Ze hebben toch maar één album?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit komt van hun laatste album.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwar Santana altijd met Scatman John.
Ik denk eigenlijk hoger dan. Dit soort plaatjes rijpen vaak beter dan hele grote hits.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja denk ook dat ik een cultclassic gaat worden. Ben meer benieuwd naar volgend jaar, nu is die nog zo bekend, welke plek hij dan zal staan
Logischquote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]hoe kun je iemand roepen die je niet kent?
Emmylou en Wolf weet ik als singles uit mijn hoofd die je zou moeten luisteren. Hoe ouder hoe folkier en hoe meer Zweeds-pagan achtige dingen...quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit komt van hun laatste album.
OK, gelukkig maar.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je m hebt gemist op dat album
da's namelijk een andere.
pas een jaartje of 8... newbiequote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]hang toch ook al wat aantal jaren op fok
Run staat op een album waar ze wel nog wat uptempo nummers op hebben staan, niet heel denderend maar wel een vermakelijk rockalbum tussen de Killers en de Kooks in.quote:
Of het blijver voor deze positie is, weet ik ook niet, maar sowieso wel voor de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk hoger dan. Dit soort plaatjes rijpen vaak beter dan hele grote hits.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje jammer dat ik Europa heb gemist, die vind ik nog mooier.
Ja deze blijft vast wel hangenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk hoger dan. Dit soort plaatjes rijpen vaak beter dan hele grote hits.
Zonde, wij wilden niet gaan ivm kou, maar Lennon wilde graag (wij zagen ze lopen met het kruis in de wijk Roombeek) en zijn toen toch even gegaan. Totaal geen spijt.quote:
Nou ja, Aviici komt er ook weg natuurlijk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |