Stem er dan ook opquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lollige DEUTSCHE SCHALPLATTE
quote:
Hij wilde geen deel van de opbrengst maar gewoon worden uitbetaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier heeft Eddie wel te weinig voor gekregen.
van mij was dit de eerste LPquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Stickertje het volgende:
Eerste cd die ik ooit kocht was van MJ..
Andere Steve.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jeff op drums ja. En David Paich en Steve Porcaro deden ook mee toch?
Dat sowieso niet. Eruption mag ook wel in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volledig uit vrije wil toch?
Plus we hoeven geen medelijden met Eddie te hebben.
Ik ga even uit van de muziek die hij heeft gemaakt.quote:
Zelfde met Venus van Shocking Blue. Zit een pianootje in gespeeld door de producer. Besloot niet mee te delen in de opbrengstquote:Op woensdag 30 december 2015 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wilde geen deel van de opbrengst maar gewoon worden uitbetaald
Ik dacht dat Ringo drumde.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jeff op drums ja. En David Paich en Steve Porcaro deden ook mee toch?
quote:Tijdens de opnamen braken vechtpartijen uit. Dit kwam doordat de cast uit echte bendeleden bestond. Nadat de politie had moeten ingrijpen werd besloten om de clip met acteurs op te nemen.
Van mij ookquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Stickertje het volgende:
Eerste cd die ik ooit kocht was van MJ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |