http://www.leukerecepten.(...)zond-chocoladetoetjequote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is nu even rustig... even vraagje.
Ik moet morgen voor 4 man een dessert maken. Ik ben niet zo handig in de keuken, maar ik moet er wel zelf moeite voor doen.
Tips?
een pak chocoladevla en een pak blanke vla kopen?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
Dit klinkt als de zanger van Queen
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
zoietsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een pak chocoladevla en een pak blanke vla kopen?
Mooie Spaanse plaat he?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
Browniesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is nu even rustig... even vraagje.
Ik moet morgen voor 4 man een dessert maken. Ik ben niet zo handig in de keuken, maar ik moet er wel zelf moeite voor doen.
Tips?
Ergens hoort het er ook wel een beetje bij, maar ja, in zalen hebben anderen er last van. Dat lijkt me ook wel vervelend met een concert, dan wil je halverwege het liefst even weg om te roken, maar dan mis je toch watquote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]da's wel bijzonder ja.
Ik ben zelf een roker, dus vind het wel balen dat je daarvoor ff weg moet tegenwoordig. Al snap ik dat heel goed in de kleine zalen.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef zorro28 het volgende:
Waarom staat dit nummer als alleen Freddie in de lijst?
In Barcelona was ik bij een show met de fontein met deze muziek. Dat was wel heel mooi.quote:
Dat is bij sommige duetten zo (om onduidelijke redenen).quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef zorro28 het volgende:
Omdat dit van een album van hem alleen met die dikke Italiaanse is.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef zorro28 het volgende:
Goede vraag.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef zorro28 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |