Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Zitten er nog mensen in #TeamWiskundeLeraar hier?
Wijsheden van Stieve.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef Pascalus het volgende:
Anything can happen. The power of the team is the team.
Welke nog meer dan? Ik zie liever de objectieve Stijn. Dan zal je echt genieten. Deze potten zie je zelden hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef nog. Drie jongens gesneuveld dankzij de walgelijke zevende set.
Ik ben dartsliefhebber. Hoop op 3-3 dan ben ik tevreden. Als Norris wint ook goedquote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard want hafcfan supportert Webster
Sportieve tietjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef tja77 het volgende:
Kleine lieve tietjes heeft ze volgens mij
Ik sla hem ook over.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga deze niet eens kijken. Hoor het wel wanneer die pedo opkomt (meestal wordt er dan buiten opeens geen vuurwerk meer afgestoken)
ik vind dat echt zo een mannetje waar je je kinderen niet bij alleen laat. Niet dat ik kinderen heb, maar als ik ze had liet ik ze niet alleen bij hem.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Zitten er nog mensen in #TeamWiskundeLeraar hier?
Dat hoort allemaal bij het volwassen wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik wrijf net een beetje over mijn benen en ik voel gewoon wat haartjes. Walgelijk.
Gun jij je kinderen een middagje met Jelle?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik vind dat echt zo een mannetje waar je je kinderen niet bij alleen laat. Niet dat ik kinderen heb, maar als ik ze had liet ik ze niet alleen bij hem.
Hiermee insinueer ik overigens niets. 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |