quote:KAN IK MIJN IMAX 3D-BRIL HERGEBRUIKEN?
Vanaf 31 juli 2014 werkt Pathé bij IMAX 3D met een bril die je voor € 1,00 koopt. De bril is daarna jouw eigendom en kun je bij volgende bezoeken aan een IMAX 3D-voorstelling weer meenemen. Je kunt dan bij aankoop van het ticket de optie voor de bril uitvinken.
Pathé adviseert om de IMAX 3D-bril maximaal 3 keer te gebruiken, om altijd van een optimale filmbeleving te kunnen genieten.
Voor IMAX 3D is een andere bril nodig dan bij reguliere 3D-voorstellingen. Let er daarom goed op dat je de juiste bril gebruikt.
Unlimited Gold abonnees ontvangen 1 keer per jaar een speciale IMAX 3D-bril. Deze bril is duurzamer dan de gewone IMAX 3D-bril en kan alleen voor IMAX-voorstellingen worden gebruikt. Na een jaar krijg je automatisch bericht dat je bij de balie van de bioscoop een nieuwe bril kan ophalen.
aha ok thanks. Ga vaak naar 2 bioscopen, maar van 1 bril weet ik wel vrij zeker dat ie van dezelfde bios is als waar ik heen ga.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef FredvZ het volgende:
Als je steeds naar dezelfde bioscoop gaat kan je je brilletjes hergebruiken.
Neem gewoon alles mee en probeer het uit, schrijf op de brillen (niet op het "glas" natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 16:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
aha ok thanks. Ga vaak naar 2 bioscopen, maar van 1 bril weet ik wel vrij zeker dat ie van dezelfde bios is als waar ik heen ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop