quote:
Laptopje hier nuquote:Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wacht maar tot Szura weer opent....
Sterktequote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
Ik denk wat hoor ik een geschreeuw in de keuken.... is Diaan aan het meezingen![]()
![]()
![]()
Haal je staart uit mijn oor.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dans nu op Uccie d'r schouder.
En hoe klinkt hetquote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
Ik denk wat hoor ik een geschreeuw in de keuken.... is Diaan aan het meezingen![]()
![]()
![]()
Choke kampioenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig walgelijk viesdik
Ik dacht ze ruzie aan het maken wasquote:
Ze kent haar plek welquote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Die zit op de laptop nuquote:Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wacht maar tot Szura weer opent....
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht ze ruzie aan het maken was
Als ik stik in de kaviaarquote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
Zouden we zelf een Blof liedje kunnen schrijven? Ik begin met een zin en we quoten elkaar?
Mijn grijze ziel stort als een toren in elkaar...
Ik ben ooit eens met de verbandtrommel naar de keuken gerend omdat ik dacht dat mijn moeder een hand kwijt was ofzo....stond ze ook te zingen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht ze ruzie aan het maken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |