Dat zijn niet zulke outlandish hobbies als hij die van hem doet voorkomen.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:17 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Het zijn misschien interesses waarbij amper een sociaal netwerk voor vereist is. Misschien speelt hij graag piano en programmeert hij graag, net als ik. Daar heb ik althans geen sociale contacten voor nodig.
Complete onzin! Ik ben zo vaak alleen op stap geweest. In bekende en onbekende kroegen en discotheken. Het hangt echt helemaal aan hoe jij je zelf opstelt. Ga je als een dood vogeltje aan de bar hangen... Ja dan gebeurt er niks. Heb je een open houding en praat je mee is het contact zo gelegd en kan je prima avond hebben. Als ze je gezellig vinden vragen ze je nog mee om verder te gaan. Zelf voorstellen kan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel toen ik nog uitging in mijn eentje. Mensen spreken je niet aan omdat ze al in gezelschap van bekenden zijn op dat moment. Het contact moet dus al vanuit jouw komen (op zich logisch als ik sociaal contact wil) maar de volgende vraag is dan vaak; met wie ben je hier? En als jij dan zegt alleen... dan is het lastig uit te leggen waarom je daar alleen bent, Je kan zeggen: de rest had geen zin in dit feestje e.d. en ik wel. Maar die rest is er dus niet. Prima als je diegene daarna nooit meer ziet natuurlijk, want die bullshit kan haar niks schelen maar als je contact wilt opbouwen niet.
Zelfs dan kan je er wel met mensen op een forum over praten?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:17 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Het zijn misschien interesses waarbij amper een sociaal netwerk voor vereist is. Misschien speelt hij graag piano en programmeert hij graag, net als ik. Daar heb ik althans geen sociale contacten voor nodig.
Wil net zeggen, tweakers zit er vol mee op gebied van programeren dan. Dev schuur als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je er wel met mensen op een forum over praten?
Vrouwmenschen moeten gewoon dienen dat heeft Deezertje goed gezien. Kunnen al die slaafse schoothondjes nog wat van leren.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wijst alle sociale contacten volledig af. In het echte leven heeft hij geen sociale contacten, want niemand deelt er zijn interesses en verder is iedereen saai. Hier op fok idem. Hij wil alleen een vrouw, zodat ze hem kan voorzien van ee vriendengroep (want iedereen denkt dat dat nodig is, hij zelt niet), de taken van zijn moeder over kan nemen en seks met hem heeft.
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwmenschen moeten gewoon dienen dat heeft Deezertje goed gezien. Kunnen al die slaafse schoothondjes nog wat van leren.
Uiteraard. Bier drinken en kut roepen bij voorkeur.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Maar daarnaast moeten mannen zich toch bezighouden met andere mannen, voor hun stoere uitstraling en zulks?
Voor iedere hobbie/vrijetijdsbesteding/fetish, hoe vreemd en bizar ook, zijn wel gelijkgestemden te vinden lijkt me...quote:Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je er wel met mensen op een forum over praten?
Deezertje houdt niet van bier en vindt mannen die bier drinken minder slim dan hij zelf denkt te zijn. Overigens is een biertje in een kroeg duurder dan in de supermarkt dus een reden om het niet te doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteraard. Bier drinken en kut roepen bij voorkeur.
Dus je hebt niet eens gekeken/de zoekfunctie gebruiktquote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn interesses zijn niet op dit forum te vinden gok ik zo.
Is van borsten houden een interesse dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens gekeken/de zoekfunctie gebruikt.
Dan nog hoef je als man niet minder onzeker te zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad bij vrouwen ja...wat ontzettend triest eigenlijk...beetje hetzelfde waarom vrouwen blindelings dezelfde mode trends volgen ongeacht of het er uit ziet trekken ze zo maar alles aan wat in de nieuwste H&M gids staat.
Als datzelfde kleding stuk belachelijk gemaakt zou worden zouden ze het voor geen goud aan willen trekken...ik denk dat vrouwen wat dat betreft qua ontwikkeling echt achterlopen op mannen.
DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #122: Mieren met formulieren.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is van borsten houden een interesse dan?Maar nee dat is gewoon een voorkeur. Hobby's zijn heel anders. Beetje met websites kloten enzo.
Nah, meer het onderhouden van CMS systemen en zelf vullen met content, blogjes opzetten/bijhoudenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #122: Mieren met formulieren.
Zoiets?
Bloggers vormen ook een soort community. Nooit contacten met andere bloggers?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, meer het onderhouden van CMS systemen en zelf vullen met content, blogjes opzetten/bijhouden
Ik zet een nieuwe blog op waar ik volgens mij één van de weinige in Nederland mee ben, specifiek dan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Bloggers vormen ook een soort community. Nooit contacten met andere bloggers?
Wat een uniek sneeuwvlokje ben je ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zet een nieuwe blog op waar ik volgens mij één van de weinige in Nederland mee ben, specifiek dan.
Die CMS systemen zijn toch grotendeels PHP/SQL, of zie ik dat verkeerd? Wat is het onderwerp van je blog trouwens?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, meer het onderhouden van CMS systemen en zelf vullen met content, blogjes opzetten/bijhouden
Wat zijn de plannen voor vanavond/vannacht?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zet een nieuwe blog op waar ik volgens mij één van de weinige in Nederland mee ben, specifiek dan.
Ik ook niet. Maargoed, ik ben dan ook al voorzien. Wel lekker uit eten met vrienden en daarna (en daarbij) wat biertjes wegtikken.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:56 schreef Casiotone het volgende:
Ik ga ook niet stappen. Is dat erg
Niet met de motor hoop ikquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maargoed, ik ben dan ook al voorzien. Wel lekker uit eten met vrienden en daarna (en daarbij) wat biertjes wegtikken.
Ja, of ga wel simpen, doe wat je wil het is tenslotte een avond zoals alle anderen.quote:Wat de eenzame maagden ook gaan doen, maak er wát je ook doet wat leuks van, en ga niet zitten simpen.
Hehe, er zitten vanavond vast heel wat mensen met een grijns naar hun oliebol te kijken door deze opmerkingquote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezee. Oliebillen. Hihi, ik tikte oliebillen. Oliebollen, natuurlijk!
Sippen bedoel je? Ik probeer er altijd wat leuks van te maken. Ik heb al lekker appelbeignets gebakken en gegeten. Dadelijk ga ik lekker piano spelen en zingen. Mocht er onverhoopt een vrouw aan de deur staan die het koud heeft, dan mag ze bij mij op schoot zitten en gaan we samen piano spelen en zingen. Maar daar reken ik niet op en daarom doe ik dadelijk mijn pyjama aan want dat zit beter.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de eenzame maagden ook gaan doen, maak er wát je ook doet wat leuks van, en ga niet zitten simpen.
Wat een toevalquote:Op donderdag 31 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is van borsten houden een interesse dan?Maar nee dat is gewoon een voorkeur. Hobby's zijn heel anders. Beetje met websites kloten enzo.
Maar het is geen programmeren wat Deezertje doet. Hij houdt een blog bij, misschien dat er veel vrouwelijke bloggers op zijn blog reageren. Klinkt best sociaal dus, iig mij te sociaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:17 schreef Koral het volgende:
[..]
Wat een toevaleen hobby waarbij je je sociale vaardigheden achter de PC kunt laten...
Wat heb je eraan gedaan om niet thuis te hoeven zitten? En wat ga je in 2016 doen om volgend jaar anders terug te kijken?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Volgens mij is Deezertje afgelopen avond thuisgebleven. Ik ook, best wel een naar gevoel als je alleen thuiszit en terugkijkt op 2015 dat er eigenlijk bar weinig resultaat is geboekt.
Hobby is meer het vullen en schrijven van contentquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:17 schreef Koral het volgende:
[..]
Wat een toevaleen hobby waarbij je je sociale vaardigheden achter de PC kunt laten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kans bestaat dat bovenstaande natuurlijk niet doorgaat en dan moet ik toch met oprechte tegenzin studie afmaken, dat besef ik me ook maar heb ik iig meer tijd tot de vólgende deadline.
Voor nu ben ik opgebrand: dit was het jaar van veel denken en weinig doen. Studie afronden valt in de praktijk misschien mee, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dat te doen en dan stel ik het elke dag meer en meer uit tot het te laat is.
Ik zie het jaar met een positieve wending tegemoet
[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 01-01-2016 15:53:04 ]
Eerste stap is om uit huis te gaan. Nu stel ik dat steeds uit omdat mijn neurotische moeder telkens mij ervan weerhoudt om daadwerkelijk die stap te zetten. Ze is erg angstig en dramatisch aangelegd en is bang dat doordat ik uit huis ga ze mij kwijtraakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je eraan gedaan om niet thuis te hoeven zitten? En wat ga je in 2016 doen om volgend jaar anders terug te kijken?
Beste syndroom, om welke behoeften gaat het hier precies?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Eerste stap is om uit huis te gaan. Nu stel ik dat steeds uit omdat mijn neurotische moeder telkens mij ervan weerhoudt om daadwerkelijk die stap te zetten. Ze is erg angstig en dramatisch aangelegd en is bang dat doordat ik uit huis ga ze mij kwijtraakt.
Ze heeft volgens mij niet echt door dat elke man van 25 ook bepaalde behoeften heeft en verwacht dat ik mijn leven lang tot haar oude dag bij haar moet blijven.
Jij stelt het steeds uit. Je moeder kan je er alleen toe weerhouden als je daarin mee gaat. Stop daar dus eens mee en trek je eigen plan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Eerste stap is om uit huis te gaan. Nu stel ik dat steeds uit omdat mijn neurotische moeder telkens mij ervan weerhoudt om daadwerkelijk die stap te zetten. Ze is erg angstig en dramatisch aangelegd en is bang dat doordat ik uit huis ga ze mij kwijtraakt.
Ze heeft volgens mij niet echt door dat elke man van 25 ook bepaalde behoeften heeft en verwacht dat ik mijn leven lang tot haar oude dag bij haar moet blijven.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hobby is meer het vullen en schrijven van contentDus dat is echt niet alleen vanachter je pc'tje wat klungelen. Doel is om ook deskundigen te interviewen etc.
Gisteren inderdaad thuis doorgebracht, klungelend aan mijn website. Achteraf geen spijt. Mijn doel dit jaar is om die site op te zetten en kijken of ik het zelf leuk vind en er behoefte voor isOok om zo wat meer afleiding te creëren van 'de dames'. Blijf overigens wel gewoon de dingen doen die ik leuk vind, maar dit is dus meer een extra hobby wat ik eventueel later kan gebruiken als professioneel opstapje.
Een ander doel is om minder op FOK! te posten. Misschien nieuwe username e.d. iig geen druk meer leggen op 'een relatie'. Ja ik mis het nog steeds, zeker als ik nu voor een nieuwe site qua inhoud brainstorm is het fijn om de mening van een ander te horen, iemand waar je van op aan kan. Maar dat kan ook met vrienden straks.
Qua studie zet ik het weer op een laag pitje. Reden isKrijg je dan niet het scenario doordat je het voltooien van je studie blijft uitstellen dat je straks niet alleen die eeuwige vrijgezel bent, maar ook de eeuwige student? Ik zou juist prioriteiten leggen bij het afronden van studie. Ben je daar eindelijk klaar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kans bestaat dat bovenstaande natuurlijk niet doorgaat en dan moet ik toch met oprechte tegenzin studie afmaken, dat besef ik me ook maar heb ik iig meer tijd tot de vólgende deadline.
Voor nu ben ik opgebrand: dit was het jaar van veel denken en weinig doen. Studie afronden valt in de praktijk misschien mee, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dat te doen en dan stel ik het elke dag meer en meer uit tot het te laat is.
Ik zie het jaar met een positieve wending tegemoet
De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:54 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste syndroom, om welke behoeften gaat het hier precies?
Iets doen...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he.
Ah zo, klinkt me niet bekend. Maar het klinkt alsof je erover hebt nagedacht. Succes!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he.
Er is van alles mogelijk, wat precies ga ik nog goed over nadenken. Ik wil eerst mijn leven op de rit krijgen. Hopelijk kom ik straks op hetzelfde niveau van Deezer en misschien haal ik hem nog wel in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |