dat is niet de juiste routequote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb deze route al in mijn Garmin staan, een keer getekend vanaf mijn huis:
[ afbeelding ]
Ik had het kunnen verwachtenquote:
ow jij hebt tijdens het bakken gewoon bij elke bol die je in de olie hebt gegooid een slok genomenquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind rozijnen wel lekker, maar mijn oliebol heb ik liever zonder
Geloof me.. dat is nog niks bij wat Diaan op gaat etenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb eergisteren 11 oliebollen opgegeten
Nou ja goed, er gebeuren in jouw familie gekkere dingen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alleen aan chocolade alquote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me.. dat is nog niks bij wat Diaan op gaat eten
sundequote:
Ow ik ga er echt wel meer eten.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:54 schreef Szura het volgende:
Oliebollen is wel echt het meest vadsige voedsel op aarde
Jij rekent hier buiten de kapsalon.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:54 schreef Szura het volgende:
Oliebollen is wel echt het meest vadsige voedsel op aarde
Ja ook dat nog...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het kunnen verwachten
Per ongeluk expres te veel gebakkenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me.. dat is nog niks bij wat Diaan op gaat eten
Gevalletje uitvaart weer...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet zo kapot van Yusuf eigenlijk, maar dit is wel een classic.
Ik heb er nog geen één op.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had er gewoon bier bij staan om te drinken.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij hebt tijdens het bakken gewoon bij elke bol die je in de olie hebt gegooid een slok genomen
En de Quadruple Bypass Burger.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Jij rekent hier buiten de kapsalon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |