quote:KAN IK MIJN IMAX 3D-BRIL HERGEBRUIKEN?
Vanaf 31 juli 2014 werkt Pathé bij IMAX 3D met een bril die je voor ¤ 1,00 koopt. De bril is daarna jouw eigendom en kun je bij volgende bezoeken aan een IMAX 3D-voorstelling weer meenemen. Je kunt dan bij aankoop van het ticket de optie voor de bril uitvinken.
Pathé adviseert om de IMAX 3D-bril maximaal 3 keer te gebruiken, om altijd van een optimale filmbeleving te kunnen genieten.
Voor IMAX 3D is een andere bril nodig dan bij reguliere 3D-voorstellingen. Let er daarom goed op dat je de juiste bril gebruikt.
Unlimited Gold abonnees ontvangen 1 keer per jaar een speciale IMAX 3D-bril. Deze bril is duurzamer dan de gewone IMAX 3D-bril en kan alleen voor IMAX-voorstellingen worden gebruikt. Na een jaar krijg je automatisch bericht dat je bij de balie van de bioscoop een nieuwe bril kan ophalen.
aha ok thanks. Ga vaak naar 2 bioscopen, maar van 1 bril weet ik wel vrij zeker dat ie van dezelfde bios is als waar ik heen ga.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef FredvZ het volgende:
Als je steeds naar dezelfde bioscoop gaat kan je je brilletjes hergebruiken.
Neem gewoon alles mee en probeer het uit, schrijf op de brillen (niet op het "glas" natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 16:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
aha ok thanks. Ga vaak naar 2 bioscopen, maar van 1 bril weet ik wel vrij zeker dat ie van dezelfde bios is als waar ik heen ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |