SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Bijna hele top tien zit al op meer dan 1000 in dit topic.quote:
Die james dean dinges mag jij dan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
roosje roosje is trouwens denk ik Geerds bruid en daardoor godin.
Goed gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef renwan het volgende:
Was bijna bang dat Opso lapo zou hebben, even ingegrepen
Ik gun je de OP gewoon hoorquote:
Wilde jij nog wat meesterwerkjes toegevoegd hebben in de OP? Ga niet terugzoeken namelijkquote:
Weet ik ook wel, maar Opso is gevaarlijk om de OP te krijgen!quote:
Mobiele FOK!kersquote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar Opso is gevaarlijk om de OP te krijgen!
Ja dit is een harde klap voor mijquote:Op woensdag 30 december 2015 23:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Die james dean dinges mag jij dan hebben
Als Geerd voor Roosje gaat dan is er helaas geen discussie meer mogelijk Sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2015 23:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dit is een harde klap voor mij
Ik ken mijn plek, voor Geerd moet ik stappen opzij doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Als Geerd voor Roosje gaat dan is er helaas geen discussie meer mogelijk Sneeuw
We voelen met je mee sneeuw! Daarom gunnen wij je ook ifim! We weten dat het een tweede keuze is, maar Geerds wil is Geerds wil!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek, voor Geerd moet ik stappen opzij doen.
Het doet nog steeds pijn echter.
Die ander is een goede keus zeg ik je en ze woont in de buurt!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En voor straf uit de laars van Geerd laten drinkenquote:
Die is bestemd voor Geerd, en voor Geerd alleen!quote:
Ik kan niet tegen Geed in...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We voelen met je mee sneeuw! Daarom gunnen wij je ook ifim! We weten dat het een tweede keuze is, maar Geerds wil is Geerds wil!
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ander is een goede keus zeg ik je en ze woont in de buurt!
Jij mag roosje hebben leeuw !! Jij hebt dat verdient.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |