SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Ik ben meer van Rob Penders"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Poisson[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Robbie lult ook overal doorheenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Met zo'n TT zal ik je je afkeur van Den Haag vergeven, Stijn.
Behalve als die afkeur puur voetbalgerelateerd is....dan leef je je maar uit
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Poison![]()
staat pas 5 jaar in de top 2000 trouwensWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik heb een spreekbeurt gehouden over Alice toen dit een hit wasWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit zat in zo'n tell sell reclame vroeger
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik heb geen algehele afgunst jegens Den Haag. Ik woon immers op kruipafstand van The Hague.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef Uccie het volgende:
Behalve als die afkeur puur voetbalgerelateerd is....dan leef je je maar uit![]()
De keeper van Den Haag...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef Uccie het volgende:
Behalve als die afkeur puur voetbalgerelateerd is....dan leef je je maar uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van die slechte rock verzamelaarsquote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
Dit zat in zo'n tell sell reclame vroegerof die met Paul King?
Je voudrais deux poisson sivoeplet
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
ik heb dit altijd wat overgewaardeerd gevonden en nog steedsI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Waar danquote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen algehele afgunst jegens Den Haag. Ik woon immers op kruipafstand van The Hague.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kogelvis is giftigquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Inderdaad ja. BazenCD'tjes waren datquote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
Dit zat in zo'n tell sell reclame vroeger
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper van Den Haag...![]()
Die van die uh foto's?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper van Den Haag...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit is eigenlijk zo slecht dat het weer goed is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Die van Henk Westbroek staat wel in mijn top 10 van mooiste Nederlandstalige nummers ooit.![]()
Door wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef peaceman het volgende:
ik heb dit altijd wat overgewaardeerd gevonden en nog steeds![]()
![]()
Die verzamelcd's bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die slechte rock verzamelaarsof die met Paul King?
[..]
De keeper van Den Haag...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou zo bijzonder si het hier ook allemaal niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen algehele afgunst jegens Den Haag. Ik woon immers op kruipafstand van The Hague.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
[..]
De keeper van Den Haag...![]()
ach er zijn er vast wel meer die doen wat hij deed, alleen dat stiekemquote:
not me btwI love music |Ajax forever
Uiteraard.quote:
Daar gaat dat leuke liedje over.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, hij heeft betere liedjes. Hier had ook Ballad of Dwight Fry, Elected of Billion Dollar Babies kunnen staan.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef peaceman het volgende:
ik heb dit altijd wat overgewaardeerd gevonden en nog steeds![]()
Kom er meer op het Binnenhof dan in het centrum.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder si het hier ook allemaal niet.![]()
Geinig liedje, maar wel wat te hoog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Electedquote:Op woensdag 30 december 2015 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, hij heeft betere liedjes. Hier had ook Ballad of Dwight Fry, Elected of Billion Dollar Babies kunnen staan.
I love music |Ajax forever
Ja en die halen niet allerlei roddelbladen. Anders had ik niet eens geweten dat ADO een keeper had, bij wijze van.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach er zijn er vast wel meer die doen wat hij deed, alleen dat stiekem
not me btwOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Only Women Bleedquote:Op woensdag 30 december 2015 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, hij heeft betere liedjes. Hier had ook Ballad of Dwight Fry, Elected of Billion Dollar Babies kunnen staan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Koning voetbal, eng eng engquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?![]()
Vertelquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jazeker. Over razende apenaids gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik moet altijd denken aan dat stukje bij de Lama's.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Echt?? Nog noot gehoordquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat hiervan ook een versie met Guus Meeuwis?![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik vermoed dat hij die meepaktquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die blikken in je ogenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat stukje bij de Lama's.
Ik moet al lachen om het plaatjequote:![]()
Je doet dit speciaal voor de teruggekeerde GGMM, wat aardigquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker. Over razende apenaids gesproken![]()
1 van onze club liederen komt toch nog neem ik aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zegt ik ben vrij maar jij bedoelt ik ben zo eenzaaaaaaaaaaaaaamI love music |Ajax forever
Een liedje bijna 1 op 1 coveren en dan zingen "Ik schrijf mijn eigen lied".
Hazes kan dat!
My friends all drive horses![]()
ZOLANG IK JE NIET VEERLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tussen vier en vijf vannacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 van onze club liederen komt toch nog neem ik aan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 van onze club liederen komt toch nog neem ik aan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
Een liedje bijna 1 op 1 coveren en dan zingen "Ik schrijf mijn eigen lied".
Hazes kan dat!
RijmwoordenboekGodFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen vier en vijf vannacht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
Ik zie trouwens dat Paolo Nutini op 47 staat![]()
Beetje te hoog, bedankt IS.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
Ik zie trouwens dat Paolo Nutini op 47 staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kleine jongen vind ik het mooist en dan dezequote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond nog net voor tienen ZIJ GELOOFT IN MIJ en tussen 10 en 11 nog Kleine Jongen
Ik geef al jaren maar mijn angsten aan Hazes, maar nog nooit iets er voor terug gehad...Trotste mama van Ambar
een echte Jood he?! alles voor geldquote:I love music |Ajax forever
Ga ik weg met hazes. Kom ik terug is weer die hazes er.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heel extreme marketingtruc toegepast.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
Ik zie trouwens dat Paolo Nutini op 47 staatMy friends all drive horses![]()
Verdomme dartsquote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond nog net voor tienen ZIJ GELOOFT IN MIJ en tussen 10 en 11 nog Kleine Jongen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
kleine jongenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kleine jongen vind ik het mooist en dan deze
When I was a child I had a fever.
goed nummer, wel veel te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
Ik zie trouwens dat Paolo Nutini op 47 staatI love music |Ajax forever
Al Qaida gaf ons Overcome, die waren pas echt gewetenloosquote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje te hoog, bedankt IS.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje te hoog, bedankt IS.
Ik heb een select groepje Hazes nummers maar het is me vaak om het even.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kleine jongen vind ik het mooist en dan deze![]()
De Vlieger is tokkie alert ja, maar Kleine Jongen kan ik wel enorm waarderenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk nummer. Net als De Vlieger.Misschien wel mijn favoriet.
goed .quote:Op woensdag 30 december 2015 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al Quaida gaf ons Overcome, die waren pas echt gewetenloosI love music |Ajax forever
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben "klaar" voor O&N![]()
[ [url=
https://scontent-ams2-1.x(...)=570B5DE8]afbeelding[/url] ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig is Whitney daar om ons te redden.Trotste mama van Ambar
Hier kan ik echt niet meer naar luisteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het luchtalarm is vroeg deze weekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wie??quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
Ik zie trouwens dat Paolo Nutini op 47 staat![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
het is idd om te huilen deze muziek.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig is Whitney daar om ons te redden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nu de Amerikaanse Glennis Grace.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
niet? vind dit echt een nummer voor jou.. dat je mee staat te bleren in je glitterpakquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Hier kan ik echt niet meer naar luisteren.I love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Hier kan ik echt niet meer naar luisteren.
Een plaatje dan maar. Je krijgt Bobbi Kristina er gratis bij.![]()
Crackhoeren galorequote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een plaatje dan maar. Je krijgt Bobbi Kristina er gratis bij.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Voor gesprongen ruiten, SMS Whitney Houst ONFitter. Happier. More productive
Toch mooi man, dit. Stelletje houtkappers. Zal jullie een fishermans friend geven"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook ik ben allergisch voor lange hoge uithalen van willekeurige diva-zangeressen. Mjuut!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het luchtalarm is vroeg deze week
Wat een pauperfamilie.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een plaatje dan maar. Je krijgt Bobbi Kristina er gratis bij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn oren. Wat doe je.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is Bobbi K nu eigenlijk ook deaud? Ik weet t niet eens meerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik begrijp dat jij veel kids over de vloer hebt?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
bedenk me net dat ik nog in bad moetWhen I was a child I had a fever.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Bobbi K nu eigenlijk ook deaud? Ik weet t niet eens meer
't Is wat..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ZOu ze het zelf weten?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Bobbi K nu eigenlijk ook deaud? Ik weet t niet eens meerI love music |Ajax forever
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze zijn voor mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij veel kids over de vloer hebt?![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze zijn voor mezelf.![]()
![]()
Live toch indrukwekkendquote:Fitter. Happier. More productive
Die slaat zich er wel doorheenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zegt me echt nog steeds niks..
Met dit lied staat hij er overigens niet in, maar is wel één van zijn bekendste![]()
*Spontaan kiespijn krijgtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heb haar de laatste tijd niet live gezien.quote:I love music |Ajax forever
Dolly haar tieten zijn betaald dankzij dit nummer.Trotste mama van Ambar
quote:
Ja, je mag jezelf toch ook weleens trakterenquote:
Da's leuk op konten partiro van Andrea Bocelli om 3 uur 's nachts in een studentenkroeg.quote:
hhhh, zucht, mooie herinneringen
Die humpt alweer aroundquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb haar de laatste tijd niet live gezien.![]()
![]()
Valt best mee hoor. Dit en oliebollen.quote:![]()
Over oliebollen gsproken, ik moet zo het deeg gaan klaar maken. Later vandaag bakken!Make love, not war ☮![]()
![]()
Een paar heeerlijke uurtjes zo na 13:00 uur...
... om iets heel anders te doen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik witnie hoor, maar volgens mij was Rob geen fan van t vorige liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Truequote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, je mag jezelf toch ook weleens trakteren![]()
Het staat ook gewoon op tafel hoor, voor iedereen. Maar in de praktijk eet ik er het meeste van.Make love, not war ☮![]()
quote:
Alles dusquote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True![]()
Het staat ook gewoon op tafel hoor, voor iedereen. Maar in de praktijk eet ik er het meeste van.
Shitstorm van Whitney-fans incomingFitter. Happier. More productive
deze kan ik zonder tekstboekje helemaal meezingen![]()
Hoe kóm je erbij!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik witnie hoor, maar volgens mij was Rob geen fan van t vorige liedje.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, wees er maar trots opquote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Sfeermaker het volgende:
deze kan ik zonder tekstboekje helemaal meezingen
Rob liet heel diplomatiek horen dat hij het vreselijk vondquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze is zo mooi
Henk is sowieso een held
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rob heeft wel iedere keer de grootste jeuknummers in z'n uren.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Okay.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rob liet heel diplomatiek horen dat hij het vreselijk vond
Heeft Henk ooit iets gemaakt wat vreselijk is? Volgens mij vind ik alles wat ik ken in meer of mindere mate mooi/leuk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
gisteren had ie twee superuurtjesquote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Sfeermaker het volgende:
Rob heeft wel iedere keer de grootste jeuknummers in z'n uren.I love music |Ajax forever
Nu heeft hij denk ik 2 bipolaire uren.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
gisteren had ie twee superuurtjesOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet door de intro van Bliss heenpraten, aub.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Sinterklaasmeukquote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Heeft Henk ooit iets gemaakt wat vreselijk is? Volgens mij vind ik alles wat ik ken in meer of mindere mate mooi/leuk.Fitter. Happier. More productive
wel iets teveel musequote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna drie topliedjes achter elkaar![]()
nu ik terugkijk, inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
gisteren had ie twee superuurtjes![]()
Godsamme.twitter:marioegthuijsen twitterde op woensdag 30-12-2015 om 14:22:43@NPORadio2 Stenders laat je mening over de muziek maar achterwege. Doe idd maar gewoon professioneel, daar wordt je voor betaald! #top2000 reageer retweet
![]()
Told you soquote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godsamme.twitter:marioegthuijsen twitterde op woensdag 30-12-2015 om 14:22:43@NPORadio2 Stenders laat je mening over de muziek maar achterwege. Doe idd maar gewoon professioneel, daar wordt je voor betaald! #top2000 reageer retweet
Wie heet er trouwens Marioeg?Fitter. Happier. More productive
Gisteren had ie de 2 beste uren van de Topquote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Sfeermaker het volgende:
Rob heeft wel iedere keer de grootste jeuknummers in z'n uren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo ik zit weer in de trein. Julia kan ik nog niet zo geweldig vinden maar... ach... muziek in de oren is altijd beter dan die irritante kinderen die niet een seconde hun snavel houden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nooit te veel Muse, peaceman!quote:Wel raar dat Joan Franka niet in de top 2000 staat, zij was de eerste artiest die Nederland weer op de weg terug bracht bij het eurovisiesongfestival.
You & Me is ook zo'n mooi liedje![]()
![]()
Stiltecoupé!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Nizno het volgende:
Zo ik zit weer in de trein. Julia kan ik nog niet zo geweldig vinden maar... ach... muziek in de oren is altijd beter dan die irritante kinderen die niet een seconde hun snavel houden.Trotste mama van Ambar
twitter:HalterAnnet twitterde op woensdag 30-12-2015 om 14:21:52Wat een kwal bij de #top2000! Kan je nog vrolijker doen? reageer retweet
.
![]()
quote:zelfs dat zit prima in elkaar...zolang je het alleen hoort in de laatste week van november.
bedankt Riaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloos die mensen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stil Stenders!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bliss is lekker, maar Stenders verneukt het intro
Muse staat er wat mij betreft er teveel in. Vooral Mercy is totaal overbodig. Echt veel slechter wordt het niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit te veel Muse, peaceman!Wel raar dat Joan Franka niet in de top 2000 staat, zij was de eerste artiest die Nederland weer op de weg terug bracht bij het eurovisiesongfestival.
You & Me is ook zo'n mooi liedjeI love music |Ajax forever
Precies het is word zonder t op het eindquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Alle elementen wat Muse goed maakt zitten hier in dit nummer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eerste top 40 hit van Muse, jaja
(2 weken op 40)
muse![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heet Mario Egthuijsen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Told you so
Wie heet er trouwens Marioeg?
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit account: https://twitter.com/IrmaVanVeentwitter:IrmaVanVeen twitterde op woensdag 30-12-2015 om 14:19:51Lekker poepen op de wc met die prachtige #top2000 aan, I will always love you!! reageer retweet
![]()
![]()
Muziek voor de hoogste goden
Is een troll toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit account: https://twitter.com/IrmaVanVeenTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Max23 het volgende:
[..]twitter:IrmaVanVeen twitterde op woensdag 30-12-2015 om 14:19:51Lekker poepen op de wc met die prachtige #top2000 aan, I will always love you!! reageer retweet
![]()
![]()
Mercy hoeft er van mij ook niet in. Stockholm Syndrome wel graag.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Muse staat er wat mij betreft er teveel in. Vooral Mercy is totaal overbodig. Echt veel slechter wordt het niet.![]()
Ik kan dit niet geweldig vinden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is Roels kloonaccount.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Is er een nummer dat nog minder punten heeft gehaald in de top 40? En ik wist niet eens dat dit al zo oud wasquote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste top 40 hit van Muse, jaja
(2 weken op 40)
![]()
![]()
Je moet je indenken dat er iemand dus genoeg tijd heeft om al die tweets de wereld in te trollenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit account: https://twitter.com/IrmaVanVeen
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit account: https://twitter.com/IrmaVanVeen![]()
![]()
![]()
Mex, je zit elke 10 seconden hier te postenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet je indenken dat er iemand dus genoeg tijd heeft om al die tweets de wereld in te trollen
Trotste mama van Ambar
Als Muse fan kan ik het niet laten:
1. Citizen Erased
2. Map of the Problematique
3. Butterflies & Hurricanes
4. Knights of Cydonia --> daar stem ik dan maar opThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik heb er haast bewondering voorquote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet je indenken dat er iemand dus genoeg tijd heeft om al die tweets de wereld in te trollen![]()
![]()
Grote kans dat er een nummer is dat slechts 1 week op 40. heeft gestaan..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is er een nummer dat nog minder punten heeft gehaald in de top 40? En ik wist niet eens dat dit al zo oud was"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Volgens mij kun je niet na 1 week meer uit de top 40 gaan tegenwoordig, vroeger wel dus in die tijd zal er wel eens een nummer zijn geweest die 1 week op 40 heeft gestaanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is er een nummer dat nog minder punten heeft gehaald in de top 40? En ik wist niet eens dat dit al zo oud was[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O ja, trouwens: wordt jequote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
x 100²
![]()
Inderdaad onterechte klachtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mex, je zit elke 10 seconden hier te postenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, maar dit is een trollaccount waar bijna niemand naar kijkt, wat achteraf in een hoekje bezig is, uitgedacht met dingen die niet echt gebeurenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mex, je zit elke 10 seconden hier te posten
Ik klikte.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze uithaal![]()
![]()
Voor de liefhebbers
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oooooh..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had het over Rob he, niet over de muziekSorry skatjepatatje
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Vogels vallen spontaan van het dak bij het horen van dit nummer.Trotste mama van Ambar
Die vogels zijn allang dood Anouk!I love music |Ajax forever
Doe mij maar Free Bird.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, ze zitten te eten.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vogelsterfte is geheel te wijten aan Anouk.Trotste mama van Ambar
Ik ben benieuwd naar het aantal wcdoorspoelmomenten rond dit tijdstip.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogels vallen spontaan van het dak bij het horen van dit nummer.![]()
Dit nummer kan nooit meer fout doen bij mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier stemmen alleen debiele parkieten opWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pff, de volgende uurtjes zijn redelijk, niet meer dan dat. Dit uur is complete bagger tot aan Baker street (Poison uitgezonderd) en vanaf 17:00 wordt het weer wat.
Toch maar dartsen kijken dan.
Medelijden met Stenders.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |