Je vergeet twee "quote:
quote:
ok-->quote:
3/10quote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als Feyenoord opgehouden is kampioen te worden bedoel je?
quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://naamliedjes.nl/?ut(...)tm_campaign=2015web2
Hier kun je kijken wel liedje uit de top 2000 het best bij je past
nou die niet svp... rillquote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
je hebt er ook nog een dance uitvoering van, heeft ze later uitgebracht als mix dan
Hier was ie nog jongquote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Dylan kan wel, een beetje, zingen als het moet.
Oh, en waarom doet ie het dan nooit?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Beter dan ik voor 10 bierquote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Butterfly Kissesquote:
Je UI sluit wel aanquote:
Butterfly kissesquote:
Owwwwww in de auto is die wel lekkerquote:
madquote:
quote:
Ben je de hele nacht verder nog doorgegaan dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Szura het volgende:
Gaan er nog meer mensen doorhalen vannacht?
Ik weet niet wat dat is, maar het klinkt als iets magisch.quote:
Nee, ik moet morgen iets te lang gezellig zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Szura het volgende:
Neuh ik ga voor 6 uurtjes slaap ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Szura het volgende:
daar kan je mee thuiskomen..quote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Positie Score* Artiest - Titel
867 8 Bob Dylan - I Want You
127 9 Bob Dylan - Hurricane
1428 10 Bob Dylan - Lay Lady Lay
1882 11 Golden Earring - Bombay
1378 14 Bob Dylan - Just Like A Woman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop