Wel wat aardige nummers. The Strokes hebben wat meer goede nummers afgeleverd.quote:
Silent Alarm is echt fantastisch.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een goeie jaEr zijn er zeker nog wel meer (misschien de Libertines, de eerste plaat van Bloc Party, The National) maar dit zijn een paar goeie voorbeelden
Banquet van Bloc Partyquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een goeie jaEr zijn er zeker nog wel meer (misschien de Libertines, de eerste plaat van Bloc Party, The National) maar dit zijn een paar goeie voorbeelden
Heb je hun nieuwe liedje gehoord? Zo nee, dan niet aan beginnen.quote:
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien mijn ouders gratis bellen naar vast en mobiel laat ik hun telefoon 2 keer over gaan en dan hang ik op en belt ze terug
Afghan Whigs, Placeboquote:
ik zag ze ooit in het voorprogramma van Blur. Ik was de enige die dat echt goed vondquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt.
The Raveonettes horen natuurlijk niet in de top 2000, dat is echt wel een niche band.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef cafca het volgende:
Totaal overbodige versie, dit. Doe mij het origineel maar
The Nationalquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hele plaat heeft geen slecht liedje, mist alleen een echte uitschieter, Banquet is een prima nummer.quote:
Nee, hierna komt Immortalquote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Zorro het volgende:
Sla er maar een paar over, ga maar naar de Golden Earring.
Een 2e moeder om je hypotheek te betalen lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellen
nee, alleen dat eerste album is echt goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je hun nieuwe liedje gehoord? Zo nee, dan niet aan beginnen.
2de album is ook nog prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hele plaat heeft geen slecht liedje, mist alleen een echte uitschieter, Banquet is een prima nummer.
hahahhahaa nou vroegah waren onze gesprekken altijd heul kort, maar tegenwoordig kletsen we over de meest stomzinnige onzin ;Dquote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 2e hypotheek om mijn moeder te kunnen bellen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Mouse is back
Voorvrouw ging zelf te vroeg naar huis en verwacht dat ik gewoon mijn werk doeJaa daag gewoon mijn werk afgeraffeld en naar huus.
Die ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een 2e moeder om je hypotheek te betalen lijkt me ook wel wat.
Mm, vind Radiohead nog wel treetje hoger, maar Boxer en High Violetquote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The National
Beste band ooit.
The Raveonettes passen daar niet écht bij neequote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zag ze ooit in het voorprogramma van Blur. Ik was de enige die dat echt goed vond
retesaai live en aardig op de plaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The National
Beste band ooit.
Eerste helft top maar vanaf dat walgelijke Where Is Home? is er weinig goeds meer op te vinden.quote:
Een 2e moeder kan ik niemand aanradenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een 2e moeder om je hypotheek te betalen lijkt me ook wel wat.
Oei hier verschillen wij van mening, live vind ik hem altijd wel aardig loskomenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
retesaai live en aardig op de plaat.
Muzikaal en Chris Martin in één zinquote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik zou Travis wel in de Top 2000 willen. Ik was ooit die-hard fan. Driftwood, Turn, Flowers in the window.
Ze hebben Chris Martin muzikaal geïnspireerd dus ik denk dat veel mensen boos op ze zijn.
The National is geweldig livequote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga met je meequote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ff WIDM kijken. Tot over een uur
Ja dat punt was nog wat lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Een 2e moeder kan ik niemand aanraden
Ik had pas een discussie met haar, dat ze me niet steeds moet bellen voor allerlei onzin als ik thuis ben. Om vervolgens zelf te 10 minuten later te bellen over dat de supermarkt wasmiddel in de aanbieding hadquote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahhahaa nou vroegah waren onze gesprekken altijd heul kort, maar tegenwoordig kletsen we over de meest stomzinnige onzin ;D
Radiohead is de beste live band die ik gezien heb..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, vind Radiohead nog wel treetje hoger, maar Boxer en High Violet![]()
Driftwood en Sing zijn prachtig ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik zou Travis wel in de Top 2000 willen. Ik was ooit die-hard fan. Driftwood, Turn, Flowers in the window.
Ze hebben Chris Martin muzikaal geïnspireerd dus ik denk dat veel mensen boos op ze zijn.
Ik ken allen why does it always rain on me, maar die zou wel mogenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef Cee het volgende:
heb ze 2 keer live gezien. 1e keer aardig, 2e keer heb ik me echt verveeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei hier verschillen wij van mening, live vind ik hem altijd wel aardig loskomen
hahahahaha gelukkig lijk je niet op je moeder. Maar goed ik was onderweg naar HHB.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met haar, dat ze me niet steeds moet bellen voor allerlei onzin als ik thuis ben. Om vervolgens zelf te 10 minuten later te bellen over dat de supermarkt wasmiddel in de aanbieding had
Die vond ik live meer dan prima inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead is de beste live band die ik gezien heb..
Soort plastic exotic dancersquote:
Tja we can agree to disagreequote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The National is geweldig liveIk neem jou ook niet meer serieus.
ja, brahten dit jaar nog een nieuwe cd uitquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied. Bestaat deze band eigenlijk nog?
Ging dit over de Killersquote:
Oh nu zie ik pas wat hij schreefquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Een 2e moeder kan ik niemand aanraden
De Huishoudbeurs? Nu?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha gelukkig lijk je niet op je moeder. Maar goed ik was onderweg naar HHB.
Watquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schrijf The Man Who, Good Feeling en The Invisible Band erbij op je lijstje, Uc. Top-albums. Vooral The Man Who.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken allen why does it always rain on me, maar die zou wel mogen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha gelukkig lijk je niet op je moeder. Maar goed ik was onderweg naar HHB.
Blofquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik live meer dan prima inderdaad.
Beste liveoptreden kun je bij mij wel raden denk ik
Na oud en nieuw maar een paar liedjes luisteren danquote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, brahten dit jaar nog een nieuwe cd uit
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarmquote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bloc Party in Top 2000 zou episch zijn!
Interpol wil ik ook wel!
Ohja the man who ken ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Schrijf The Man Who, Good Feeling en The Invisible Band erbij op je lijstje, Uc. Top-albums. Vooral The Man Who.
Beschrijf het Evanescence publiek eens?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef cafca het volgende:
Hen ze ooit wel eens live gezien, vooral gelachen om het publiek
Mooi nummer welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
inb4 mannen die gaan zeiken dat vrouwen hier op gestemd hebben
Diep teleurgesteldquote:
een heel album trek ik niet. Maar goed laat ik ze nog eens in de playlist gooien...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat
Live zijn ze geweldig. Aardig op plaat, dan heb je er wellicht niet zo vaak naar geluisterd. Het echte kwartje viel bij mij pas laat.
Obstacle 1quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarm
Leif Eriksonquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpol die eerste LP is zo goed he, nog beter dan Silent Alarm
Allemaal geforceerd sober?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef cafca het volgende:
Hen ze ooit wel eens live gezien, vooral gelachen om het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |