ja ik zou dan liever naar Enschede gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, maar ik woon in Enschede.
Ik ben in november met mijn moeder een dagje toerist geweest, met een wandeltocht door de stad. Was erg leuk.
Lichtevoorde denk ik.quote:
quote:
Dat mag nooit Live in Wembley heten. Dat is voorbehouden aan Queen.quote:
quote:
Bedankt Leoquote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Air is trouwens beter.
Ow in Den Haag hebben we de wandeltocht gedaan. Enschede zien we elke dag. In Den Haag zijn leukere gebouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik zou dan liever naar Enschede gaan
Was toch het oude Wembleyquote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mag nooit Live in Wembley heten. Dat is voorbehouden aan Queen.
Alle andere die daar een prachtoptreden geven moeten het uit respect Live in London noemen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik blijf nog liever naar Jan Smit luisteren.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow in Den Haag hebben we de wandeltocht gedaan. Enschede zien we elke dag.
Marlene Dietrich er gewoon in, genot.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik herinner me nog top 2000's waar deze muziek niet welkom was en Zwei Kleine Italiener in de lijst stond.
Ik heb wel een keer een wandeltocht uitgestippeld in Enschede voor een groep moeders van Fok! die nu samen in een Facebookgroep zitten.quote:
Haten op Zwei Kleine Italianenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik herinner me nog top 2000's waar deze muziek niet welkom was en Zwei Kleine Italiener in de lijst stond.
gelukkig staat dat kutlied over die spanjaarden er niet meer inquote:Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Is een kunstquote:
Ja, die mooie tijd komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig staat dat kutlied over die spanjaarden er niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |