Een beetje. De Oude Markt is erg mooi met een heel mooi aaneengesloten terras. Er is bij een brand in de Grote Kerk heel veel plat gebrand, helaas.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk om te winkelen, maar historie ademt het niet.
die ouwe meuk van Daft Punk heb ik nie veel mee, slecht is het ook nietquote:
Ja joh alles wat mannelijk is , is niet meer veilig voor der...oké behalve mannen wat ouderquote:
Hij is verkeerd geplakt, die dooie is een Lorikeet..is geen papegaaiquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Flashbacks naar het Malieveld. Ik heb nog nooit zo hoog gesprongen.
[ afbeelding ]
Deze baas weetquote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Flashbacks naar het Malieveld. Ik heb nog nooit zo hoog gesprongen.
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ga in juni weer naar Coldplay
Zondequote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een beetje. De Oude Markt is erg mooi met een heel mooi aaneengesloten terras. Er is bij een brand in de Grote Kerk heel veel plat gebrand, helaas.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja joh alles wat mannelijk is , is niet meer veilig voor der...oké behalve mannen wat ouder![]()
Coldplay
Ik heb hem nog steeds liggen hier.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze baas weet
Met die ledbandjes![]()
Ik vind Enschede leuker dan beide steden die je noemt, vanwege de studentenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde
Kan het alsnog een hele leuke stad zijn om te wonen. Maar bij de regio Twente denk ik alleen aan industriële historie. Eindhoven eo heeft ook niks trouwens. Zwolle en Deventer zijn wel leuk natuurlijk
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds liggen hier.
Zeiker.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is verkeerd geplakt, die dooie is een Lorikeet..is geen papegaai
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is niet voor niets Tripod (oftewel: het statief)
Dit liedje gaat over jouw UIquote:
mag dat niet bij baggermuziek?quote:
Dat ook ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
Op het Malieveld zong Chris Martin toch "Oh oh Den Haag"?
Dat maakt wel een boel goed!
jammer dat hij niet hello amsterdam riepquote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
Belediging voor de ganzenbordersquote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Volg geen pijltjesgooienvind het net zoiets als ganzenborden, sorry voor de dartsliefhebbers
Vals als de pitbull van een gemiddelde vmbo'erquote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
Verdedig je La Paay?quote:
Beetje raar om je eigen plaat te groeten vind je niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jammer dat hij niet hello amsterdam riep
Voor ganzenborden train je niet lieve schat!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Volg geen pijltjesgooienvind het net zoiets als ganzenborden, sorry voor de dartsliefhebbers
ja en zwaaien, moet er echt aan wennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |