Ik heb geen idee. Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga er wel altijd heen maar dat is meer gemakzucht dan dat het nou echt zo'n goeie bioscoop is.
Vind hem altijd nogal claustrofobisch klein.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wat is er mis mee?
Leuk intieme zalenquote:Op woensdag 30 december 2015 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind hem altijd nogal claustrofobisch klein.
Kan je zoenenquote:Op woensdag 30 december 2015 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Die kan je ook zoenenquote:Op woensdag 30 december 2015 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik toch eens minder vaak met mannen naar de bioscoop gaan.
Die muizengeur gaat ook tegenstaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe ruiken die?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die muizengeur gaat ook tegenstaan.
Als je het eenmaal geroken hebt, vergeet je die geur nooit meer.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, kom weinig met muizen in aanraking gelukkig
Dood moeten zequote:Op woensdag 30 december 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het eenmaal geroken hebt, vergeet je die geur nooit meer.
Niet!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet vloeken! Dit is een net topic!
http://9gag.com/tv/p/adPYGp/gym-wildlife-documentary?ref=jfsquote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Samen aan t sporten in de gym nu.
Maar dan met penis.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://9gag.com/tv/p/adPYGp/gym-wildlife-documentary?ref=jfs
Whahahaha, sinds wanneer is hij er en tot wanneer?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Samen aan t sporten in de gym nu.
sinds 13 december. En tot zondag.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whahahaha, sinds wanneer is hij er en tot wanneer?
Aaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Jezus, spoilers dudequote:
Wromnie?quote:
Veldhuizen de gekstuuhquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:55 schreef DrMarten het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/hakbar_in_ede.html
Moest dat nou CL?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veldhuizen de gekstuuh
Ons eigen Kanaleneiland
En vooral heel veel weggooien. Papierboel uit 2001 enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:03 schreef Cue_ het volgende:
Vroeg beginnen is t halve werkkrijg je nog veel plezier van
Heelverstandig, alles wat je nu weggooit, hoef je niet in te pakken en straks geen plekje meer te gevenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:39 schreef DrMarten het volgende:
En vooral heel veel weggooien. Papierboel uit 2001 enzo
Hoe ist met poes?
Top! Niet meer chagerijnig in een hoekje onder de bank dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Cue_ het volgende:
Gaat goed. Al stuk actiever en speelser. Dus ook wat meer werk, maar das niet erg
Enkel toen vriendin langskwamquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Top! Niet meer chagerijnig in een hoekje onder de bank dus.
Je hebt een poesje? Picsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heelverstandig, alles wat je nu weggooit, hoef je niet in te pakken en straks geen plekje meer te geven![]()
Gaat goed. Al stuk actiever en speelser. Dus ook wat meer werk, maar das niet erg
Welkom in de wereld van mensen die verder zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef Tegan het volgende:
Hm. Ik heb een paar dagen geleden gehoord dat een oud-klasgenootje van mij zwanger is. En nu moet ik steeds aan mijn ex
denken. Dat is haar zwager namelijk.
Verder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van mensen die verder zijn
Mocht je ook een kind willen, wil ik je wel bevruchten hoor. Mijn krullengenen zijn sterk, dus het wordt vast een schatje met krulletjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef CherryLips het volgende:
De romantiekquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je ook een kind willen, wil ik je wel bevruchten hoor.
Verderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus jij staat nog op start?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:14 schreef Q. het volgende:
Verder zijn gaat niet om romantiek maar om het voldoen aan het verwachtingspatroon wat de maatschappij heeft.
'Groot'quote:
Scheelt weer dat ie dan waarschijnlijk direct kan lopen. Scheelt een hoop tilwerk en gekloot met kinderwagens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:50 schreef CherryLips het volgende:
En dan een baby van twee meter moeten uitpersen.
Ik ben nog veel te jong voor baby'squote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha sukkel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef DrMarten het volgende:
Net mot gehad met een Duitse moeke omdat ik kwaad werd op het schepsel dat zij heeft voortgebracht
Ik had ook niet op zaterdag boodschappen moeten gaan doen.
Ik heb gezien dat er een baby van 53cm uit kwam, dat leek mij al pijnlijk genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:50 schreef CherryLips het volgende:
En dan een baby van twee meter moeten uitpersen.
Allereerst dat ik geen idee had wat ze zei en dat als ze met wat te zeggen had, ze dat in het Nederlands moest doen. Vervolgens dat ze dood kon vallen nadat ze alleen maar harder en onverstaanbaarder begon te praten. Dat alles nadat zoonlief tot 3 keer toe tegen me aan reed met de kar en ik alleen ff kwaad keek en vroeg of ie uit kon kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha sukkel.
Wat heb je tegen der gezegd dan?
Iets in de trant van ach, val toch dood, toen ik werkelijk geen idee had wat ze allemaal aan het zeggen was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:58 schreef Cue_ het volgende:
Zei jij, tegen haar, dat ze dood kon vallen? Och men, dat had in graag live willen zien
daarom moet je je archieven ook op volgorde van datum houden, kun je het nieuwe gewoon direct bovenop gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:01 schreef Cue_ het volgende:
Tja.. Komt door al die "snel even hier wegstoppen"
Die van mij besloot er net ook even mee te kappen. Tijd niet gehad.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Tyfus laptop. Ben aan het werk, zegt ie dat ie opnieuw moet opstarten voor dr updates. Moment, ik sla even m'n werk op dus klik op later opstarten. Binnen vijf seconden wordt het scherm alsnog zwart en krijg ik een wazige foutmelding, half in het Engels, laptop installeert de update maar het scherm staat nu al even op zwarten nee hij staat niet uit.
Deze heb ik nu 2,5 jaar en heeft het nooit goed gedaan, traag als stront en gekloot met updates. M'n vader heeft een laptop uit 2006 die nog retesnel is. Er staat alleen nog Windows XP op dus hij durft er niet meer mee het internet op, maar mijn hemel wat is dat ding snel, een goedkope Packard-Bellquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van mij besloot er net ook even mee te kappen. Tijd niet gehad.
Die van mij was in 2009 600 euro. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, deze laptop was ook maar 500 euro, echt pauper dus vergeleken met die dingen van jullie
Uhm, die van mij was ook 499. Kwam net bij het opruimen de bon tegenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, deze laptop was ook maar 500 euro, echt pauper dus vergeleken met die dingen van jullie
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uhm, die van mij was ook 499. Kwam net bij het opruimen de bon tegen
Tijdje terug wel een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen. Sindsdien draait ie weer aardig, behalve dat een aantal keer per dag de wifi-verbinding wegvalt.
Die van mij uit 2010 was 700 euro en draaide als een tierelier. Kutbontkraagjesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mij was in 2009 600 euro. Dus dat zal wel meevallen.
Google is your friendquote:
Ja, eeh...quote:Op zondag 3 januari 2016 00:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Google is your friend
Wel zorgen voor een goeie backup, want je bent dus alles kwijt.
Back-up cd van Windoos maken is bij mij bij de vorige laptop ook mislukt. Bij deze kreeg ik die melding uberhaupt niet. Deze kan dus gewoon terug worden gezet naar fabrieksinstellingen. Ik doelde dus meer op de bestanden van je werk enzoquote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eeh...
Heb destijds wel een back-up op een dvd gemaakt maar heb geen idee of dat goed gegaan is. Hij mekkert om de haverklap dat ik een back-up moet plaatsen maar als ik dat steeds toe ben ik elke dag twee dvd's kwijt.
Oh op die fietsquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Back-up cd van Windoos maken is bij mij bij de vorige laptop ook mislukt. Bij deze kreeg ik die melding uberhaupt niet. Deze kan dus gewoon terug worden gezet naar fabrieksinstellingen. Ik doelde dus meer op de bestanden van je werk enzoDaar een goeie backup van maken voor je zo'n actie doet
Whehehe. Ach, morgen gewoon wat langer uitslapen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:48 schreef CherryLips het volgende:
Het was misschien niet zo handig om zo laat in de avond nog te beginnen met defragmenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |