Dat valt mij weer van je mee ouwe reusquote:Op woensdag 30 december 2015 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben dartsliefhebber. Hoop op 3-3 dan ben ik tevreden. Als Norris wint ook goed
ik word er moe vanquote:Op woensdag 30 december 2015 22:00 schreef tja77 het volgende:
Vergelijking met tennis.
Je verwacht het niet
Een echte man wrijft met zijn blote mannenklauwen over zijn harige mannenbenen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik wrijf net een beetje over mijn benen en ik voel gewoon wat haartjes. Walgelijk.
De Coos Stompe van het tennisquote:Op woensdag 30 december 2015 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Micha met haar always first round loss
Holbewoner.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een echte man wrijft met zijn blote mannenklauwen over zijn harige mannenbenen.
beter ga je ook neutraal kijkenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt mij weer van je mee ouwe reus
lekker aan je harige lijf voelen als een echte ventquote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Viespeukquote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
7/10 wedstrijden ben in neutraal. Ik kan overigens prima leven met Webster maar het wel een voorkeur voor Norrisquote:
Chocoladereep? Ben je een wijf ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Zojuist een chocoladereep cadeau gekregen. Een klein goedmakertje op deze ietwat trieste avond
Niks mis met wat te kanen, zoals iedere viesdikke FOKker beaamtquote:Op woensdag 30 december 2015 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Chocoladereep? Ben je een wijf ofzo?
Ga je hem rectaal inbrengen chocoprinsje?
Dat ben ikquote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef tralalala het volgende:
Maar wat was dat nou met die #viesdik vlag/doek? Zit er iemand van FOK! in de zaal?
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik haat alleen de Misa met kort haar. Deze versie is
Wel QF wimbledon gehaald met vieskort haarquote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was genant inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |