Tja, als ik er ff voor ga zitten kan ik wel 2000 nummers noemen die mooier zijn dan 80% wat er in de lijst staat, maar helaas werkt dat zo niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
MM, underrated, Tori. Mother,Leather, Crucify (beetje gedateerd, maar dat boeit niet in deze lijst) allemaal beter dan de helft van deze lijst en dat is pas een lijst. En professional Widow hoort er natuurlijk soberso in
fles naa r binnen geschoten?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's de Karina-techniek. Maar die komt hier helaas niet meer
Wel vuurwerk en glitters enzo, en mensen die keiveel pillen op hadden achter onsquote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww echt, ja dan kan ik je smiley goed begrijpen
Ik vind Avicii wel leukquote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Net te vroeg, nu krijg je deze ellende mee.
Jazeker.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je de kerstfilm al af kunnen kijken?
Ik dacht serieus...wat heeft Emile hiermee te maken?quote:
Dat weet ik niet. Geen details.quote:
niets ten nadelen van Szura, maar dat wordt hier al jaren geroepen. Muziek moet rijpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daar is goed overna gedacht! goeie!
Wie is Emile?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus...wat heeft Emile hiermee te maken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |