quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ajacied422 op 30-12-2015 20:54:49 ]
Niet met mijn 24 grams dartpijlquote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Wie zou hier Misa penetreren met zijn 24 grams dartpijl?
XDquote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Er staat een ode aan Gramulanion in de OP
Wie is dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had hem opgemerkt jaquote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Vertel, van wie zou ik een kloon kunnen zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn z'n kloonscanner maakt overuren.
Geen idee, ik moet zeggen dat het mij persoonlijk bijzonder weinig interesseert.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel, van wie zou ik een kloon kunnen zijn?
Ik ben zeer benieuwd wat eruit zal komen moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet zeggen dat het mij persoonlijk bijzonder weinig interesseert.
Ik ben nog meer voorspelbaarder dan een trillende Kuip die schreeuwt om een penalty.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
Toen ik die post plaatste wist ik al dat Stijn hem ging verwijderen.
Je noodzaak voor aandacht viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat eruit zal komen moet ik zeggen
Dat valt reuze mee kan ik meldenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je noodzaak voor aandacht viel mij ook al op ja.
Mogelijkerwijs is het bord rondquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Deze partij kan twee kanten op.
Chisnall kan winnen, maar ook Wright kan winnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Deze partij kan twee kanten op.
Chizzy is een counterdarter.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wright verslaat Chisnall tot nu toe op de 180'ers.
Reactiedarts.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chizzy is een counterdarter.
Wright speelt verzorgd darts.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chizzy is een counterdarter.
Dat zal erom spannenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die met dat kleurenkapsel weegt net wat minder denk ik.
Alsof je zomaar wint, foutquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chisnall kan winnen, maar ook Wright kan winnen.
Het is als of /Haasequote:Op woensdag 30 december 2015 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof je zomaar wint, fout
#Haasequotes
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die met dat kleurenkapsel weegt net wat minder denk ik.
Van het austrelien ooowwpenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Winnaar naar de quartelfinale toch?
spanning erin houden voor de kijkersquote:
Ik denk dat jij toen weg wasquote:Op woensdag 30 december 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij al gestopt als moderator trouwens, of is dat tijdens mijn afwezigheid gebeurd?
Jij had samen met Guitarist nooit moeten stoppen met moderatenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij al gestopt als moderator trouwens, of is dat tijdens mijn afwezigheid gebeurd?
De spanning mag wel afgelopen zijn en Wright raus, niks mis meequote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
spanning erin houden voor de kijkers
Van Barneveld post een filmpje van zichzelf tijdens het ingooien.twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 30-12-2015 om 21:00:47Meanwhile in London... Back to the practice boards it is ! #rtl7darts @OfficialPDC https://t.co/O03GIbjxOa reageer retweet
Samen met wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij had samen met Guitarist nooit moeten stoppen met moderaten
Motivatie was een beetje weg dus ik vond het tijd voor iemand die weer met frisse zin aan de slag gaatquote:
Dat eet ik niet.quote:
Van wie??quote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt genot joh. Stijn zelfs jij moet van Wtight kunnen genieten als dartsliefhebber
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik was me er van bewust dat darters over het algemeen niet zo knap zijn, maar Chizzy slaat echt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Iedere avond 180quote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Szura het volgende:
Ik wil wel aanvallend darten richting Misa
Verwarrend dat jij johannes' UI hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan de sponsors op haar jasje niet lezen.
Ik heb gewoon mijn eigen UI.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verwarrend dat jij johannes' UI hebt
Integendeel.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ze iets zinnigs gezegd?
TV staat op mutequote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ze iets zinnigs gezegd?
Die zijn, op een uitzondering na, niet zo mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk wel erg dat ik dacht dat die chick een darter was
Noem eens de uitzondering.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zijn, op een uitzondering na, niet zo mooi
Vertel me snel allesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat we een nieuwe tompsv18 hebben?
Droge troepquote:Op woensdag 30 december 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik consumeer momenteel een eierkoek.
Ik weet voor wie deze sneer is bedoeld. Ik kijk reikhalzend uit naar zijn counterquote:Op woensdag 30 december 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de UI van een ander 'lenen' en zo willen meeliften op het succes van andere users vind ik altijd een beetje zielig. Hiermee geven ze eigenlijk aan zelf niet interessant genoeg te zijn om een indruk achter te laten.
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet voor wie deze sneer is bedoeld. Ik kijk reikhalzend uit naar zijn counter
Russ Brayquote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef StephanL het volgende:
Deze referee is een baas, met zij stem.
Ik koop ze nooitquote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan koop jij verkeerde eierkoeken
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Oh shit.
Onlogisch begint weer over het krat bier. Ik ben snel weg hier.
Ik moet je helaas in spanning laten, ik doe het rustig aan vandaag. Tenzij het een reactie op Davy betreft.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet voor wie deze sneer is bedoeld. Ik kijk reikhalzend uit naar zijn counter
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op woensdag 30 december 2015 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Oh shit.
Onlogisch begint weer over het krat bier. Ik ben snel weg hier.
Bedankt voor deze woordkeuze Frank.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De menselijke maat teistert ook Dave Chisnall
Ik heb voor je gereageerd in het schoen opeten topicquote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze woordkeuze Frank.
wright aan het elastiekquote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede regel, zal het even doorzettenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Darters die hun wedstrijd aangrijpen om clowneske gedragingen te kunnen vertonen dienen per direct uit het toernooi te worden gezet
Graag gedaan, Zacharias.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze woordkeuze Frank.
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Darters die hun wedstrijd aangrijpen om clowneske gedragingen te kunnen vertonen dienen per direct uit het toernooi te worden gezet
Is Ducrot's jarogon zo ver doorgedrongenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry, het spijt me.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Ducrot's jarogon zo ver doorgedrongen
Linkje?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb voor je gereageerd in het schoen opeten topic
Normaliter zou ik zeggen joh zoek zelf lui varken, maar voor een goede vriend ben ik bereid toch de link even te zoeken!quote:
Beetje aan het linkeballen. Eerst het bordje van Wright leeg eten.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Chisnall geen tactisch plan heeft.
Frank Verhoeven is erger dan die tweequote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk al die Herbert en Ducrot uitspraken. Was net blij dat ik even verlost was van die twee.
Of course.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Een echte liefhebber luistert toch liever naar Wuyts.
Straks begint het weer in Argentinie met bazen als Haedoquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk al die Herbert en Ducrot uitspraken. Was net blij dat ik even verlost was van die twee.
Wist je dat Tom Boonen half doof is na een valquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Bobbie Trakselquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Quintana, Dani Diaz en Gaviria.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks begint het weer in Argentinie met bazen als Haedo
Buzz heeft weer een pareltje achtergelaten op mijn bait.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
IK GA DIRECT KIJKEN.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Buzz heeft weer een pareltje achtergelaten op mijn bait.
Jij valt niet serieus te nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
Ik heb 12 euro op Wright staan
Ik juich voor Wright
Ik wist hetquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Quintana, Dani Diaz en Gaviria.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Pijnacker 2004 is toch wel genoemd?
Ik had een bet staan gisteren op MVG, maar ik juichte voor Barney.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
Ik heb 12 euro op Wright staan
Ik juich voor Wright
Dat verzacht het leedquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal 100% op aarde toen ik die beslissing maakte
Dayer is niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist hetIn het bijzonder de jonge Quintana toch?
Maar wel soort van obscuur toch?quote:
Dit jaar nog niet, hij gaat eerst Olympisch kampioen worden op de baan.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar wel soort van obscuur toch?
Die Gaviria is wel echt een baasDie moet echt eens naar een grote ronde
Bedankt vriend. Ik voel nu toch een soort van verbondenheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen joh zoek zelf lui varken, maar voor een goede vriend ben ik bereid toch de link even te zoeken!
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Jij bent voor Chisnall, want er zit een enorme baas in zijn kamp:quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chisnall kan winnen, maar ook Wright kan winnen.
De Arend.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij bent voor Chisnall, want er zit een enorme baas in zijn kamp:
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Die haat tegen Wright is wat sneu. Geweldige speler die gewoon smijt. Chizzy ook trouwens. Jammer dat er 1 uit moet en Norris of Webster doorgaat
quote:
't Is wel een mongool.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Die haat tegen Wright is wat sneu. Geweldige speler die gewoon smijt. Chizzy ook trouwens. Jammer dat er 1 uit moet en Norris of Webster doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |