Wel wat aardige nummers. The Strokes hebben wat meer goede nummers afgeleverd.quote:
Silent Alarm is echt fantastisch.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een goeie jaEr zijn er zeker nog wel meer (misschien de Libertines, de eerste plaat van Bloc Party, The National) maar dit zijn een paar goeie voorbeelden
Banquet van Bloc Partyquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een goeie jaEr zijn er zeker nog wel meer (misschien de Libertines, de eerste plaat van Bloc Party, The National) maar dit zijn een paar goeie voorbeelden
Heb je hun nieuwe liedje gehoord? Zo nee, dan niet aan beginnen.quote:
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien mijn ouders gratis bellen naar vast en mobiel laat ik hun telefoon 2 keer over gaan en dan hang ik op en belt ze terug
Afghan Whigs, Placeboquote:
ik zag ze ooit in het voorprogramma van Blur. Ik was de enige die dat echt goed vondquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt.
The Raveonettes horen natuurlijk niet in de top 2000, dat is echt wel een niche band.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef cafca het volgende:
Totaal overbodige versie, dit. Doe mij het origineel maar
The Nationalquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hele plaat heeft geen slecht liedje, mist alleen een echte uitschieter, Banquet is een prima nummer.quote:
Nee, hierna komt Immortalquote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Zorro het volgende:
Sla er maar een paar over, ga maar naar de Golden Earring.
Een 2e moeder om je hypotheek te betalen lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellen
nee, alleen dat eerste album is echt goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je hun nieuwe liedje gehoord? Zo nee, dan niet aan beginnen.
2de album is ook nog prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hele plaat heeft geen slecht liedje, mist alleen een echte uitschieter, Banquet is een prima nummer.
hahahhahaa nou vroegah waren onze gesprekken altijd heul kort, maar tegenwoordig kletsen we over de meest stomzinnige onzin ;Dquote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Mouse is back
Voorvrouw ging zelf te vroeg naar huis en verwacht dat ik gewoon mijn werk doeJaa daag gewoon mijn werk afgeraffeld en naar huus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |