abracadabra, tapate guarra!![]()
Toen Schiffers de laatste paar uur presenteerde vanaf zijn woonboot, die tijd."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jammer, heeft z'n kans gehad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou er dit jaar de nr. 4 voor inruilen inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geweldig nummer, moet wat mij betreft terug de top 20 in...
of op nummer 4"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goede binnenkomer.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dan snap je weinig van muziek"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die D18 had moeten zittenquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, heeft z'n kans gehad.![]()
![]()
En tot zover de zang. Lange intro én outro
Okéquote:Op donderdag 31 december 2015 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar is een zo'n grote boom verwijderd. Maar er staan er nu nog wel een paar. Wel minder dan op deze foto.
Dat woord klinkt spannender dan het is.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik weer uit het schaamhoekje?![]()
wrom zat je daar dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik weer uit het schaamhoekje?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Je mag wel even komen kijken hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat woord klinkt spannender dan het is.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Van mij welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik weer uit het schaamhoekje?
#duurtlangOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
En de drums.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dat klinkt een beetje foutquote:Op donderdag 31 december 2015 00:35 schreef houdjemond het volgende:
Mag ik weer uit het schaamhoekje?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Benno pakt z'n laatste kansje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit waardeer ik dan weer wel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit stuk is zo fijn he
Nu welquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kende een heel bekend nummer niet![]()
![]()
Owww dat had ik straks ook nietquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kende een heel bekend nummer niet![]()
hup gewoon mee blijven typen hoor
Ess?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kende een heel bekend nummer niet"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een vreemde pot darts[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww dat had ik straks ook niet![]()
ah zo camoufleer jij datquote:Op donderdag 31 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww dat had ik straks ook niet![]()
Dan is met dit nummer zeker het concert meteen klaar?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef Stickertje het volgende:
spelen ze dit nummer wel eens bij concerten?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Wat een nummer
quote:Op donderdag 31 december 2015 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan is met dit nummer zeker het concert meteen klaar?
Old Man![]()
![]()
Ik ben kapot van het air-drummen
Nog effe uitzingen en dan eindelijk The Script."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is ook geweldig, maar wel een beetje een contrast
wow dat prachtig en dit ook!
Dit ken ik ook al nietOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ik nog wel gezegd hoorquote:maar ben blijven typen
Lollerbenno[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echt zo dat gat inquote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
Dit is ook geweldig, maar wel een beetje een contrast
In 2013 kende ik nog heel weinig van Neil Young, ik herkende zelfs Old Man niet.
Op Lowlands was ik bij de set van James McCartney (zoon van). Het was een hele matige show, ik vond alleen één liedje van hem leuk. Bleek dat Old Man te zijn
Nu ken ik wat meer van Neil Young. Geweldige artiest.![]()
Hej Pienjoquote:
Dit is de mooiste van Neil en hij heet je welkomquote:
En ome Neil daarachter met een heerlijk rustig nummer
Sorry, ik had dat antwoord erbij verwachtquote:![]()
Heb je Harvest? Het album waar dit op staat?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
In 2013 kende ik nog heel weinig van Neil Young, ik herkende zelfs Old Man niet.
Op Lowlands was ik bij de set van James McCartney (zoon van). Het was een hele matige show, ik vond alleen één liedje van hem leuk. Bleek dat Old Man te zijn
Nu ken ik wat meer van Neil Young. Geweldige artiest.
Het is een aardig beginpunt.My friends all drive horses![]()
deze is prachtig jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de mooiste van Neil en hij heet je welkomI love music |Ajax forever
Ow, het klinkt toch wel iets bekend.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ja hé, is soms best heftigquote:
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je Harvest? Het album waar dit op staat?
Het is een aardig beginpunt.Ja, nu ken ik het wel!
![]()
25 jaquote:Op donderdag 31 december 2015 00:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent zeker jonger dan 30?![]()
![]()
ja ongelofelijk maar waarquote:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |