sterker nog: laagste positie ooit, daar moeten we wat aan doen volgend jaar!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, 104 in 2000 is me net ingefluisterd en sinds 2006 niet eens bij de beste 200.. nederland is een smakeloos land
(tenzij het over Duncan Browne gaat)

Made in Heaven is echt een prachtplaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft knap dat hij ondanks zo ziek, nog tot goede vocalen in staat was

Ja hoor zingen daar toch geen bepaald nederlands accent.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mag ik dan meereizen in je tijdmachine?

Welk liedje heeft hij als laatste ingezongen?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft knap dat hij ondanks zo ziek, nog tot goede vocalen in staat was

Met z'n laatste krachten opgenomen. Album Made in Heaven is ook geweldig en indrukwekkend.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zag hij er toen al slecht uit hè?

jij mag dat..... pot vooral de woede in je niet opquote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zure opmerkingen maken over lesbo's?![]()
Nee, kut dat Michiel gewonnen heeft zeg. Die gunde ik het het minst.

volgens mij nog geen maand er na overledenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

ook geen lichtjes?quote:

Ik vind dat wel een pushplaatje ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
sterker nog: laagste positie ooit, daar moeten we wat aan doen volgend jaar!

Ik schrok al van de clip van I'm Going Slightly Mad. Zo'n mager gezicht.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

Dit ja. Fantastische docu trouwens over zijn leven.quote:

Ik vind van dat album You don't fool me echt fantastisch!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n laatste krachten opgenomen. Album Made in Heaven is ook geweldig en indrukwekkend.

Ja, ik heb het gezien in de documentaire.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n laatste krachten opgenomen. Album Made in Heaven is ook geweldig en indrukwekkend.

Dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Made in Heaven is echt een prachtplaat.

Die was wel heel knap. Dat ie die nog heeft ingezongen toen ie al dood was.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]

Volgens mij Mother Love. Het deel wat Brian daar zingt, was eigenlijk voor Freddie bestemd.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welk liedje heeft hij als laatste ingezongen?

Ik dacht The Show Must Go Onquote:Op woensdag 30 december 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welk liedje heeft hij als laatste ingezongen?

en halo of fliesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, 104 in 2000 is me net ingefluisterd en sinds 2006 niet eens bij de beste 200.. nederland is een smakeloos land
(tenzij het over Duncan Browne gaat)

ondanks t knip- en plakwerkquote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |