SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
407 Still Loving You Scorpions 1987
406 I Want You Elvis Costello 1986
405 Maid Of Orleans Orchestral Manoeuvres In The Dark 1982
404 Leningrad Billy Joel 1989
403 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987
402 She's Always A Woman To Me Billy Joel 1978
401 Thank You For The Music ABBA 1978
400 A Boy Named Sue Johnny Cash 1969
399 Songbird Fleetwood Mac 1977
398 Money Pink Floyd 1973
397 I Was Made For Loving You Kiss 1979
396 Eleanor Rigby The Beatles 1966![]()
Dat doet De Dijk met mij, ik word er helemaal opstandig van.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Peter Wright voert overduidelijk een kansloze en vervelende act op.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT? Dat is echt zo'n drama persoon?
Van Barneveld was bij de geboorte al mentaal labiel.![]()
dan gaan we dansen dansen dansen....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je wil er van dansen in een vulkaan?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:04 schreef Uccie het volgende:
Dat doet De Dijk met mij, ik word er helemaal opstandig van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op de vulkaaaaaaaaaaaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Nee, ik wil dat zij erin pleuren.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wil er van dansen in een vulkaan?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Barney heeft darten op de kaart gezet. Hij verdient meer krediet.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Wright voert overduidelijk een kansloze en vervelende act op.
Van Barneveld was bij de geboorte al mentaal labiel.![]()
Och, De Dijk zingt het zelf in dat nummer:quote:
dit is de grote vrijheid
je mag zeggen wat je denktUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik stoor me aan zijn gedrag, dat is iets anders dan zijn prestaties downplayen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Barney heeft darten op de kaart gezet. Hij verdient meer krediet.![]()
ja...... maar blijkbaar wil muis er liever in.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoop dat ie uitbarst...quote:
Zie je, het haalt de Grumpy Cat in mij boven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
euh jij stond toch model voor Grumpy Cat?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie uitbarst...
Zie je, het haalt de Grumpy Cat in mij boven.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
File voor Blijdorp zorgt dat ik Costello nog kan meepakkenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Alsof iemand mijn muzieksmaak in dit topic ooit nog serieus neemtquote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, De Dijk zingt het zelf in dat nummer:
dit is de grote vrijheid
je mag zeggen wat je denkt
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh nee, mijn bloed0nd hart...quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, het haalt de Grumpy Cat in mij boven.![]()
Zo langamerhand geloof ik dat jij een vulkaan bent die op uitbarsten staatquote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, het haalt de Grumpy Cat in mij boven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik slijm even bij Uccie.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja...... maar blijkbaar wil muis er liever in.Trotste mama van Ambar
Ah, een foute poedelrocker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh jij stond toch model voor Grumpy Cat?
Jij gaat elke dag naar de dierentuin?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef Bugno het volgende:
File voor Blijdorp zorgt dat ik Costello nog kan meepakken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heeft ze dat nodig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik werk er om de hoekquote:Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag naar de dierentuin?
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik vind je toch wel gezellig hoor, daar doet je liefde voor De Dijk niets aan af.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niks na de jaren 80. dan krijg je dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef D. het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een fijn uur is? Ja, dat mag ik zeggenUn dann rettet kein Kavallerie,
Goedesmiddagsquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Eens. Weinig dit uur waarbij ik het volume zacht wil zettenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef D. het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een fijn uur is? Ja, dat mag ik zeggenGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Scorpio_17 vind dit leukFitter. Happier. More productive
[Gaston]Gooooeeeeeiiiiiemidaaaagg[/Gaston]quote:
Vind ik ook. Dankzij hem is darten in Nederland zo groot geworden. Kan me de finale in 1998 nog heel goed herinneren.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Barney heeft darten op de kaart gezet. Hij verdient meer krediet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Still loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
kijk je uit voor mn trommelvliezen?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef Uccie het volgende:
Still loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Richey Burnettgodquote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dankzij hem is darten in Nederland zo groot geworden. Kan me de finale in 1998 nog heel goed herinneren.Fitter. Happier. More productive
Ik heb ook nergens gezegd of in ieder geval zijn prestaties gedownplayed.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dankzij hem is darten in Nederland zo groot geworden. Kan me de finale in 1998 nog heel goed herinneren.
Mijn eerste finales waren ook Klaasen v Van Barneveld en Taylor v Van Barneveld![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik hou wel van een beetje poedelrock. En van DEUTSCHE SCHALPLATTEN
al heb ik Marianne gemistDe beste in dat genre.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet je even die oormutsen opzetten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk je uit voor mn trommelvliezen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komt hij eigenlijk nog terug of houdt hij er maar gewoon mee op?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel van een beetje poedelrock. En van DEUTSCHE SCHALPLATTEN
al heb ik Marianne gemistDe beste in dat genre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Oormutsenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je even die oormutsen opzetten voor de zekerheid.
Trotste mama van Ambar
Legt het af tegen Tony Eccles kwa straf.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
die komen niet over mn trommelvliezen schatquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je even die oormutsen opzetten voor de zekerheid.
Maar toch bedankt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In je oren stoppen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die komen niet over mn trommelvliezen schat
Maar toch bedanktUn dann rettet kein Kavallerie,
oh oeps....ssorrry danquote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die komen niet over mn trommelvliezen schat
Maar toch bedanktOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee oke, hij is niet echt stabiel in zijn denken en doen, maar wat hij geflikt heeft in zijn sport is gewoon razend knap. Daar probeer ik juist naar te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd of in ieder geval zijn prestaties gedownplayed.
Mijn eerste finales waren ook Klaasen v Van Barneveld en Taylor v Van BarneveldThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hou je kop man!Un dann rettet kein Kavallerie,
2 mei 2016 loopt zijn schorsing af. Moet hij zich wel weer helemaal opwerken.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij komt volgend jaar weer terug he!![]()
dat kan nog wel idd!quote:quote:
ff lunchuh
Gijs Staverafkap
Wind of Change vind ik wel matig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja van uc gekrijgt... en nu egwegquote:
Nog net iets beter dan Send me an Angelquote:Op woensdag 30 december 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wind of Change vind ik wel matig.Un dann rettet kein Kavallerie,
De echte Elvis!!!Fitter. Happier. More productive
Hello josephinequote:Op woensdag 30 december 2015 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staan er ook nummers van de Schorpioenen in die geen ballads zijn?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Geen 90's en 00's, daarom is het zon goed uur
Nee van Essnquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Word je niet emotioneel van de tekst?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wind of Change vind ik wel matig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb nog helemaal niet geluisterd vandaag. Een negatief record
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is mooi
Eensch. Gisteren was wel de eerste keer dat ik hem echt heel goed vond gooien sinds de laatste keer dat een WK-finale door hem werd bereikt.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee oke, hij is niet echt stabiel in zijn denken en doen, maar wat hij geflikt heeft in zijn sport is gewoon razend knap. Daar probeer ik juist naar te kijken.![]()
Ik voel mijn interesse een beetje wegzakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 90's en 00's, daarom is het zon goed uurReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Even luisteren.
Dat dacht ik al. De helft hebben ze al vooraf afgeknipt![]()
![]()
Geen interesse hebben voor Cashquote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel mijn interesse een beetje wegzakken..
![]()
Anders horen we niet dat Ton en Ria naar de Top2000 luisteren terwijl ze boodschappen doen voor het oliebollen bakken morgen en dat ze daarom graag naar midnight oil willen luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Zorro het volgende:
Even luisteren.
Dat dacht ik al. De helft hebben ze al vooraf afgeknipt![]()
Heeft ie al eerder gedaan nadat ie aan darteritus leedquote:Op woensdag 30 december 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 mei 2016 loopt zijn schorsing af. Moet hij zich wel weer helemaal opwerken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mwah.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen interesse hebben voor Cash.
Ik houd van country maar Cash doet mij weinig.Trotste mama van Ambar
Ik heb hem ooit eens herschreven voor de stad hier.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Word je niet emotioneel van de tekst?
I follow the yantra. Down to Gora park. Listening to the wind of change etc.
Hebben we met wat maten uitgevoerd op de feestdag van de stad
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja dat zou jammer zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders horen we niet dat Ton en Ria naar de Top2000 luisteren terwijl ze boodschappen doen voor het oliebollen bakken morgen en dat ze daarom graag naar midnight oil willen luisteren.
Dit is toch zo mooi he jongensMet veel gevoel gezongen
Gaat het nog los?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch zo mooi he jongensMet veel gevoel gezongen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op gestemdFitter. Happier. More productive
Ik kan dit wel waarderen
Het gaat al het hele liedje los.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar luister jij toch ook voor.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoogtepunten van het uur. Iedere keer jammer dat ze niet meer laten horen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Blijkbaar is het eeuwige liefdequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was het maar zo'n feestquote:
Helaas zit er wel degelijk een einde aanquote:
Dit vind ik zo'n raar intro hebben altijd. Wel mooi dat het wat gestegen is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat ze het intro draaien.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik zo'n raar intro hebben altijd. Wel mooi dat het wat gestegen is.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook al weer
Maar dat kan ik het hele uur wel zeggen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hmm nou je het zegt, volgens mij gaat er daar wat mis.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
oh het is juist gezakt, ik had 2 jaar terug in mijn hoofd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:19 schreef Zorro het volgende:
Ook al weer
Maar dat kan ik het hele uur wel zeggen.
Ja speciaal bij de Dijkquote:
Ik zat niet heel erg goed op te lettenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm nou je het zegt, volgens mij gaat er daar wat mis.
Dit is niet goed hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh het is juist gezakt, ik had 2 jaar terug in mijn hoofd.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja nee, dat ze het intro draaien. Datkan nooit de bedoeling geweest zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat niet heel erg goed op te lettenUn dann rettet kein Kavallerie,
Is goed, dan ben ik gehakt kopen voor de gehaktballetjes morgenavond, waarover ik dan straks een appje kan inspreken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De echte progrock krakers zijn wel geweest volgens mij. Nouja, Echoes van Pink Floyd komt nog en de Tubular Bells heb ik nog niet gehoord dus misschien komt die ook nog wel, maar dat is het volgens mij wel..quote:Op woensdag 30 december 2015 12:19 schreef Cee het volgende:
Was even bang dat ik weer met een progrockje te maken ging hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wacht in spanning, dat moet het hoogtepunt van het uur worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, dan ben ik gehakt kopen voor de gehaktballetjes morgenavond, waarover ik dan straks een appje kan inspreken.Un dann rettet kein Kavallerie,
Succes, ik kom net bij de slager vandaan. Waren 20 wachtenden voor me.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, dan ben ik gehakt kopen voor de gehaktballetjes morgenavond, waarover ik dan straks een appje kan inspreken.![]()
Toen ben je maar omgedraaid?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes, ik kom net bij de slager vandaan. Waren 20 wachtenden voor me.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mooi, daar heb ik me toch slinks omheen weten te werken/slapen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De echte progrock krakers zijn wel geweest volgens mij. Nouja, Echoes van Pink Floyd komt nog en de Tubular Bells heb ik nog niet gehoord dus misschien komt die ook nog wel, maar dat is het volgens mij wel..![]()
![]()
Ja ik kan ook alle pokemon van 1 tot 151 zo opnoemen en alle wereldkampioenen voetbal, CL winnaars en F1 wereldkampioenen zo opnoemen... nasty habit om onzin te onthoudenquote:
Komt Meatloaf toevallig nog voorbij, dan kan ik zeggen dat het nu heel dichtbij komt.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning, dat moet het hoogtepunt van het uur worden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tubular Bells was vannacht al.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De echte progrock krakers zijn wel geweest volgens mij. Nouja, Echoes van Pink Floyd komt nog en de Tubular Bells heb ik nog niet gehoord dus misschien komt die ook nog wel, maar dat is het volgens mij wel..
Maar is dat echt progrock?My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook alle pokemon van 1 tot 151 zo opnoemen en alle wereldkampioenen voetbal, CL winnaars en F1 wereldkampioenen zo opnoemen... nasty habit om onzin te onthouden
Ach, niemand die er last van heeft verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het doet het nog wel eens leuk op feestjes en partijen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, niemand die er last van heeft verder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja en al die grapjes onthoud je ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook alle pokemon van 1 tot 151 zo opnoemen en alle wereldkampioenen voetbal, CL winnaars en F1 wereldkampioenen zo opnoemen... nasty habit om onzin te onthoudenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wie is pokémon 133 dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook alle pokemon van 1 tot 151 zo opnoemen en alle wereldkampioenen voetbal, CL winnaars en F1 wereldkampioenen zo opnoemen... nasty habit om onzin te onthouden![]()
Ik betwijfel of de supermarkt vannacht tussen 0:00 en 1:00 open is.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt Meatloaf toevallig nog voorbij, dan kan ik zeggen dat het nu heel dichtbij komt.
Ja bij Dven, maar daar heb je niks aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het is een vreemde plaat van langer dan 6 minuten. Dat valt onder wat Cee mogelijk ergert.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tubular Bells was vannacht al.
Maar is dat echt progrock?
Mooi intro dit//Elfletterig
Je moet pubquizzen gaan spelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het doet het nog wel eens leuk op feestjes en partijen.My friends all drive horses![]()
Dan weet ik nog wel een site voor je: www.sporcle.comquote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook alle pokemon van 1 tot 151 zo opnoemen en alle wereldkampioenen voetbal, CL winnaars en F1 wereldkampioenen zo opnoemen... nasty habit om onzin te onthouden![]()
Eevee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken Leningrad alleen van de 2de Wereldoorlog.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vond 1e kerstdag al heel watquote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de supermarkt vannacht tussen 0:00 en 1:00 open is.
Ja bij Dven, maar daar heb je niks aan.
Tubular Bells is fantastisch, maar die 25 min versie is net te lang voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een vreemde plaat van langer dan 6 minuten. Dat valt onder wat Cee mogelijk ergert.
Mooi intro dit//Elfletterig
Ben jij al zo oud?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken Leningrad alleen van de 2de Wereldoorlog.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wil ik wel meer gaan doen inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet pubquizzen gaan spelen.Ja daar kom ik ook al vaak zatquote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een site voor je: www.sporcle.com
Viel tegen hoor, kan ik uit ervaring zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet pubquizzen gaan spelen.
Grapje Mex
Trotste mama van Ambar
89 toen ik me op FOK! registreerde.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
89 toen ik me op FOK! registreerde.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je kunt ook nog wachten tot morgen tussen 20:00 en 21:00 maar dat wordt een beetje krap denk ik. En dan is de supermarkt ook dicht.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja ik had wel een paar foutjes toenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Viel tegen hoor, kan ik uit ervaring zeggen
Grapje Mex
Ook wel een paar goeie artiestencalls. Maar bij die fotoronde ging het mis, zoiets kan ik dus echt niet
We moeten nodig op herhaling.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had wel een paar foutjes toen
Ook wel een paar goeie artiestencalls. Maar bij die fotoronde ging het mis, zoiets kan ik dus echt nietTrotste mama van Ambar
Ik moet ook soepgroente hebben, maar daar is vast geen liedje over.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kunt ook nog wachten tot morgen tussen 20:00 en 21:00 maar dat wordt een beetje krap denk ik. En dan is de supermarkt ook dicht.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind Billy Joel helemaal niet leuk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Telegraph Road is ook wel redelijk prog. Dat album was wel een poging van DS om die kant op te gaan, maar dat was niet echt hun ding.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is er een FOK! Pubquiz team geweest? Cool!quote:Op woensdag 30 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Viel tegen hoor, kan ik uit ervaring zeggen
Grapje MexMy friends all drive horses![]()
Die zeggen je allemaal niks?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef essnhills het volgende:
407 Still Loving You Scorpions 1987![]()
406 I Want You Elvis Costello 1986
405 Maid Of Orleans Orchestral Manoeuvres In The Dark 1982![]()
404 Leningrad Billy Joel 1989
399 Songbird Fleetwood Mac 1977
397 I Was Made For Loving You Kiss 1979![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
JAaaaaaa De Dijk
Alle remmen los. Uccie is nou in de supermarkt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik dacht dat dat zo'n geel beestje was, dus wist niet eens dat er meerdere warenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook bijna alle Pokemon van de eerste 3 generaties opnoemen maar niet op volgorde.![]()
![]()
Uccie en ik gaan gezellig dansen dansen dansen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuurlijk wel. Allemaal "oooh deze!!!" nummers.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb mij voorgenomen om vandaag top2000 te luisteren, darten te kijken en verder nergens, maar dan ook nergens moeite voor te doen. Gaat me goed af so far
Hopelijk kom je er dan op. Ik ben nu 2 keer in de uitzending geweest, waarvan 1 keer echt iets van 10 uur later pasquote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, dan ben ik gehakt kopen voor de gehaktballetjes morgenavond, waarover ik dan straks een appje kan inspreken.![]()
![]()
Ja, plan eens watquote:Op woensdag 30 december 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We moeten nodig op herhaling.
Ik ben nu wel veeeeel beter dan toenquote:
Heb jij nog een leuke foto van je huisdier?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk uit met gifjes uit tekenseries he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah de beste 2 van Joel in 1 uur
Ik kijk wel uit. Tegenwoordig krijg je een note omdat je een doodsbedreiging krijgtquote:Op woensdag 30 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuke foto van je huisdier?
![]()
Lekker uurtje
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Een natte kat?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuke foto van je huisdier?![]()
deze is wel mooi
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weer een nummer over Kaitlyn Jenner.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Door de muziek ook. Helaas denken ze daar in Hilversum anders overquote:Op woensdag 30 december 2015 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
AU dj, een doodzonde om door de tekst heen te praten.
De nieuwe tjaptjoep dacht meer aan een natte poes eigenlijkquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kwestie van timen, en dat leer je op de dj-school in dag...twee?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
AU dj, een doodzonde om door de tekst heen te praten."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mja dat is wel logisch. Als je elke intro en outro helemaal laat afspelen ben je zo weer 15 sec per nummer meer kwijt. Gaat hard als je dat x2000 doet.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door de muziek ook. Helaas denken ze daar in Hilversum anders overDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is dat voor een dwaze gewoonte om door de muziek wel heen te praten en de tekst niet? Mogen instrumentale platen dan compleet volgeluld worden of zo?Un dann rettet kein Kavallerie,
En tekst. Vergeet ook de tekst niet.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
She never gives in, she changes her mind.
Billy snapt vrouwen goed.Trotste mama van Ambar
Nee ook niet, maar muziek wordt er niet onverstaanbaar door.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:34 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat voor een dwaze gewoonte om door de muziek wel heen te praten en de tekst niet? Mogen instrumentale platen dan compleet volgeluld worden of zo?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Senk joe![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uiteraardquote:Op woensdag 30 december 2015 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En tekst. Vergeet ook de tekst niet.
Ah, weer een topproductie
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:im nothing special in fact i'm a bit of a boreOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Handjes in de lucht
Kortom, volgend jaar tien uur eerder starten.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dat is wel logisch. Als je elke intro en outro helemaal laat afspelen ben je zo weer 15 sec per nummer meer kwijt. Gaat hard als je dat x2000 doet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
8 uurtjesquote:Op woensdag 30 december 2015 12:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, volgend jaar tien uur eerder starten.
Maar doe maar een week, als we toch bezig zijn![]()
![]()
Als de DJ's 6 minuten per uur praten (oke da's aan de hoge kant) is er 7500 minuten vrij voor muziek. Dat betekent dat als de gemiddelde plaatlengte boven de 3:40 minuut ligt er afgekapt MOET worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Felix Meurders kon dat vroeger ook bij de Nationale Hitparade.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dat is wel logisch. Als je elke intro en outro helemaal laat afspelen ben je zo weer 15 sec per nummer meer kwijt. Gaat hard als je dat x2000 doet.
Klaarzitten met casseterecorder alles, maar daar gaat het even niet om. Als het toen kon kan het nu ook. Dan maar meer tijd reserveren.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:
Net na Happy New Year jaquote:Op woensdag 30 december 2015 12:38 schreef zorro28 het volgende:
Dit zou eigenlijk na de Top 2000 gedraaid moeten worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
of gewoon standaard #1.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:38 schreef zorro28 het volgende:
Dit zou eigenlijk na de Top 2000 gedraaid moeten worden![]()
Krijgen we die draak van John Miles eik nog?Fitter. Happier. More productive
Bill or George! Anything but Sue!Un dann rettet kein Kavallerie,
je hebt het nu over 500 uur eerder beginnenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Felix Meurders kon dat vroeger ook bij de Nationale Hitparade.
Klaarzitten met casseterecorder alles, maar daar gaat het even niet om. Als het toen kon kan het nu ook. Dan maar meer tijd reserveren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je kent het nummer niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man was.![]()
![]()
HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik probeer Johnny Cash altijd een beetje te negeren.quote:Trotste mama van Ambar
Kunnen wij hier ook wat meer topics vollullen. Win-win.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt het nu over 500 uur eerder beginnenUn dann rettet kein Kavallerie,
Sue is ook een jongensnaamquote:Op woensdag 30 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer Johnny Cash altijd een beetje te negeren.![]()
![]()
Er wordt altijd op country muziek gedist, maar Cash is geweldig. Kan iemand dit uitleggen?Trotste mama van Ambar
Niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:39 schreef Bugno het volgende:
Krijgen we die draak van John Miles eik nog?Fitter. Happier. More productive
Lijkt me wel. Of hij moet 300+ plaatsen gezakt zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ow ja, even blondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit doet me denken aan Fallout: New Vegas.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Johnny Cash is gewoon een baas. Altijd al geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Er wordt altijd op country muziek gedist, maar Cash is geweldig. Kan iemand dit uitleggen?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
piep[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WAT NOU BEEP
Mooi
O deze ook alweer![]()
![]()
Songbird
smakelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Correct.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Jolenequote:Op woensdag 30 december 2015 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nah ik ken beter country platen.![]()
![]()
Dit is niet Bird of Paradise?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AND THIS BIRD YOU CANNOT CHAAAAAANGEReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gevoelig plaatje. Wil een van de dames slowen?
Mooi op The Dance, alles afgelopen en dan doet Christine McVie dit nog in haar eentje in het donker.
Was Stevie Nicks nog een beetje lekker?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eigenlijk de mooiste van Rumours
Die is zeker al geweestquote:
kun je die niet beter voor het raam hangen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Cee vond d'r niks denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Stevie Nicks nog een beetje lekker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet zo'n topper van FM ditFitter. Happier. More productive
Groene jaloezieen, is toch geen gezicht?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je die niet beter voor het raam hangen?
De muziek van de 70s is mooi, maar dan hoeven we de kleuren nog niet mee te nemen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Er zaten wat pondjes en plastiekjes extra aan, als dat je ding is.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Stevie Nicks nog een beetje lekker?
Ik vond Lindsey nog steeds wat hebben![]()
![]()
quote:
quote:
Heerlijk uur man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
ja vraag t muisquote:Op woensdag 30 december 2015 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groene jaloezieen, is toch geen gezicht?
De muziek van de 70s is mooi, maar dan hoeven we de kleuren nog niet mee te nemen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gijs zijn moeder weer....
Wel goede timing dit keer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Straks van 5/8 naar 4/4 is puur genot
1/1?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks van 5/8 naar 4/4 is puur genotOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
5/8<4/4[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wel van pink floit?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n Pink Floyd liefhebber. Zacht uitgedrukt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja die zouden niet meer mee mogen stemmen vinnik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Idd stemrecht afpakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zouden niet meer mee mogen stemmen vinnik.Trotste mama van Ambar
ik stem voorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: