abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158706087
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:17 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Het zijn misschien interesses waarbij amper een sociaal netwerk voor vereist is. Misschien speelt hij graag piano en programmeert hij graag, net als ik. Daar heb ik althans geen sociale contacten voor nodig.
Dat zijn niet zulke outlandish hobbies als hij die van hem doet voorkomen.

Ben wel benieuwd maar volgens mij is het gewoon weer een excuus, voor alle hobbies kun je wel iets vinden waar je contacten op kan doen, ook de meeste bizarre.

Shit ik heb in het verleden online en offline contacten gemaakt omdat ik fan was van een bepaalde tv serie :')
  donderdag 31 december 2015 @ 11:26:27 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158706119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel toen ik nog uitging in mijn eentje. Mensen spreken je niet aan omdat ze al in gezelschap van bekenden zijn op dat moment. Het contact moet dus al vanuit jouw komen (op zich logisch als ik sociaal contact wil) maar de volgende vraag is dan vaak; met wie ben je hier? En als jij dan zegt alleen... dan is het lastig uit te leggen waarom je daar alleen bent, Je kan zeggen: de rest had geen zin in dit feestje e.d. en ik wel. Maar die rest is er dus niet. Prima als je diegene daarna nooit meer ziet natuurlijk, want die bullshit kan haar niks schelen maar als je contact wilt opbouwen niet.
Complete onzin! Ik ben zo vaak alleen op stap geweest. In bekende en onbekende kroegen en discotheken. Het hangt echt helemaal aan hoe jij je zelf opstelt. Ga je als een dood vogeltje aan de bar hangen... Ja dan gebeurt er niks. Heb je een open houding en praat je mee is het contact zo gelegd en kan je prima avond hebben. Als ze je gezellig vinden vragen ze je nog mee om verder te gaan. Zelf voorstellen kan ook.

Zal je een klein voorbeeld geven. Moest voor m'n werk naar een lezing in Utrecht. Toen ik eind van de middag naar huis ging moest onwijs nodig naar de wc en ben een willekeurige kroeg binnen gelopen om naar de wc te gaan. Omdat de trein pas over een uur ging besloot ik even snel een drankje te nemen. Had ik wel verdiend vond in zelf. Het was een klein kroegje en had plaats genomen aan de bar. Het was rond borreltijd en al snel kwamen er meerdere mensen binnen. Voor ik het wist had ik al een leuk gesprek met een stel en we bestelde samen wat bitterballen, de trein ging ik toch al niet halen. Lang verhaal kort. Ik stapte rond half 4 de bar binnen om te plassen en ging om 1:30 op stap met 8 studenten. Een avond gehad om nooit meer te vergeten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158706124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:17 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Het zijn misschien interesses waarbij amper een sociaal netwerk voor vereist is. Misschien speelt hij graag piano en programmeert hij graag, net als ik. Daar heb ik althans geen sociale contacten voor nodig.
Zelfs dan kan je er wel met mensen op een forum over praten?
  donderdag 31 december 2015 @ 11:30:00 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158706234
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wil net zeggen, tweakers zit er vol mee op gebied van programeren dan. Dev schuur als ik me niet vergis.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:11:39 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158707634
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij wijst alle sociale contacten volledig af. In het echte leven heeft hij geen sociale contacten, want niemand deelt er zijn interesses en verder is iedereen saai. Hier op fok idem. Hij wil alleen een vrouw, zodat ze hem kan voorzien van ee vriendengroep (want iedereen denkt dat dat nodig is, hij zelt niet), de taken van zijn moeder over kan nemen en seks met hem heeft.
Vrouwmenschen moeten gewoon dienen dat heeft Deezertje goed gezien. Kunnen al die slaafse schoothondjes nog wat van leren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158707740
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Vrouwmenschen moeten gewoon dienen dat heeft Deezertje goed gezien. Kunnen al die slaafse schoothondjes nog wat van leren.
Maar natuurlijk!
Maar daarnaast moeten mannen zich toch bezighouden met andere mannen, voor hun stoere uitstraling en zulks?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 31 december 2015 @ 12:27:00 #107
157922 fathank
pi_158708142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!
Maar daarnaast moeten mannen zich toch bezighouden met andere mannen, voor hun stoere uitstraling en zulks?
Uiteraard. Bier drinken en kut roepen bij voorkeur.
pi_158708145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor iedere hobbie/vrijetijdsbesteding/fetish, hoe vreemd en bizar ook, zijn wel gelijkgestemden te vinden lijkt me...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158708192
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Uiteraard. Bier drinken en kut roepen bij voorkeur.
Deezertje houdt niet van bier en vindt mannen die bier drinken minder slim dan hij zelf denkt te zijn. Overigens is een biertje in een kroeg duurder dan in de supermarkt dus een reden om het niet te doen.

Not gonna work...
  donderdag 31 december 2015 @ 13:04:15 #110
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158709328
Ben je een Brony, Deezer?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158709584
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn interesses zijn niet op dit forum te vinden gok ik zo.
Dus je hebt niet eens gekeken/de zoekfunctie gebruikt :').
pi_158709686
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus je hebt niet eens gekeken/de zoekfunctie gebruikt :').
Is van borsten houden een interesse dan? :P Maar nee dat is gewoon een voorkeur. Hobby's zijn heel anders. Beetje met websites kloten enzo.
pi_158709800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Dit klopt inderdaad bij vrouwen ja...wat ontzettend triest eigenlijk...beetje hetzelfde waarom vrouwen blindelings dezelfde mode trends volgen ongeacht of het er uit ziet trekken ze zo maar alles aan wat in de nieuwste H&M gids staat.

Als datzelfde kleding stuk belachelijk gemaakt zou worden zouden ze het voor geen goud aan willen trekken...ik denk dat vrouwen wat dat betreft qua ontwikkeling echt achterlopen op mannen.
Dan nog hoef je als man niet minder onzeker te zijn :')

Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158709813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Is van borsten houden een interesse dan? :P Maar nee dat is gewoon een voorkeur. Hobby's zijn heel anders. Beetje met websites kloten enzo.
DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #122: Mieren met formulieren.

Zoiets?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158709968
quote:
Nah, meer het onderhouden van CMS systemen en zelf vullen met content, blogjes opzetten/bijhouden
pi_158710007
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, meer het onderhouden van CMS systemen en zelf vullen met content, blogjes opzetten/bijhouden
Bloggers vormen ook een soort community. Nooit contacten met andere bloggers?
pi_158710034
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Bloggers vormen ook een soort community. Nooit contacten met andere bloggers?
Ik zet een nieuwe blog op waar ik volgens mij één van de weinige in Nederland mee ben, specifiek dan.
  donderdag 31 december 2015 @ 13:29:16 #118
157922 fathank
pi_158710266
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zet een nieuwe blog op waar ik volgens mij één van de weinige in Nederland mee ben, specifiek dan.
Wat een uniek sneeuwvlokje ben je ook.

Heel het internet is vervuild met nitwits die denken dat ze een gat in de markt hebben met hun blog en jij denkt dat je de enige bent.

robgeusmanmanman.jpeg
pi_158710842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die CMS systemen zijn toch grotendeels PHP/SQL, of zie ik dat verkeerd? Wat is het onderwerp van je blog trouwens?
pi_158712641
Doe dat eens per DM ofzo.
Ja doei.
  donderdag 31 december 2015 @ 15:00:43 #121
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158713511
Dat doe ik ook. Ben ik nu een speciaal sneeuwvlokje?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158717558
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat zijn de plannen voor vanavond/vannacht?
  donderdag 31 december 2015 @ 17:34:38 #123
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158718880
<volgend jaar rond deze tijd>
Deezertje: spijt dat ik met Oud&Nieuw in 2015 niet op stap ben gegaan en weer thuis ben gebleven.
</volgend jaar rond deze tijd>
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 31 december 2015 @ 17:37:50 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158718984
Maar deezer ga je nou nog stappen?
  donderdag 31 december 2015 @ 17:53:58 #125
157922 fathank
pi_158719454
Nee want de bussen/treinen rijden niet na 20:00
pi_158719528
Ik ga ook niet stappen. Is dat erg :o
pi_158720078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:56 schreef Casiotone het volgende:
Ik ga ook niet stappen. Is dat erg :o
Ik ook niet. Maargoed, ik ben dan ook al voorzien. Wel lekker uit eten met vrienden en daarna (en daarbij) wat biertjes wegtikken.

Wat de eenzame maagden ook gaan doen, maak er wát je ook doet wat leuks van, en ga niet zitten simpen.

Hoezee. Oliebillen. Hihi, ik tikte oliebillen. Oliebollen, natuurlijk!
Ja doei.
pi_158720118
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maargoed, ik ben dan ook al voorzien. Wel lekker uit eten met vrienden en daarna (en daarbij) wat biertjes wegtikken.
Niet met de motor hoop ik (8>
quote:
Wat de eenzame maagden ook gaan doen, maak er wát je ook doet wat leuks van, en ga niet zitten simpen.

Ja, of ga wel simpen, doe wat je wil het is tenslotte een avond zoals alle anderen.
pi_158720151
quote:

Hoezee. Oliebillen. Hihi, ik tikte oliebillen. Oliebollen, natuurlijk!
Hehe, er zitten vanavond vast heel wat mensen met een grijns naar hun oliebol te kijken door deze opmerking :D
pi_158720813
quote:
Sippen bedoel je? Ik probeer er altijd wat leuks van te maken. Ik heb al lekker appelbeignets gebakken en gegeten. Dadelijk ga ik lekker piano spelen en zingen. Mocht er onverhoopt een vrouw aan de deur staan die het koud heeft, dan mag ze bij mij op schoot zitten en gaan we samen piano spelen en zingen. Maar daar reken ik niet op en daarom doe ik dadelijk mijn pyjama aan want dat zit beter.
  donderdag 31 december 2015 @ 19:26:22 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158721787
Normaal zit ik om 22 uur in de kroeg, daar drinken, proosten en vuurwerk kijken.
Vandaag thuis ivm een nieuwe (wat angstige) kat.
Evt dat ik rond 2 ofzo nog de kroeg inga. Er is altijd wel leven tot 9 uur smorgens, dus heb alle tijd :)
  donderdag 31 december 2015 @ 20:08:23 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158723002
Ik lekker uitgebreid eten, kat die opeens bang is of gewoon aandacht wil gerust stellen. Om 00:00 even naar buiten, vreugde vuur kijken en naar rondje langs vrienden weer naar huis, want zwangere vriendin houd het niet zo lang vol en dus lekker slapen.

Is weer eens wat anders dan tot in de ochtend als een beest los gaan in alle kroegen en morgen avond ontwaken met een extreme kater.
pi_158723910
Ik ga zometeen naar vrienden om daar nieuwjaar te vieren. Lekker klein en knus, dikke prima. :)
pi_158723989
Het is maar een dag mensen. Voor de eenzame mensen: ik begrijp dat eenzaam zijn niet leuk is, maar het is echt niet extra heftig op oudjaar. Dat zit tussen je oren en wordt je door je omgeving aangepraat.
  Moderator vrijdag 1 januari 2016 @ 10:34:12 #135
441859 crew  Lenny77
pi_158731846
Zijn de auti's nu op stap geweest??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158734342

[ Bericht 100% gewijzigd door krulbrul op 01-01-2016 15:47:52 ]
pi_158734545
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat een toeval :') een hobby waarbij je je sociale vaardigheden achter de PC kunt laten...
pi_158735664
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:17 schreef Koral het volgende:

[..]

Wat een toeval :') een hobby waarbij je je sociale vaardigheden achter de PC kunt laten...
Maar het is geen programmeren wat Deezertje doet. Hij houdt een blog bij, misschien dat er veel vrouwelijke bloggers op zijn blog reageren. Klinkt best sociaal dus, iig mij te sociaal.
pi_158737139
Volgens mij is Deezertje afgelopen avond thuisgebleven. Ik ook, best wel een naar gevoel als je alleen thuiszit en terugkijkt op 2015 dat er eigenlijk bar weinig resultaat is geboekt.
pi_158737274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Volgens mij is Deezertje afgelopen avond thuisgebleven. Ik ook, best wel een naar gevoel als je alleen thuiszit en terugkijkt op 2015 dat er eigenlijk bar weinig resultaat is geboekt.
Wat heb je eraan gedaan om niet thuis te hoeven zitten? En wat ga je in 2016 doen om volgend jaar anders terug te kijken?
pi_158737378
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:17 schreef Koral het volgende:

[..]

Hobby is meer het vullen en schrijven van content ;) Dus dat is echt niet alleen vanachter je pc'tje wat klungelen. Doel is om ook deskundigen te interviewen etc.

Gisteren inderdaad thuis doorgebracht, klungelend aan mijn website. Achteraf geen spijt. Mijn doel dit jaar is om die site op te zetten en kijken of ik het zelf leuk vind en er behoefte voor is :) Ook om zo wat meer afleiding te creëren van 'de dames'. Blijf overigens wel gewoon de dingen doen die ik leuk vind, maar dit is dus meer een extra hobby wat ik eventueel later kan gebruiken als professioneel opstapje.

Een ander doel is om minder op FOK! te posten. Misschien nieuwe username e.d. iig geen druk meer leggen op 'een relatie'. Ja ik mis het nog steeds, zeker als ik nu voor een nieuwe site qua inhoud brainstorm is het fijn om de mening van een ander te horen, iemand waar je van op aan kan. Maar dat kan ook met vrienden straks.

Qua studie zet ik het weer op een laag pitje. Reden is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans bestaat dat bovenstaande natuurlijk niet doorgaat en dan moet ik toch met oprechte tegenzin studie afmaken, dat besef ik me ook maar heb ik iig meer tijd tot de vólgende deadline.

Voor nu ben ik opgebrand: dit was het jaar van veel denken en weinig doen. Studie afronden valt in de praktijk misschien mee, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dat te doen en dan stel ik het elke dag meer en meer uit tot het te laat is.

Ik zie het jaar met een positieve wending tegemoet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 01-01-2016 15:53:04 ]
pi_158737557
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat heb je eraan gedaan om niet thuis te hoeven zitten? En wat ga je in 2016 doen om volgend jaar anders terug te kijken?
Eerste stap is om uit huis te gaan. Nu stel ik dat steeds uit omdat mijn neurotische moeder telkens mij ervan weerhoudt om daadwerkelijk die stap te zetten. Ze is erg angstig en dramatisch aangelegd en is bang dat doordat ik uit huis ga ze mij kwijtraakt.

Ze heeft volgens mij niet echt door dat elke man van 25 ook bepaalde behoeften heeft en verwacht dat ik mijn leven lang tot haar oude dag bij haar moet blijven.
pi_158737654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Eerste stap is om uit huis te gaan. Nu stel ik dat steeds uit omdat mijn neurotische moeder telkens mij ervan weerhoudt om daadwerkelijk die stap te zetten. Ze is erg angstig en dramatisch aangelegd en is bang dat doordat ik uit huis ga ze mij kwijtraakt.

Ze heeft volgens mij niet echt door dat elke man van 25 ook bepaalde behoeften heeft en verwacht dat ik mijn leven lang tot haar oude dag bij haar moet blijven.
Beste syndroom, om welke behoeften gaat het hier precies?
pi_158737749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Jij stelt het steeds uit. Je moeder kan je er alleen toe weerhouden als je daarin mee gaat. Stop daar dus eens mee en trek je eigen plan.
pi_158737752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hobby is meer het vullen en schrijven van content ;) Dus dat is echt niet alleen vanachter je pc'tje wat klungelen. Doel is om ook deskundigen te interviewen etc.

Gisteren inderdaad thuis doorgebracht, klungelend aan mijn website. Achteraf geen spijt. Mijn doel dit jaar is om die site op te zetten en kijken of ik het zelf leuk vind en er behoefte voor is :) Ook om zo wat meer afleiding te creëren van 'de dames'. Blijf overigens wel gewoon de dingen doen die ik leuk vind, maar dit is dus meer een extra hobby wat ik eventueel later kan gebruiken als professioneel opstapje.

Een ander doel is om minder op FOK! te posten. Misschien nieuwe username e.d. iig geen druk meer leggen op 'een relatie'. Ja ik mis het nog steeds, zeker als ik nu voor een nieuwe site qua inhoud brainstorm is het fijn om de mening van een ander te horen, iemand waar je van op aan kan. Maar dat kan ook met vrienden straks.

Qua studie zet ik het weer op een laag pitje. Reden is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans bestaat dat bovenstaande natuurlijk niet doorgaat en dan moet ik toch met oprechte tegenzin studie afmaken, dat besef ik me ook maar heb ik iig meer tijd tot de vólgende deadline.

Voor nu ben ik opgebrand: dit was het jaar van veel denken en weinig doen. Studie afronden valt in de praktijk misschien mee, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dat te doen en dan stel ik het elke dag meer en meer uit tot het te laat is.

Ik zie het jaar met een positieve wending tegemoet :)
Krijg je dan niet het scenario doordat je het voltooien van je studie blijft uitstellen dat je straks niet alleen die eeuwige vrijgezel bent, maar ook de eeuwige student? Ik zou juist prioriteiten leggen bij het afronden van studie. Ben je daar eindelijk klaar mee.
pi_158737810
Allemaal dingen niet doen, want tja, school ging voor, en dan direct school opgeven omdat je ergens misschien een baantje krijgt. :') .
pi_158737847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:54 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Beste syndroom, om welke behoeften gaat het hier precies?
De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he. ;)
pi_158737882
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he. ;)
Iets doen...

Wat dan?
pi_158737885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ah zo, klinkt me niet bekend. Maar het klinkt alsof je erover hebt nagedacht. Succes!
pi_158738066
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iets doen...

Wat dan?
Er is van alles mogelijk, wat precies ga ik nog goed over nadenken. Ik wil eerst mijn leven op de rit krijgen. Hopelijk kom ik straks op hetzelfde niveau van Deezer en misschien haal ik hem nog wel in. :P Eerst maar eens uit de put komen.

Heb eerst nog wat andere prioriteiten maar 2016 is wel het beslissende jaar als het op seks aankomt.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')