Billy Curriequote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Viool straks. Billy Currie, multitalent.
Dancing with tears in my eyes is zoquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ultravox hoor ik helaas maar één keer per jaar. Altijd genieten!
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Ik ook. Lijkt me echt een prachtige stadquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nog wel een keertje naar Wenen heen.
Ja, mijn favoriet ookquote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dancing with tears in my eyes is zo
Het is aan jezelf om te zorgen dat je ze vaker hoort dan 1 keer per jaarquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ultravox hoor ik helaas maar één keer per jaar. Altijd genieten!
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
Ik denk wat hoor ik een geschreeuw in de keuken.... is Diaan aan het meezingen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je postnummer van de lapo in vorig topic. Maar ik zie t al. Op de seconde gelijk dus dan kan hij blijkbaar nog voor het slotjequote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Nogmaals sterkte voor peacequote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nu een bak deeg gemaakt met malibu ipv bier. Ben benieuwd hoe die oliebollen smaken.
Naar kokos.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nu een bak deeg gemaakt met malibu ipv bier. Ben benieuwd hoe die oliebollen smaken.
Nah, ik ben meer van de John Foxx periode. My Sex, Hiroshima Mon Amour...quote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
2x nog liever.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draai alsjeblieft nog een keer Ultravox
Oh okay nu snap ik hemquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je postnummer van de lapo in vorig topic. Maar ik zie t al. Op de seconde gelijk dus dan kan hij blijkbaar nog voor het slotje
Ik wil me wel opofferen om ze te keurenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |