SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
wow, maak ik gewoon nog een beetje kans?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan liever mcg groetjes
Trouwens, dat Etsu jou en mij een goed koppel vindt is een belediging tegenover jou. Dat je het weet.quote:
Gelukkig kan Opso wat van mij hebben. Dat je het weet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Trouwens, dat Etsu jou en mij een goed koppel vindt is een belediging tegenover jou. Dat je het weet.
alleen als je rozen stuurtquote:Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon nog een beetje kans?
etsu en ik zijn goede freunden. Hij mag zulke beledigingen makenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Trouwens, dat Etsu jou en mij een goed koppel vindt is een belediging tegenover jou. Dat je het weet.
Finland ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
spatie welke afkomst jij denken?
Dat dacht ik al, maar is toch wel erge belediging, ik zou die niet pikken..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
etsu en ik zijn goede freunden. Hij mag zulke grappen maken
is het tastbaar of krijg ik het in natura?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dankje etsu, je krijgt een cadeautje bij het gourmetten
hoezo vind je mij te pittig pax :squote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stop die rozen nog in een niet zo fijn plekje bij jou
is dat echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo vind je mij te pittig pax :s
Ik ben vet lief in het echt
Nee natuurlijk niet. Ik zou waarschijnlijk gewoon Nederland denken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
uhu maar kon je dat opmaken van het foto
pics van je poesjequote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn kad liep over de toetsenbord dit zei ik niet
gay!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik zou waarschijnlijk gewoon Nederland denken.
oke oke ik geloof jequote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn kad liep over de toetsenbord dit zei ik niet
HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke oke ik geloof je
als je hem maar niet meer oppakt want dan stikt hij zowat
ik lijk er niet op!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen Nederlanders, vriend!
ja daar ben ik het wel mee eens ja. europeanen zien er bijna allemaal hetzelfde uit, de blanke. soortvan chinesequote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil zie tussen blanken.
Chinezen nog meer natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja daar ben ik het wel mee eens ja. europeanen zien er bijna allemaal hetzelfde uit, de blanke. soortvan chinese
die kat van laatst?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Die poes kijkt altijd geschrokken en houdt er niet van om opgetild te worden dus kijkt die altijd bang op foto's. Paxcon vindt mij een poesjeskiller
ja oké, ik zou wel iemand nodig moeten hebben die niet over zich heen laat lopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat echt?
ik ben een beetje soft namelijk
ja spleetogequote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chinezen nog meer natuurlijk.
McGrath in 3...2...1...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jadie mij ging krabben tussen mn tiet godver
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een video waar jij een big fat pussy oppakt
gelijk opensnijden met machetequote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet iemand zonder persoonlijkheidquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké, ik zou wel iemand nodig moeten hebben die niet over zich heen laat lopen.
En ja ik ben heel lief
je mag zelf kiezenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
is het tastbaar of krijg ik het in natura?
jammerquote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo vind je mij te pittig pax :s
Ik ben vet lief in het echt
Ja vet lieffquote:
Omgawdquote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gelijk opensnijden met machete
Toto is hetero.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet iemand zonder persoonlijkheid
Waar is toto
Seksbeluste gekquote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar is toto
hoezo geen persoonlijkheid?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar is toto
hoezo jammer?quote:
Waarom vertel jij mijn naam door aan mensen die mij amper kennenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
McGrath weet nu je naam trouwens.
nee dat was een beetje onzinquote:
Ik dacht dat hij het al wist en alleen wou testen of ik het wist. Sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom vertel jij mijn naam door aan mensen die mij amper kennen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het al wist en alleen wou testen of ik het wist. Sorry
haha in je dromenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat we het geheim zouden houden
Sukkelquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het al wist en alleen wou testen of ik het wist. Sorry
Gekquote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik gun jou geluk met het andere geslacht
nu al een nieuwe?quote:
ik sla geen meisjesquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blauwe plekken dus nain
Goedmaakseks.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Hoe maak ik dit goed? Een tekening?
dan nog zelfs met sparren sla ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge is recreatief kickboxen tochhh
Wat als ik je keihard in de ballen trapquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan nog zelfs met sparren sla ik niet
zal jou eens slaanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan nog zelfs met sparren sla ik niet
ik heb het beidequote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag wel een beetje pit in zitten toch?
dan ik jou dieuwenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als ik je keihard in de ballen trap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |